Ritkán látni manapság olyan prémiumautót, ami tud valóban sportos lenni: a SUV hullámban az Alfa Romeo szedánjának legerősebb változata mutatja meg, hogy miért jobb az alacsony orr és futómű, az áramvonalas forma, illetve a Ferrari motor.
A BMW i7 és a Mercedes EQS után aligha okoz meglepetést, hogy az Audi is egy rendhagyó zászlóshajóval kíván a villanyautók korszakába lépni. A négykarikás márka dizájnfőnöke megerősítette, hogy az újdonság úgy fog kinézni, mint a Grandsphere koncepció.
A Toyota globális számai 2022-ben is kiemelkedőek voltak, egyhuzamban már a harmadik évben vihették el a koronát a Toyota, Lexus, Daihatsu és Hino modellek.
A Volkswagen új vezérigazgatója árulta el, hogy a hamarosan frissülő nyolcadik generációval befejeződik a jelenleg ismert Golf története. A név viszont tovább él majd a Volkswagen elektromos korszakában is.
Itt az idő megvenni az új matricát azoknak, akik még a 2022-es éves országos vagy megyei jogosultsággal közlekednek. Mindez messze áll a felesleges figyelmeztetéstől, a tavalyi autópálya-használók kevesebb mint fele vette már meg az idei matricáját.
Bár a piaci üzemanyagárak újabban nem követik a megszokott feszességgel a beszerzési árak mozgását a kutakon, mégis olcsóbb gázolajra számíthatunk a szerdán várható árváltozás miatt.
A látszat megvan, de kérdés, hogy mit rejteget a vad és éles formák mögött az utolsó Celica. Egy átlagos állapotú, napi használatban lévő, így viszonylag olcsón megszerezhető példányt teszteltünk: vajon az élmény is megkopott 2023-ra?