A villanykorszak közeledtével a gyártók szépen csendben leépítik az izomautókat, de a Ford nem hajlandó elmenni ebbe az irányba, és teljes vállszélességgel kiállnak a V8-as Mustang mellett.
Bármennyire is tombol a SUV-mánia, azért a BMW számára a klasszikus limuzinjai is fontosak. Nem is engedte el a kezüket, az 5-ösből például nem rég debütált a 8. generáció. Dízelmotorral próbáltuk.
Korábban elhintették, hogy csak a Cupra név él tovább az autópiacon, de most úgy tűnik, a jövőben is készülhetnek járművek Seat emblémával, ráadásul rögtön egy megfizethető villanyautóval lehelnének életet a márkába.
Globálisan és Európában is megdöntötte saját eladási számait a Kia 2023-ban. A koreai márka tavaly több mint 570 ezer autót értékesített az öreg kontinensen, de világszinten is elkelt több mint 3,1 millió modell. Kitalálod melyik volt a legkelendőbb?
A Suzuki még múlt hét elején jelentette be, hogy egy hétre leállnak a termeléssel, mert a Vörös-tengeren kialakult konfliktus ellátási zavarokhoz vezetett, de a mai naptól újra készülnek az S-Cross és Vitara modellek.
Az Electric House márkanév még Kínában is újdonságként hat, hiszen 2021 augusztusában léptek piacra, de már most a második villanyautójukat leplezték le. Mutatjuk, mit kínálnak 2,9 millió forintnak megfelelő kínai jüanért.
Ismét megmutatták a britek, hogy sajátos humoruk él és virul: a közönségszavazáson az ikonikus sárga gumikacsa nyert, a T-Cross egyik színét erről nevezték el.
Korábban már megírtuk, hogy alig csökkent az átírások száma 2023-ban az egy évvel korábbi adathoz képest, most pedig megmutatjuk, hogy milyen autók pörögtek a legjobban a használtpiacon.