További 30%-os fogyasztáscsökkentést ígér a Mazda

Már tervezik a Mazda Skyactiv-motorok új generációját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem állt meg a fejlesztés a Mazdánál, hat év múlva teljesen új Skyactiv-motorcsalád bevezetését tervezik.


Mazdáék motorfejlesztő részlegétől származik az információ a jövőbeli motorokról. A Skyactiv-technika továbbfejlesztésével igen tetemes, 30 százalékkal takarékosabb üzem elérése a gyártó célja. A fejlesztőrészleg vezetője, Mitsuo Hitomi nyilatkozott erről az Automotive News számára, s bár az új konstrukció szerkezeti felépítéséről semmit nem árult el, de elmondta, hogy szerintük a szegénykeverékes égés az egyetlen megoldás, amivel tovább lehet mérsékelni a fogyasztást.
Hirdetés

Mint ismeretes, a Mazda - szemben a piaci trendekkel - a motorok lökettérfogatának csökkentése és a turbófeltöltők alkalmazása helyett relatíve nagy méretű, feltöltő nélküli, a benzinesek és a dízelek esetén egyaránt 14:1 arányú sűrítési viszonnyal dolgozó motorokat fejlesztett az elmúlt pár évben. A technika rövidtávon sok elismerést kapott, a hosszútávú siker és a Mazda önálló boldogulásának a záloga lenne mindezek továbbfejlesztése. A meglévő motorok 14:1-es sűrítési arányát így akár 18:1-ig is megemelhetik, és ez az érték a hírek szerint a dízel és a benzines Skyactiv változatoknál a jövőben is meg fog egyezni. A rendszer további előnye lesz még a jobb termikus hatásfok, azaz az égés hatására létrejövő vesztességhőt tovább tudják csökkenteni, ahogy a kisebb fogyasztás miatt a CO2-kibocsátást is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Hiába mondod egy trollnak, hogy ne trollkodjon nem fogja megérteni. Ezek a csákók azért járnak ide, hogy mindenkit kétséget kizáróan meggyőzzenek arról, hogy fogalmuk sincs miről beszélnek. Ez rendben is van, csakhogy már meggyőztek mindenkit erről sokszorosan, mégis jönnek újra meg újra és tolják a hülyeséget. 🙂
    Pontosan az ilyen szintű birkákkal lehet beetetni a SkyPasszívos marhaságokat, az intelligens mosóport, és a nagyon kedvező deviza alapú hitelt is. LOL! 🙂 Az idiótákból nagyon jól meg lehet élni ez több 1000 éves tapasztalat és kiválóan látszik, hogy ezt a Mazdánál is jól tudják. Ami majdnem minden más autógyártónál a természetes fejlesztés és finomhangolás része, arra a Mazda ráöntött egy elképesztően ostoba marketingmázat, amikre természetesen a kutty, gé és hasonló szintű alakok egyből felragadnak.
    Amúgy annyira kiválóra sikerült ez a SkyPasszív cucc, hogy a koromdízelük az USA-ban sokadszori nekifutásra sem volt képes teljesíteni az ottani emissziós előírásokat. 🙂 A következő generációnál könnyen lehet, hogy már a benzines is képtelen lesz erre annyira királyra megcsinálják. LOL! 🙂

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    6litert esznek most kb a mazda 3 g120 motoros autók átlag. 6x 0.3 (ami ugye a 30%-át fogja adni) = 1.8liter, ami ha figyelembe vesszük h mi itt 1.5-2 literről beszéltünk akkor teljesen helytálló.

    Igy már nem csak s*****j vagy hanem olyan buta is mint a föld

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Leforditom a kisregényedet….

    Nem tudok vitatkozni azzal amit leirtál ezért inkább leirom hatszor más szavakkal hogy hülye vagy és örülök a fejemnek…

    Ezért kár volt koptatni a billentyűzetet te gyökér.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Jelen esetben, a 30% amiről a cikk szól az pont annyit jelent (1.5 liter) mint amit te próbálsz minden irányban félre magyarázni. Tudom, hogy a napi gyógyszer adagod nem enged vissza billenni a valóságba, és ettől okosabbnak tartod magad a Mazda összes mérnökénél együtt véve, de ez olyan kézzel fogható, hogy már az utakon van, persze szerinted nem létezik ilyen. Nem létezhet, mivel birtokában vagy egy termodinamikai egyenletnek ami kizárja a lehetőségét, és mégsem osztod meg velünk a sokadik Nobel-díjas felfedezésedet, ugyanis senki más a világon nem publikált még ilyet. Hogyan is érthetnénk meg egy ilyen zseniális elme villanásait, hiszen a “LOL!” és a smile nekünk nem jut minden mondat végére. Beérjük egyszerű ponttal, mert azok vagyunk hozzád képest, kedveS3000…
    Trollkodj nyugodtan tovább, mostantól hagylak érvényesülni:D

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    1. Ennél egyértelműbb bzonyíték nem létezhet a diszleksziád és az értelmi képességeid kutty89 szintjének igazolására! LOL!
    2. Aha, tehát bárminek a 30%-a az csak és kizárólag 1.5 liter lehet, és ugyan nem írtam soha ilyen másfél literes baromságot de azért leírtam. LOL! 🙂 Szerintem konzultálj kutty taknyossal, ez az elmebetegségnek már egy olyan szintje ahol ő van otthon. 🙂
    3. Várjad csak várjad, 1. és 2.-ből – nomeg az elmúlt néhány évben bemutatott elképesztő idióta produkcióidból következően – neked ennek felfogása olyan néhány milliárd évbe tellne, de könnyen lehet hogy alulbecsültem ezt az időt. 🙂

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Te nem veszed észre, hogy nem vagy annak a szintnek még a közelében sem hogy egyáltalán megszólalhass? Hát persze hogy nem, aki ennyiszer csinált magából megahülyét mint te az nyilvánvalóan nem érzékeli a környeztét, minden kontol nélkül csak folyamatosan tolja ki a trágyát a fejéből. A Gé meg Nika cellatársaidon legalább néha röhögni lehet egy jót de te annyira szerencsétlen vagy, hogy neked még ez sem megy. Neked amúgy is most az utóvizsgáidra kell készülnöd hiszen éppen huszadik éve próbálkozol az első félév tejesítésével. Persze megint nem fog sikerülni, de csak szépen bújjad a könyveket, ha belehúzol jövő ilyenkora talán a fedőlappal végzel is. LOL! 🙂
    Jónéhányszor megírtam már, hogy ne írjál nekem semmit mert egyáltalán nem érdekelnek az egetverő baromságaid – mostantól el sem olvasom azokat -, hiszen annyi időm nincs hogy egy ilyen mongolidiótának javítgassam az összes mondatát amit persze aztán ugyanúgy nem ért meg és csak újabb trágyát nyom ki erre magából, de a napnál is világosabban látszik hogy annyira hülye vagy, hogy még ezt sem voltál képes felfogni.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    1. Szó szerint azt jelenti, igen, és te írtad:D
    2. A 30% jelen esetben 1.5 liter, ha elolvasod a cikket rá fogsz jönni miért.
    3. Várom az egyenletet ami ezt bizonyítaná…

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Istenem, ilyen legyen a lottón az ötösön, pontosan tudtam, hogy megint bambán, nyáladzva, idióta vigyorral a fejeden sétálsz bele a csapdába! LOL! 🙂
    1. Neked ez azt jelenti, hogy minden hibrid ilyen motorral FOG készülni, vagy akár csak azt, hogy a Mazdáé? Idióta!
    2. Hol van itt 1.5 literes fogyasztáscsökkenés leírva? Idióta!
    3. Semmilyen szabály sincs a termodinamikában ami ezzel összefüggne, és ráadásul “természetesen”? ROFLMAO! Idióta a köbön! LOL! 🙂

    Gyönyörű szép alázás volt, csak gratulálni tudok hozzá! Maradt még bőr a képeden ezután vagy mindet otthagytad a betonon? LOL! 🙂
    Csak így tovább, hozom is be az óriás popcorn-t, minden pillanatát teljesen ki szeretném élvezni a produkciódnak, táncolj bohóc! LOL! 🙂

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Az a legnagyobb baj, hogy még reagálni sem nagyon lehet arra amit itt makogsz. Félinformációkkal próbálsz hozzáértőnek tűnni, de ezzel csak hülyét csinálsz magadból.

    Én nagyon szívesen meghallgatnám a véleményed a mazda skyactive motorjairól.

    De termodinamikára fogni az autók fogyasztási korlátait az nem féligazság hanem 1/158-ad igazság maximum. Sokkal inkább korlátot szab az autók fogyasztásának a tehetetlenségi nyomatékuk, illetve a hajtáslánc illesztéseinél ébredő súrlódásból származó veszteségek.

    Szóval ahelyett hogy ilyen ökörségeket leirsz, olvasd el ezt a cikket, ( http://autotechnika.hu/cikkek/9680,skyactiv-g-a-mazda-uj-benzinmotorja.html ) értelmezd és utána irjál véleményt. Ja és ez szinte csak a termikus hatásfokról szól. Gyönyörűen le van irva hogy mit csináltak és mit eredményezett, illetve hogy mennyi összetevőtől függ mindez.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    1. [i]Az még sose jutott eszedbe, hogy ha a vágyálmaidban szereplő csudamotorból ami “beelőzi a hibrideket” hibridet csinálnának akkor mi történne? Hát persze hogy nem, akkor ennyit is a beelőzésedről.[/i]
    Szóval mégis mondtál ilyet:D
    2. [i]de a papír sok mindent elbír, ilyen dolgokat simán be lehet dobni a parasztnak aki életében nem hallott a termodinamika szabályairól [/i]
    Ezt konkrétan a 30% csökkenésről írtad.
    3. Természetesen semmilyen szabály nincs a termodinamikában erre, így hiába dobálózol nagy szavakkal. Szokás szerint 6 sor fikázás után sikerült kiböknöd nulla információt.

    Aláználak még egy kicsit de fáradt vagyok és nélkülem is lejáratod magad pont eléggé:)

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Látom a két ismert cellatársadhoz hasonlóan Te is szereted rázni a pofonfát! Semmi gond, a múltban is szépen kaptál az orcádra és most is megkapod ami Neked jár! LOL! 🙂
    Nálatok zárt osztályosoknál úgy látom felvételi követelmény a 60 alatti IQ, és a hozzáértés meg a szövegértelmezés teljes és tökéletes hiánya! 🙂 Emlékezz csak vissza emiatt hányszor töröltem már fel Veled is padlót. 😉 De Te is újra meg újra jelentkezel egy menetre.

    Ad 1. Rajtad meg a diszleksziás cellatársaidon kívül senki az ég világon nem olvashatott olyat tőlem, hogy ilyen motor lesz minden hibridben vagy akár a Mazda hibridjében. Arra már nem is kérlek meg, hogy idézzed hol írtam ilyet, mert pontosan tudom, hogy ugyanaz lenne a vége mint eddig mindig, atomhülyét csinálnál magadból azzal, hogy ismét kiderülne, hogy a legegyszerűbb magyar mondatokat sem tudod értelmezni. Bár a végeredmény így is ugyanaz, úgyhogy gratulálok az első álkapocsrepesztő salleredhez! LOL! 🙂

    Ad 2. Semmilyen 1.5 literes fogyasztáscsökkenésről sem írtam, ez is csak a Te elmebeteg fejedben született meg. Ezzel a balossal a hátső örlőidtől szabadítottalak meg. LOL! 🙂

    Ad 3. Azt Tőled természetesen senki nem várhatja el, hogy olyan mondatot megérts, amiben a termodinamika szó szerepel, mivel rengetegszer láttuk már, hogy ennél sokkal egyszerűbb mondatok is messze-messze meghaladják a felfogóképességedet. Ebből az a tanulság számodra, hogy olyan mondatba ne köss bele, amiben szerepelnek olyan szavak amiket nem értesz. Ebből viszont egyenesen következik, hogy semmibe sem szabad beleszólnod mert egyetlen szót sem értesz! LOL! 🙂 Ez a bulid a metszőket verte ki a szádból! 😉

    Ezután a tőled szokásosan “káprázatos” teljesítményed után ismét teljesen jogosan mondhatom, hogy leülhetsz kisfiam, elégtelen. 😛

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Látom jól viselkedtél és megint magadra hagyott az ápoló. Két napja még azt mondtad ez a motor lesz minden hibridben, vagy legalább a Mazdában (?) és akkor nem előzi meg fogyasztásban az eddigi hibrideket. Utána a 1.5 literes fogyasztáscsökkenésen pörögtél, mert az nem számottevően kevesebb, hanem csak kevesebb, most meg már egyenesen irreális számnak hívod a termodinamikára hivatkozva. Előkaparhatnál a megmaradt agysejtjeid közül két gyógyszer adag között egy termodinamikai egyenletet ami cáfolja a 30% fogyasztáscsökkenést. Nem megy, mi?:D Mivel nincs ilyen, szokás szerint hülyézzél le minden logikai érv nélkül és készülj fel mert nem sokára vissza szíjjaznak az ágyhoz:)

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    [i]“A japánok- ezmár elhangzott- abból a tényből indulnak ki, hogy kb. 30-50 évig foszilis üzemanyaggal mennek az autók”[/i]

    Tényből? A jövőre vonatkozóan vannak tények? Időutazó vagy, vagy csak szokás szerint a magyar nyelvet kerékbe törő ilyen kutty szintű kibic?
    Maradjunk annyiban, hogy legfeljebb ebből a feltételezésből indulnak ki. Viszont ha ebből indulnak ki, akkor nagyon rá fognak cseszni.

    [i]“tehát ennek a hajtóanyagnak a fogyasztását kell levenni a lehető legkisebbre, hogy a hatásfok növekedjen, a fogyazstás csökkenjen.”[/i]

    A hajtóanyagnak van fogyasztása? És azért kell ezt levenni, hogy a hatásfok növekedjen? 😀 Ember, neked fogalmad sincs miről beszélsz. Ehelyett a borzalmas zagyvaság helyett azt kellett volna írnod, hogy a hatásfokot kell növelni, hogy a jármű fogyasztása csökkenjen.

    [i]“A nippon ADDR-ez egy hosszútávra dologzó japán kutatócsoport- azonban már megkezdte a munkát halkan-csendben, hogy megtatálja azt az energiát, amivel olcsón lehet autókat kergetni.”[/i]

    Ez se sikerült jobbra. Azzal indítottál hogy 30-50 évig fosszilis üzemanyaggal mennek majd a járművek, akkor milyen “energiát” keresnek ezek a japán kutatók? 🙂

    [i]“A cikkhez: bizony 30% nem kevés a mai állás szerint,ezt bátran állíthatom.”[/i]

    Ebben végre egyetértünk, de a papír sok mindent elbír, ilyen dolgokat simán be lehet dobni a parasztnak aki életében nem hallott a termodinamika szabályairól így aztán a Nika, Gé, kutty89 és társaik nyáladzva csápolnak ennek évekig, aztán amikor eljön az idő és kész lesz a termék, akkor megint csak felszántják a pofijukkal az aszfaltot. De ez természetesen egy cseppet sem fogja a kedvüket szegni, mert akkor megint beköhögnek a birkáknak egy újabb irreális számot amire megint nyáladzva csáponak évekig és ez ismétlődik amíg a világ világ. LOL! 🙂

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    No akkor a szokásos kört futottad megint, belemakogtál olyanba amihez a leghalványabb lövésed sincs – ez mondjuk nem nehéz mert semmihez sem értesz 🙂 – ismét megahülyét csináltál magadból azzal is, hogy olvasni/szöveget értelmezni sem tudsz, majd amikor ezt a fejedre olvastam akkor füled-farkad behúzva lekushadva eloldalogtál.
    Az OK, hogy állandóan véresre csapkodom a térdemet a röhögéstől a Nika, Gé, kutty89 meg a többi elmeroggyant gigantikus pofáraesésein de csak azt tudnám meg egyszer végre, hogy nektek ebben mi a jó? LOL! 🙂

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    A japánok- ezmár elhangzott- abból a tényből indulnak ki, hogy kb. 30-50 évig foszilis üzemanyaggal mennek az autók, tehát ennek a hajtóanyagnak a fogyasztását kell levenni a lehető legkisebbre, hogy a hatásfok növekedjen, a fogyazstás csökkenjen. A nippon ADDR-ez egy hosszútávra dologzó japán kutatócsoport- azonban már megkezdte a munkát halkan-csendben, hogy megtatálja azt az energiát, amivel olcsón lehet autókat kergetni. A cikkhez: bizony 30% nem kevés a mai állás szerint,ezt bátran állíthatom.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Igazából tök mindegy,ki ez az s3000. Anno páran le akarták rendezni,akkor eltűnt pár hétre. Biztos egy gép mögött ülő,pattanásos dagadt gépbuzi,aki ebben éli ki magát. Ahogy láthatod,mindenbe beleköt,és a saját igazát bizonygatja,tőlem kéri,h adatokat mondjak,holott csak ő állított itt bármit. És igen,ha neki a 6 liter a 8 helyett (mínusz 25%!!) nem számottevő,akkor szerintem dobhatjuk le a Taigetoszról.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Észrevettétek , hogy s3000 és kempelen egyszerre nem osztja az észt a fórumon , csak külön-külön .
    Gyanúsíthatóan egy és ugyanaz a személy boldogítja a topikot ?

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ha neked az hogy egy mazda 3 g120 6litert eszik az nem számottevően kevesebb minthogy egy másik hasonló kétezres benzinmotorral szerelt autó hasonló teljesítménnyel legalább 1.5 literrel de inkább kettővel többet kér.

    Ha ez nem számottevő akkor a hybridjeid sem esznek számottevően kevesebbet a benzineseknél, viszont mekkora befektetéssel.

    Pont ezért hála a magasságos égnek nem csinál hibridet ebből a mazda

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ha neked az hogy egy mazda 3 g120 6litert eszik az nem számottevően kevesebb minthogy egy másik hasonló kétezres benzinmotorral szerelt autó hasonló teljesítménnyel legalább 1.5 literrel de inkább kettővel többet kér.

    Ha ez nem számottevő akkor a hybridjeid sem esznek számottevően kevesebbet a benzineseknél, viszont mekkora befektetéssel.

    Pont ezért hála a magasságos égnek nem csinál hibridet ebből a mazda

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Gratulálok diszleksziakirály, ismét tökéletesen bebizonyítottad hogy az olvasás-szövegértelmezés teljesen megoldhatatlan feladat számodra. Neked a [i]nem fogyaszt [b]számottevően[/b] kevesebbet[/i] az azt jelenti, hogy nem fogyaszt kevesebbet.
    Jól van fiacskám, leülhetsz elégtelen alá.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Azt amit írtál,te kis nyomoronc 🙂 De várj segítek,idézlek:

    “(…)A végeredmény meg elég szánalmas lett, csökkentett tömeggel sem fogyaszt számottevően kevesebbet az egész(…)”
    Én semmit sem állapítottam meg,csak te. Így akkor kérlek mutass adatokat,hogy milyen sokat esznek a Mazda motorjai.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Mit támasszak alá szerencsétlen? Támasztani itt neked kell a hülyeségeidet mivel TE állítottad őket nem én! Akkor gyere vissza, ha megvannak a hiteles adataid és saját tapasztalatod 5000 km-es távra. 🙂
    Leülhetsz, elégtelen.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Kérlek támaszd alá adatokkal,SAJÁT tapasztalattal és mondjuk 5000km-es távra kimutatva,hogy a Mazda motorok nem esznek kevesebbet,mint egy hasonló teljesítményű és térfogatú motor(legyen az benzines avagy dízel).
    Ja,hogy nem megy? Hát akkor: Leülhetsz,elégtelen,menj és reszelgesd a hibridedet a garázsban,már ha van.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    [i]“Azért érdekes ez, mert ha tényleg sikerül kicsit tovább reszelni, átlagfogyasztást nézve beelőzi a hibrideket. (valós teszteket nézve, nem a gyári kamu adatokat)”[/i]

    Hát persze, mint azt ahogyan a móricka elképzeli. Az még sose jutott eszedbe, hogy ha a vágyálmaidban szereplő csudamotorból ami “beelőzi a hibrideket” hibridet csinálnának akkor mi történne? Hát persze hogy nem, akkor ennyit is a beelőzésedről.
    Már sokszor kiderült ez de most ez ismét megerősítést nyert, hogy nagyon közeli genetikai rokonságban állhatsz kutty89-el, mert a gondolkodásra való teljes alkalmatlanság az pont ugyanolyan mindkettőtöknél. LOL! 🙂

    [i]“Ettől még kellenek a Toyota hibrid fejlesztései, úgyis az lesz az ugródeszka a tisztán elektromos felé.”[/i]

    Marhaság, pl. a Nissannak szinte előbb volt elektromos autója mint saját fejlesztésű hibridje.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ő egy ilyen eltévedt kölyök, amikor a gondolkodást osztották kereste a sort de úgy eltévedt hogy azóta se talált rá. 🙂
    Emlékszem amikor itt verte a nyálát erre a SkyPasszívos hülyeségre, hogy hú így meg hú úgy meg hogy az az igazi és hogy mindenki essen hasra tőle. A végeredmény meg elég szánalmas lett, csökkentett tömeggel sem fogyaszt számottevően kevesebbet az egész, szokás szerint megint csak becumizta a marketingblabát és újból megahülyét csinált magából ahogy szokta. De jól is van ez így mert ezek az agymosások pont az ilyen szintű taknyosokat célozzák.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Bizony, ha a fogyasztást lekörmözik egy bizonyos szintre, az érzékenyen érinti a vásárlókat, de a toyotát ez nem fogja riogatni, legfeljebb rácsodálkozik és a mazda-icipici cég létére-ütős hangot fog adni.Jó írány ez, nem mintha eddig a mazda nem bizonyított volna,hizen 30 éve a legjobb autókat gártják.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Azért érdekes ez, mert ha tényleg sikerül kicsit tovább reszelni, átlagfogyasztást nézve beelőzi a hibrideket. (valós teszteket nézve, nem a gyári kamu adatokat) Akár a prius-t is, cserébe mégis egy autó formájú autót adnak. Szubjektív, de azért mégis sokaknak nem szép a prius, amíg mazdából akad több választható forma. Ettől még kellenek a Toyota hibrid fejlesztései, úgyis az lesz az ugródeszka a tisztán elektromos felé.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    A Mazda új technológiája dicséretes és én is drukkolok nekik, ha elég megbízható is lesz.
    A Toyota viszont a világ legnagyobb autógyártója és magasan vezet a hibrid autók mezőnyében, így náluk nem sok vizet zavar a kis Mazda.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ha jól emlékszem ők is elég értetlen fejjel nézték a skyactivet amikor megjelent.
    Igazság szerint mindegy is.

    Ha nem is fog főni a fejük az nem a műszaki tartalom miatt lesz.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ilyenkor hol van s3000 az elavult belsőégésű motor elméletével.

    Egyébként volt szerencsém vezetni egy mazda 3-ast g120 motorral. Egy annyira más dimenzió mint a többi autó hogy az botrány…ha ezt tovább tudják fejleszteni, toyotáéknak főhet a fejük.

  • 2017.10.29. at 15:17
    Permalink

    Ha megvalósul és sok gk-ban használják majd akkor sokan elégedettek lehetnek a japán gyártású autókkal,mivel nekem is eddig csak japán autóim vannak mert szerintem ezek a legmegbízhatóbbak és nagyon nagyon kevés velük a probléma. MOERG.

Vélemény, hozzászólás?