Hirdetés

Pininfarina álomkupé a BMW-től

Mesés autót alkotott a BMW-Pininfarina páros

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két nagy név összefogásából csakis valami nagyszerű születhet. A BMW és a Pininfarina együttműködésének gyümölcse egy különleges múltidéző kupé, amely új szintre emeli a sportos luxust és a stílusos csúcstechnológiát.

Klasszikus vonalvezetésű nagy kupéra szüksége van a BMW-nek

A BMW Pininfarina Gran Lusso Coupé tanulmányautót, amelyet a BMW 8-as modelljének megvillantásaként is értelmezhetünk, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este május végi rendezvényén mutatták be. A német–olasz tradíciók együttese önálló karaktert hozott létre, de ez csak úgy volt lehetséges, hogy mindkét márka elképzeléseit egymás kölcsönös tisztelete vezette.

Az autó arányai tipikusan BMW-sek, a kézműves finomságok egyértelműen a Pininfarina kézjegyeit viselik. BMW veséi hatliteres, 544 lóerős V12-es motort lélegeztetnek, a kocsi cápaorra és útra szegezett LED-es tekintete összetéveszthetetlen. Farát keskeny hátsó lámpák és a lökhárítóba finoman beépített dupla kipufogóvégek határozzák meg.

Hirdetés

A négyüléses exkluzív kupé utasterében a szokásos alumínium és króm mellett olyan különleges anyagokat is találunk, mint az egzotikus és ősi, több mint 48 ezer éves új-zélandi kauri fa. A bőrt az olasz Foglizzo manufaktúra szállította. Kerekei 21 hüvelykesek.

Hirdetés

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    Ha nem égetné magát a német, akkor csinált volna egy műszerfalat! Ahogy a Volvo concept-et lemásolta, lemásolhatta volna a belsejét is!
    Az ismerősöm 88-as évjáratú bömbijébe is hasonló a stílus. Annyi, hogy nincs benne középen kijelző!

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    Gé!
    Szóval akkor semmi baj a műszerfallal, csak szerinted a fa nem illik egy autóba?

    Lentebb még legagyiztad a műszerfalat…

    Ez lenne szerinted a stíéus (ami állítólag neked van), hogy össze-vissza állítasz dolgokat?
    Akkor nem kérek belőle. :))))

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    Hehe, én nem mondtam, hogy “ócska” sőt azt sem, hogy formatervező lennék és tudok szebbet, viszont van véleményem és stílusom. Az pedig, hogy kinek mi szép, relatív… Egyébként sem a formai világgal volt bajom, csak magával a fával, ami sehogysem illik egy autóba szerintem. Lehessen már ennyi bajom, így BMW fanatikus létemre ha megengeded:)

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    Véleményem szerint a Német nem égetné magát egy ócska műszerfallal. Tehát ezt a részt felejthetjük .
    De !! Tisztelt “G” ! Ha Ön ekkora formatervező; mutatna nekünk legalább 1 db a korhoz és ehhez a BMW-hez illő műszerfalat, amelyet Ön rajzolt a saját kezével?? Vagy ha ez mégsem menne, bemutatna nekünk 1-2-3 képet azon autók műszerfaláról, amelyek hűen tükröznék az Ön stílusát, amelyeket Ön elfogadna ??
    Engedélyével: csak a válasza után folytatnám !
    Szép napokat ………..

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    Szerintem ez a Volvo azért más irányt mutat, meg is nem coupe. Az a faberakás meg nekem se tetszik, de főleg mert itthon először a “dinnyésmercibe” láttunk ilyet, és másra asszociálunk a faberakásról mint a nyugatiak:D
    Azért ez a beltér tényleg elég beteg, de gondolom kell a műértő ínyenceknek, hogy ilyen egyedi és felkavaró legyen, gazdagékat így lehet beterelni… de jobb is így mindenkinek. Mi meg elvagyunk a hagyományos műanyag, bőr, alumínium, karbon betétekkel:D

  • 2017.10.30. at 03:04
    Permalink

    A Volvo Concept BMW-sített változata, micsoda mérnöki teljesítmény!
    Már csak a műszerfalat és a kormánykereket kéne kiemelni a középkori stílusból!

Vélemény, hozzászólás?