Régi-új arcú Jaguar, frissült az XF
Koncepciója formáját kapja a Jaguar XF
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem lehetett sok munka a Jaguar XF frissítését megrajzolni, hiszen lényegében egykori koncepcióautójának részleteit tették rá.
Szokásos elemek, a lámpák és a lökhárítók, valamint a gépháztető újak. Utóbbi alatt immár négyhengeres turbódízel is dolgozhat. A fényszórók LED-es menetfényt kaptak
Hátul is új a lámpapár és a lökhárító
Eddig csak maszkoltan láthattuk a Jaguar XF frissített verzióját, melyet a korábbi híresztelésekkel ellentétben nem az őszi, Frankfurti Autószalonra, hanem a nemrég nyílt new yorkira tartogatott a Jaguar. A forma frissítések csak részint a szokásosak, hiszen a lökhárítók, lámpák és a motorházfedél átrajzolása valóban az időközi modell-felújítások sablonja, az azonban szokatlan, hogy felújításával az XF a szériagyártású modellt még 2007 elején prognosztizált C-XF tanulmányautót idézi.
Balra a 2007-es Jaguar C-XF, jobbra az idén megjelent, frissített Jagaur XF. A formai hasonlóság az orrnál csaknem azonosságot jelent
Friss a kormánykerék és az ülések váza is. A műszerfal a korábbi, tetszetős, de nehezen olvasható ezüst színű gombok helyett fekete színű, fehér feliratúakat kap
A műszaki frissítések azok, amiket már korábban is írtunk. Azaz az alapáron járó automata váltó immár 8 fokozatú, a motorpaletta lefelé bővült, 2,2 literes, 190 lóerős, 450 Newtonméter nyomatékú turbódízellel. Ez utóbbi alapáron adott stop-start elektronikájával 5,4 l/100 km vegyes fogyasztást, 225 km/órás végsebességet, 8,5 másodperces 100 km/órára gyorsítást és 149 g/km szén-dioxid emissziót hoz. Ezzel valóban tisztességes menetteljesítményű, ugyanakkor teljese józan fogyasztású XF-fel bővült a Jaguar palettája.