0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új konfekció a kompakt SUV-k közt - SEAT Ateca teszt

SEAT Ateca 1.0 TSI Eco Style Wave teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Legkisebb turbós benzinesével vallott, városban és terepen is élhetőnek bizonyult az Autobest-díjas SEAT Ateca. Összkerék nélkül is.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%1.0 TSI-vel még nem próbáltuk a spanyol gyár első szabadidő-autóját, hát megnéztük mire képes a kisebb benzines%KA%

1.0 TSI-vel még nem próbáltuk a spanyol gyár első szabadidő-autóját, hát megnéztük mire képes a kisebb benzines

Nem először. Már járt nálunk a SEAT első (valódi) szabadidő-autója, akkor viszont a négyhengeres 1.4 TSI-vel vallott az Ateca. Bár a felszereltség ugyanaz, tehát Style Wave, a képlet mégis teljesen más a legkisebb benzinesével. Gyönyörű reflexezüst metál fényezéssel, 17 colos könnyűfém felnikkel, az egyik legszebb rajzolatú LED-es fényszórókkal, de ami még fontosabb, a legkisebbnek számító háromhengeres, 1,0 literes TSI erőforrással próbáltam a SEAT első SUV-ját, ami jelen motorral csak elsőkerék-hajtással rendelhető. Tipikus SUV-képlet, az Ateca mégis az aszfaltról letérve lepett meg igazán.

%KA%Szemből kifejezetten határozott kiállású, szélesen domborodik, hátulról már szerényebb. Akármelyik VW-csoportos SUV lehetne%KA% %KA%Szemből kifejezetten határozott kiállású, szélesen domborodik, hátulról már szerényebb. Akármelyik VW-csoportos SUV lehetne%KA%

Szemből kifejezetten határozott kiállású, szélesen domborodik, hátulról már szerényebb. Akármelyik VW-csoportos SUV lehetne

Tényleg kompakt. Nem véletlenül lett Autobest-díjas 2016 végén az Ateca, ezzel megelőzve a Peugeot 3008-at és a Toyota C-HR-t is. Az európai újságírókból álló zsűri az Atecát tartotta a legjobb vételnek a mostani európai SUV kínálatból. Szögletes formáival, arányaival érzésre definiálja, hogy mit is jelent kompakt SUV-nak lenni ma. Nem túl hosszú, nem túl széles, bárhol bármikor elfértem vele, a városi forgataggal is könnyedén elboldogult, ahogy a városon kívül, a terepen sem veszett el. Nem túl feltűnő, mégis jó ránézni. Épp elég terepjárós, a körbefutó műanyagozát néhol ezüstszínű elemekkel törtek, vagy inkább vadítottak. A Volkswagen-rokonság szembetűnő, a szokásos SEAT-formákat hozza kívül-belül. Alapjául a jól ismert MQB padlólemez szolgált, így sok újdonságot itt sem érdemes keresni.

%KA%Tipikus SEAT-beltér, sok újdonsággal nem kecsegtet, mégis praktikus, átgondolt. A VW-filozófiát érvényesítve minden vonal vezet valahová, minden okkal lett betervezve%KA%

Tipikus SEAT-beltér, sok újdonsággal nem kecsegtet, mégis praktikus, átgondolt. A VW-filozófiát érvényesítve minden vonal vezet valahová, minden okkal lett betervezve

%KA%Olcsó érzetűek az ülések, ám az ülőlapmélyedések mégis egész jó tartást adnak. A hátsó lábtér érzésre pont elég, a mért 26 centivel az egyik legjobbnak számít%KA% %KA%Olcsó érzetűek az ülések, ám az ülőlapmélyedések mégis egész jó tartást adnak. A hátsó lábtér érzésre pont elég, a mért 26 centivel az egyik legjobbnak számít%KA%

Olcsó érzetűek az ülések, ám az ülőlapmélyedések mégis egész jó tartást adnak. A hátsó lábtér érzésre pont elég, a mért 26 centivel az egyik legjobbnak számít

Szuper felszereltség. A beltér egyszerűnek tűnik, a funkciónak, a szabályszerűségnek szenteltek alá mindent. Az anyagok minősége a kategória által diktált, néhol puha, néhol keményebb műanyagok, olcsónak tűnnek, de nem is akarnak mások lenni. A Style Wave felszereltség közel 1 milliós felárat jelent az alapnak számító Reference felett. Ezért viszont igen gazdag ellátmányt kapunk már, például vészfékasszisztenst gyalogosvédelemmel, LED-es fényszórókat és hátsó lámpákat, kanyarkövetős ködfényszórókat, gurulásgátlót, háromfokozatú ülésfűtést az első ülésekre, minden ablakhoz elektromos mozgatást, stop-start rendszert, tempomatot vagy épp parkolóradart. Legutóbbi hasznos grafikával segít nekünk a parkolás alatt, olyan jól teszi a dolgát, hogy a tolatókamerát sem érezzük szükségesnek. Műszerfalának közepén 8 colos érintőképernyő, rajta nagyszerű felbontású és gyors rendszer, navigáció ezen a szinten még pont nem jár. A legtöbb dolgot tehát megkapjuk, amit a mindennapi használathoz elvárunk. A középkonzol elején telefontartó, rögtön két USB és egy 12 V-os csatlakozóval, karunk alatt két pohártartó és egy érces-fémes hangon nyíló könyöklő kapott helyet.

%KA%510 literes a csomagtér, a támlák a csomagtérből távirányítással is dönthetők. A hátsó üléssor középső része kihajtható könyöklőt is kapott, de ha akarjuk, egy vájaton keresztül a csomagteret is elérjük%KA% %KA%510 literes a csomagtér, a támlák a csomagtérből távirányítással is dönthetők. A hátsó üléssor középső része kihajtható könyöklőt is kapott, de ha akarjuk, egy vájaton keresztül a csomagteret is elérjük%KA% %KA%510 literes a csomagtér, a támlák a csomagtérből távirányítással is dönthetők. A hátsó üléssor középső része kihajtható könyöklőt is kapott, de ha akarjuk, egy vájaton keresztül a csomagteret is elérjük%KA%

510 literes a csomagtér, a támlák a csomagtérből távirányítással is dönthetők. A hátsó üléssor középső része kihajtható könyöklőt is kapott, de ha akarjuk, egy vájaton keresztül a csomagteret is elérjük

%KA%Praktikus elrendezésű a középkonzol, a hagyományos kéziféket mellőzi, de zseniális találmány az elektronikus rögzítőfék. Így lámpánál, illetve lejtőről vagy emelkedőn elinduláskor sem szükséges a féken állnunk%KA%

Praktikus elrendezésű a középkonzol, a hagyományos kéziféket mellőzi, de zseniális találmány az elektronikus rögzítőfék. Így lámpánál, illetve lejtőről vagy emelkedőn elinduláskor sem szükséges a féken állnunk

Kulturált háromhengeres. Meg kell hagyni városban valóban sallangmentesen dolgozik az Ateca háromhengerese. Ez persze inkább pozitív egy városi terepjáró esetében. A háromhengeresség ellenére meglepően halk. Csak nehezen, pörgetéssel lehet hangot kicsikarni belőle, de az nekünk se, neki se esik jól. Jobb csendben utazni, ha már az Atecával könnyű ezt megtenni. Váltója precíz, de erővel veszi be a gangokat, de így is simábban, mint például az Opel váltói. Felváltást 1750 fordulat/perc környékén kér, de akkor még bőven a rezonáló tartományban vagyunk, úgy nem lehet haladni vele. 2000 fordulat/perc felett valamivel élénkebb, bár igazán aktív kipörgetéssel se tud lenni, a turbó többet segíthetne neki. A 115 lóerejét csak 5000/perc fordulat felett adja le, ezért is érződhet nehézkesnek. Persze városba minek több erő? Ám aki a könnyedebb haladást szereti, annak ez kevésnek fog bizonyulni. Étvágya nem túlzó, könnyedén 7 liter alá vihető, a teljes tesztfogyasztás − télen és zömében városi használattal − végül 7,9 liter/100 km lett.

%KA%1205 kilósként nem mondható nehéz SUV-nak az Ateca, nem olyan fürge, mint az 1.4 TSI, de ez is jól viszi. Legnagyobb előnye talán, hogy nagyon halk%KA%

1205 kilósként nem mondható nehéz SUV-nak az Ateca, nem olyan fürge, mint az 1.4 TSI, de ez is jól viszi. Legnagyobb előnye talán, hogy nagyon halk

Nem is olyan ingerszegény? Még a 115 lóerő és a mindössze elsőkerék-hajtás is elég volt ahhoz, hogy havas dombokat másszunk. Göcsörtös részeken sem akadt el, a rugózása, a futása megmaradt hibátlannak a földes utakon is. A futómű külön dicséretet érdemel. Bár kissé hiperaktív, folyamatosan mozog, nagyon halkan hallható a kerekek mozgása, a fekvőrendőröket például észre sem venni vele. Kirugózik bármilyen hibát, egész puha, mégis élvezhető a futás. Nem mondom, hogy nem mosolyogtam végig az erdei utakat, mert hazudnék. Tud ez a SUV élmény is lenni, csak kéne alá az a bizonyos összkerékhajtás és még egy kis erő. Persze tudom, ez a városba született, főleg ebben a felállásban.

%KA%Elhagyatott földutakon sem panaszkodott egy percre sem. Mindenféle galiba nélkül kelt át a dombokon és a járdamászó-képességet is kimaxolja%KA%

Elhagyatott földutakon sem panaszkodott egy percre sem. Mindenféle galiba nélkül kelt át a dombokon és a járdamászó-képességet is kimaxolja

%KA%Mozgásban is mutatós. Ezres turbósával is elcammog, nem is rossz fogyasztási adatok mellett, de erősebb motorral teljesedhet ki igazán az Ateca%KA%

Mozgásban is mutatós. Ezres turbósával is elcammog, nem is rossz fogyasztási adatok mellett, de erősebb motorral teljesedhet ki igazán az Ateca

Józan döntés. Akárhonnan nézzük, ár-érték arányban elég jónak mondható az Ateca. A SEAT-nak sikerült a hazai viszonyoknak megfelelően beárazni. Az általunk tesztelt 1.0 TSI a 6 sebességes kézivel és az elég gazdagnak mondható Style Wave felszereltségben 6 342 930 Ft listaáron. Nekünk extraként külső fekete dizájn, volánpörgetős parkolássegéd és Praktikum csomag is járt, amik kicsivel több mint 600 ezer forintos extratételt jelentenek. Mondhatni olcsón, de legfőképp hasznos kiegészítőkkel szerelhetjük fel az Atecát. Akinek az ezres turbós ereje mégsem lenne elég, kevesebb mint 400 000 Ft felártól indul a henger-lekapcsolós 1.4 TSI − ugyanígy elsőkerék-hajtás, manuális váltó felállásban, ráadásul az már rendelhető összkerékhajtással. Motortol függetlenül jó érzés viszont, hogy magabiztosan térhetünk le az aszfaltról, ahogy az is, hogy egy már kiforrott konstrukciót ajánlanak az anyacég testvérmodelljénél is jóval olcsóbban, egy alapvetően túltelített szegmensben.

%KA%Ügyes SUV az Ateca, ár-érték arányban mindenképp a szegmens egyik legjobbja, okkal Autobest-díjas%KA%

Ügyes SUV az Ateca, ár-érték arányban mindenképp a szegmens egyik legjobbja, okkal Autobest-díjas

Értékelés

Pozitív
Halk háromhengeres, nagyszerű futómű, jó felbontású és gyors infotainment, kényelmes beltér, jó ár-érték arány, határozott viselkedés terepen is
Negatív
Gyenge motor, nehézkes váltó, fogyasztásával is elvérzik négyhengeres társával szemben

Árak

Tesztmodell alapára 6 342 930 Ft (2017. február 2.)
Tesztmodell ára 6 966 360 Ft (2017. február 2.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4363 mm
Szélesség: 1841 mm
Magasság: 1601 mm
Saját tömeg: 1205 kg
Össztömeg: 1830 kg
Terhelhetőség: 625 kg
Tengelytáv: 2630 mm
Karosszéria-kivitel: kompakt SUV
Csomagtér: 510 liter
Belső szélesség elöl: 1510 mm
Belső szélesség hátul: 1480 mm
Belmagasság elöl: 980-1030 mm
Belmagasság hátul: 1000 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 260 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1250 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 660-920 mm
Csomagtér hossza: 900 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1620 mm
Raktérnyílás szélessége: 1105 mm
Raktérnyílás magassága: 900 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 999 cm³
Hengerek/szelepek száma: 3/12
Sebességváltó: kézi - 5 fokozatú
Nyomaték: 200 Nm 2000-3500 1/min-nél
Teljesítmény: 85 kW (116 LE) 5000-5500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 183 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11 s
CO2-kibocsátás: 120 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,9 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 63 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

A hazai Volvo kereskedések is bemutatták itthon az új XC40-et

A hazai kereskedésekben már látható az új Volvo XC40. Stílusa volvós, mégis jóval fiatalosabb...

Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2004 - használtteszt

Nincs egymillió kilométert mutató Golf IV. A kijelző megállt eggyel előtte, de a napi számláló...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

octi írta: 5 hónapja
gnx írta: 6 hónapja

Az atomjaira hulló TSI-t istaníti megint itt valaki.


Előzmények megtekintése

Miért hullana darabjaira, mert a szomszédod ismerősének az ismerősének az ismerőse mondta.Rühellem az emberi butaságot...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 6 hónapja
octi írta: 6 hónapja

Ha vezettél volna már TSI-t, csodálkoznál,hogy milyen jó kis motorok ezek.Mondjuk ekkora kasztnihoz tényleg kicsi az 1 literes, de az 1.4-essel már biztosan jól megy.


Előzmények megtekintése

Az atomjaira hulló TSI-t istaníti megint itt valaki.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 6 hónapja
Lehel81 írta: 9 hónapja

1 literes 4x2...ez nem SUV. Számomra egy SUV 4x4-es és nyomatékos motra van nem egy eilyen 1 litres sz@r.


Előzmények megtekintése

Ha vezettél volna már TSI-t, csodálkoznál,hogy milyen jó kis motorok ezek.Mondjuk ekkora kasztnihoz tényleg kicsi az 1 literes, de az 1.4-essel már biztosan jól megy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 9 hónapja

1 literes 4x2...ez nem SUV. Számomra egy SUV 4x4-es és nyomatékos motra van nem egy eilyen 1 litres sz@r.

A válaszoláshoz belépés szükséges
PDA_FAN írta: 9 hónapja
Cortinarius írta: 9 hónapja

"zseniális találmány az elektronikus rögzítőfék. Így lámpánál, illetve lejtőről vagy emelkedőn elinduláskor sem szükséges a féken állnunk". Amit egyébként a kevésbé zseniális mechanikus rögzítőfék is tud...



"Étvágya nem túlzó, könnyedén 7 liter alá vihető, a teljes tesztfogyasztás − télen és zömében városi használattal − végül 7,9 liter/100 km lett."

Egy ezres motortól a 7,9 l/100 km nem túlzó? Akkor az én kétezres szívó benzines 9,9-es fogyasztásommal nyugodtan hátradőlhetek...


Az elektromos rögzítőfék sok típusnál képes a hillholder funkcióra, azaz emelkedőn meggátolja a visszagurulást, és automatikusan old, amikor az autó elindul előre.

Sajnos a cikkben nincs szó arról, hogy ez utóbbit is tudja-e a Seat megoldása. Mert ha igen, akkor mégis csak kényelmesebb, mint a hagyományos kézifékkel küzdeni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Cortinarius írta: 9 hónapja

"zseniális találmány az elektronikus rögzítőfék. Így lámpánál, illetve lejtőről vagy emelkedőn elinduláskor sem szükséges a féken állnunk". Amit egyébként a kevésbé zseniális mechanikus rögzítőfék is tud...

"Étvágya nem túlzó, könnyedén 7 liter alá vihető, a teljes tesztfogyasztás − télen és zömében városi használattal − végül 7,9 liter/100 km lett."
Egy ezres motortól a 7,9 l/100 km nem túlzó? Akkor az én kétezres szívó benzines 9,9-es fogyasztásommal nyugodtan hátradőlhetek...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Villanyautó, amit már nem kell otthon töltögetni

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez bajnok ár. Egy hét és több mint 800 közös kilométer után kijelenthető: egyedüli autónak is kiváló.


Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
Hirdetés

SEAT tesztek

Összevetés: Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC, Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi, SEAT Leon ST 1.6 TDI CR

Melyik a jobb? Családi kombik dízelmotorral Videó

Friss hús a Honda Civic Tourer és a SEAT Leon ST is, régi-új motoros a Renault Mégane Grandtour. Dízelként vetettük össze a három kombit.


SEAT Leon 1.2 TSI DSG Style Start&Stop teszt

Technológia, értem. SEAT Leon 1.2 TSI teszt Videó

Elődjeinél kevésbé temperamentumos, de majdnem-Golf a LED-ekben gazdag új Leon. A SEAT kompakt ötajtósát 1,2 literes benzines turbómotorral és DSG-váltóval teszteltük.


SEAT Toledo 1.6 TDI CR Style teszt

Fogyasztás? Nem tényező! SEAT Toledo 1.6 TDI CR teszt Videó

Dízelmotorral járt nálunk az első Csehországban gyártott SEAT, azaz a Skoda Rapid édestestvérének számító negyedik generációs Toledo.


SEAT Alhambra 1.4 TSI Eco Style teszt

Testvérharc nélkül - SEAT Alhambra teszt

Volkswagen-emblémával szinte ugyanezen autó járt már nálunk, ám most a spanyol márka égisze alatt is kipróbálhattuk a hétüléses, tágas, de kicsiny motoros egyterűt.


SEAT Exeo teszt

Second hand

A teszthét során alig vártam, hogy intéznivaló dolgom legyen, és ezzel az ürüggyel a számítógép elől a SEAT Exeo 2.0 CR TDI Style volánja mögé üljek.


Még több SEAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Remegett a kezem: próbán a legkomolyabb Alfa Romeo sportautók

Jó móka a Giulia QV, de még jobb a 4C

21 órája – Sztori

Az utóbbi idők legjobb Alfa Romeóját köszönthetjük a Giulia QV személyében, de az élményeket gyorsan elnyomja, ha átülünk egy 4C sportkupéba.


Aukción a világ egyetlen működő Alfa Romeo G1 sportautója

Ez volt az első Alfa Romeo, közel 100 éves, és most eladó

Tegnap – Sztori

70 lóerőt teljesített 1921-ben az Alfa Romeo G1, mindössze 52 darab készült belőle, és nem csak az olasz gyárnak felbecsülhetetlen érték.


Újabb rekordot ért el a Ford Ranger

A Ranger a terepen és a piacon sem viccel

2 napja – Sztori

Tíz itthon eladott pickupból négy Ford Ranger, ezzel toronymagasan piacvezető a Ford, ahogyan Európában is a Ranger a szegmens vevőinek kedvence.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SEAT ATECA 2.0 TDI Style Wave 4Drive

SEAT ATECA 2.0 TDI Sty...

Ár: 8.487.015 Ft

Évjárat: 2016 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SEAT ATECA 1.6 TDI. 1 tulaj

SEAT ATECA 1.6 TDI. 1...

Ár: 6.499.100 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

SEAT ATECA 1.0 TSI Eco Style Wave Bemutató autó Raktárkészletről

SEAT ATECA 1.0 TSI Eco...

Ár: 6.842.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!