Országos listán a traffipaxok márciusi helyszínei
Elérhető a lista, amely megmondja, hogy mikor, hol traffiznak márciusban a rendőrök
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mindenki számára elérhető az a lista, amely pontosan mutatja, hogy hol és mikor lehet sebességmérésre számítani.
Az új mérőberendezéseket továbbra is teszteli a rendőrség, a régiekkel viszont élesben mérnek országszerte, alább mutatjuk a helyszíneket és időpontokat
A szemfülesebbek talán már korábban is nézegették az országos listát, melyet minden hónapban közzétesz a rendőrség. Az ORFK holnapjára feltöltött "vezénylési terv"-ek pontosan megírják, hogy melyik nap, mettől meddig és főként merre találkozhatunk traffipaxokkal az országban. Kérdés, hogy a terv mennyire tükrözi a valóságot, az ugyanis nem titok, hogy attól eltérhet a rendőrség. A legtöbb esetben nem pontos helyek, csak utcák vagy útszakaszok vannak megjelölve, ezeken a helyeken érdemes fokozott figyelemmel közlekedni.
A rendőrségnél a sebességmérést illetően jelenleg korszakváltás folyik. Még mindig tesztelik azokat a komplex ellenőrzésre alkalmas szupertraffipaxokat, melyekből összesen 160 darabot vásároltak. Az újak szolgálatba állításával a régieket folyamatosan leselejtezik.
Íme a márciusi országos lista, megyei bontásban:
- Budapest
- Baranya megye
- Bács-Kiskun megye
- Békés megye
- Borsod-Abaúj-Zemplén megye
- Csongrád megye
- Fejér megye
- Győr-Moson-Sopron megye
- Hajdú-Bihar megye
- Heves megye
- Jász-Nagykun-Szolnok megye
- Komárom-Esztergom megye
- Nógrád megye
- Pest megye
- Somogy megye
- Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Tolna megye
- Vas megye
- Veszprém megye
- Zala megye
Abszolúte nem teljes a lista! Hiányoznak helyek (pl.: Nógrád megyéből Ságújfalu), ahol rendszeresen mérnek a rend őrei. Ergo: senki se legyen biztos abban, hogy máshol nem lehetnek! Itt is biztosan megjelennek március hónapban is, sőt a múlt héten már voltak is.
Átvizsgáltatnám a sok felesleges, és indokolatlan sebesség korlátozó táblát is, nagy része nem indokolt. Szigorúan csak a pénz beszedésre van kitéve. Pl.: Enying egész területén a max. seb. 30 Km/h!!! Mindenki idegbeteg tőle, sokkal nagyobb veszélyforrás, mintha engedné a forgalmat a megszokott 50-el.
A statisztika szerint, a közlekedési balesetek mindössze 3%-át okozza a gyorshajtás, ez is azt bizonyítja, hogy ez csak egy gusztustalan rablás, a hatóság részéről. Ha elkezdenék kiszűrni az agresszív, ittas, drogos vezetőket, 1000-szer nagyobb haszna lenne a közlekedés biztonságára, igaz az nagyobb munka, mint kattintgatni!
“xtom” tanulságos írása:
“Szégyen, hogy a belügyminisztérium így szórja az adófizetők pénzét olyan célra ami messze nem az ő érdekeiket szolgálja. Persze kell a biztonságos közlekedés, én sem szeretném ha valamelyik családtagom vagy akár én közlekedési baleset áldozata lenne, de azért ne a túlparanoiázott skandináv példát tűzzük ki célul.Akinek van sütnivalója tisztában van vele, hogy a javuló statisztika inkább köszönhető az egekbe szökő üzemanyagáraknak, mintsem Pintér úr HATALMAS ötleteinek. Ha feleannyi autó van az utakon nyilván a baleset is feleannyi lesz, ez 2. osztályos matek :).
Gratulálok Pintér úrnak és a 40% = 2/3 támogatójának, hogy az ország helyzetét ismét semmibe véve az amúgy is megcsapolt állampolgárok további kiszipolyozására alkalmas eszközökbe ölik a MI pénzünket.
Mikor lesz itt már végre egy olyan hír, hogy spóroltak például a kormány járműparkján úgy, hogy esetleg olcsóbb autókat vettek a német farokhosszabbítók helyett? Akkor talán lenne változás, így sohasem lesz!”