Tényleg ilyen autóra vágynak a kínai fiatalok? 

Aprópénzért csábítaná kisautóba a városlakókat a Wuling 

A túltermelő kínai autópiacon gyorsan születnek és hullanak el a márkák, az Aishang egy hemzsegő szegmensben szeretne valami csábítót mutatni. 

Rizikós vállalkozás most új elektromos márkát bevezetni Kínában, a keresletnél jóval nagyobb kínálat árcsökkentési spirálba taszította a gyártókat, az állami támogatások csökkenése pedig a tönk szélére sodort számos autógyártót. Ennek ellenére a Wuling bizakodó az Aishang A100C piaci bevezetése kapcsán, melyet elsősorban a városi fiataloknak szánnak. Az új márka még kínai értelemben is olcsó autókat szeretne kínálni, kifejezetten a fiatal vásárlók számára. Az A100C ezt ránézésre kipipálja, már csak a méretéből adódóan is. A háromajtós, de négyüléses apróság mindössze 3,29 méter hosszú, a tengelytáv két centi híján két méter. Még ezekkel a dimenziókkal sem a legkisebb a cégcsoporton belül, a világ egyik legnépszerűbb elektromos autója, a Wuling Mini EV még ennél is rövidebb 29 centivel. Villanymotorból csak egyet adnak, ez 48 lóerővel és 83 Nm nyomatékkal repíti az apróságot. Az akkumulátor 17,65 kWh, ezzel a kínai mérés szerint 220 kilométert képes megtenni egy töltéssel. Bár még hivatalos ára nincs, várhatóan 4-4,5 millió forint közötti áron kerülhet a kereskedésekbe.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?