Kína gőzerővel azon dolgozik, hogy az európai autópiacot is meghódítsa, ezt pedig olcsó járművekkel igyekszik elérni, ám a koronavírus okozta válság még csak most üthet vissza igazán.
Évek óta a sávok szélesítése az uralkodó trend, mondván a több hely kevesebb balesetet szül. A Johns Hopkins egyetem tanulmánya az ellenkezőjét bizonyítja.
A búcsú mindig szomorú, főleg akkor, ha már-már legendás státuszba emelkedett járművektől kell elköszönni. 2023-ban több ilyen modellnek is befejeződött a gyártása, akad köztük olyan is, amely 47 év után vonul nyugdíjba.
A Lexus díjnyertes V8-as motorját egy ízig-vérig amerikai autóba építették be, ami a sportautók készítésére inspirálta házon belül a mérnököket - ebből született meg végül az LFA is.
Kőkemény terepjárót faragott a Carry-ből a Suzuki, legalábbis látszatra, a minden szükséges kiegészítővel felöltöztetett kisteherautót a Tokiói Autószalonon csodálhatta meg a közönség.
Az eredeti cél az volt, hogy megmentsem ezt a filléres A6 kombit a bontótól, végül pedig egy egyszerű, napi használatra alkalmas "igásló" legyen. Ennek az első fele sikerült, ám a második csúfosan elbukott: bizony, ebből is szép autó lesz. Megéri?
Alig van hasonlóság a BMW M2 és a Kia EV6 GT között, csak az árcédulájuk - de pont ezért merül fel a kérdés, melyikre érdemesebb elkölteni 30 millió forintot.