Szépséges gyári fotón a Skoda Karoq
Stúdiófotó után a szélmalom előtt pózol a Skoda Karoq
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jövő héten, a Frankfurti Autószalonon debütál a Skoda Karoq, ami a márkától megszokottan a szegmens legnagyobb csomagterét hozza.
A Skoda Karoq a nagyobb Kodiaq vonalaival, de a SEAT Ateca és a Volkswagen Tiguan műszakiságával, a jól ismert MQB platformon érkezik
Láttuk már stúdiófotón és gyári videón, tudjuk, hogy a Skodák közül elsÅ‘ként hozzá jön digitális, személyre szabható műszerblokk, a Skoda ennek megfelelÅ‘en egyenesen a leginkább digitalizált modelljének mondja a Karoqot, amit jövÅ‘ héten, a Frankfurti Autószalonon fog bemutatni, s amirÅ‘l emlékeztetőül kiadott most még egy fotót. A Kodiaq kisöccse 4382 mm hosszú, szélessége 1841, magassága 1605 mm, tengelytávja sem szerény: 2638 mm. Az igazi ütÅ‘kártya persze a csomagtér, ami a variálható hátsó ülés helyzetétÅ‘l függÅ‘en 479-521 literes, ezzel a márkától megszokottan a szegmens legjobbja. A hátsó ülések lehajtásával 1630, mÃg azok egyszerűnek Ãgért kiemelésével 1810 literes teret kapunk.
A Skoda első teljes egészében digitális műszerblokkját hozza a Karoq
A műszerfal közepére akár kapacitÃv érintÅ‘képernyÅ‘ is kerülhet, szerepelhet fedélzeti wifi és automatikus vészhÃvórendszer, a Skoda Connect APP által pedig távolról is elérhetjük az autó legfÅ‘bb információit, telefonunk számára menet közben induktÃv töltést adhat a feláras, az autó antennájára is vezeték nélkül csatlakoztató phone box. A sofÅ‘rsegédek kÃnálatában egyebek mellett parkolóautomatika, sávtartó és koccanásgátlós dugóasszisztens, valamint holttérfigyelÅ‘ is szerepelni fog. Opciós a LED fényszóró és a teljes egészében LED hátsó lámpa, ahogyan a külsÅ‘ hangulatvilágÃtás is. A motorpaletta a konszern jól ismert 1,0 és 1,5 literes turbós benzines, valamint 1,6 és 2,0 literes TDI motorjait hozza, 115-190 lóerÅ‘vel, utóbbi a 2,0 literes TDI csúcsverzió értéke, hozzá alapáras a többiek egy részénél opciós 7 fokozatú DSG és az összkerékhajtás is.
Az MQB platformos Skoda SUV-hoz is elérhetÅ‘ lesz a menetmódválasztó (Normal, Sport, Eco és Individual, 4x4 esetén Snow programokkal is). A frankfurti premier után a Karoq értékesÃtése még idén elindul hazánkban is, a Skoda - jogosan - hasonló sikert vár tÅ‘le, mint amit a Kodiaq hozott.