Sportosba vágták a SEAT Atecát
FR kivitelben érkezik a SEAT első szabadidő-autója, erősebb motort is hoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megérkezett a SEAT Ateca sportosabb kivitele. Az FR csomag külsőre sokat, belsőre kevesebbet változtat rajta, viszont új motor is kerül ezzel a kínálatba.
Külsőre sokat változik, amitől bakancsos terepjárónak néz ki, azt teljesen elveszti, a fekete műanyagok lefényezésével igazi divatos SUV kinézetet kap
Új verzióval bővül a SEAT Ateca kínálata, a spanyolok első SUV-ja sportosabb köntöst kap az FR csomag jóvoltából. Az Ateca külseje teljesen megváltozik, ugyanis ami az alapkivitelen fényezetlen műanyag, azt itt lefényezik, ezzel máris inkább városi autó hatását kelti, de a küszöb és a hátsó lökhárító kap ezüst betéteket is. Hasmagassága megmarad, különleges felniket viszont kap, meg persze itt-ott FR logókkal látják el. Bent szintén van változás, a középkonzol matt műanyagjait több helyen fekete zongoralakk elemekre cserélik, ezen felül pedig az amúgy is jó fogású gyári kormány helyett egy sportosabb darabot kap, valamint alapáron Alcantara betétes bőrüléseket.
Nagyobb, egyedi felniket, zongoralakk belső kiegészítőket és Alcantara betétes bőrüléseket kap
Ugyan az Ateca az 1,4-es, hengerlekapcsolásra is képes turbós benzinessel is elég ügyesen közlekedik, valamint az alapverzió is kielégítő, a sportosabb verzió megérdemel egy erősebbet. Megérkezik a kínálatba a 2,0 literes turbós benzines, 190 lovas négyhengeres motor, de persze az FR csomagot akár dízelhez is kérhetjük majd. Emellett Haldex rendszerű 4Drive összkerékhajtás is elérhető lesz hozzá. A spanyol SUV eddig csak jó oldalát mutatta, az MQB padlólemezre épülő legértelmesebb, akár 5 millió alatt hazavihető szabadidő-autóval a SEAT szépen kezdett a kategóriában.
A küszöbök és a hátsó lökhárító plusz ezüst betéteket kapnak, továbbá az Ateca FR hoz egy fontosabb kiegészítőt is: a kétliteres, 190 lóerős turbós benzines motort