Ön mit tenne, ha drága autót vehetne?
Chevrolet Corvette a pajtából
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Valami van a levegőben, mert egymás után ritka autók kerülnek elő a semmiből, szinte használatlanul, vadonatúj állapotban. Egyszerűen érthetetlen.
Érthetetlen, miért vásárol valaki egy ilyen sportkocsit, ha nem áll szándékában használni... Vagy eleve befektetésnek szánta? Mindenesetre nem lehet autóbolond, 33 évet így kibírni Corvette-tulajdonsoként, felér az önkínzással. A kereskedés szándékosan nem mosta le a kocsit, bekerülési állapotban gördítette be a szalonba, a tank félig volt üzemanyaggal, és csak az akkut kellett cserélni (reméljük, időközben már gondoltak a kenőanyagok és a folyadékok, illetve a gumi-alkatrészek cseréjére, karbantartására is)
Kissé megsárgult, de a lényeg, hogy megvan az eredeti számla. 1978-ban a közel 15 ezer dollár nagyon sok pénz volt egy autóért
Amint azt a meglévő, eredeti számla tanúsítja, az alapár 13 653 dollár és 21 cent volt, de néhány extrának köszönhetően 835 dollárral lett drágább az autó – csak az AM/FM sztereó, CB-vel kombinált rádió 170 dollárt kóstált, míg a Gymkhana felfüggesztés 41 dollárt. A legtöbbet, szám szerint 525 dollárt a 350-es V8-as motorért kellett leszurkolni, és a végösszeghez hozzácsapódott még 143 dollár a kiszállításért. Summa summarum, a boldog tulajdonos 14 631 dollárt és 21 centet fizetett a maga korában igencsak dögös, ráadásul ritka Corvette-verzióért. De vajon tényleg boldoggá tette ez a vásárlás?
Szalonállapotú a beltér. A CB-rádió feláras extra volt, a kormányon még eredeti a védőhuzat. Állítólag az "újautószag" sem hiányzik...