Krómozott légbeömlővel nem ez az első MX-5, de delfin-szürke árnyalatban csakis a Special Edition Spring 2011 készül
Fém színűek a fejtámaszok mögötti bukócsövek is
Nem kevesebb, mint 22 éve etalon a Mazda MX-5, mely ma is tartja eredeti értékeit: nem túl drága, nagyon olcsón üzemeltethető és felettébb élvezetesen vezethető, hátsókerékhajtású, hosszában szerelt motorral épített kétüléses sportkocsi. A harmadik generációjával 2006-ban megjelent álomautó fényezésére minden lehetőséget megragad a Mazda, még 2006-ban, de kicsivel a vászontetős után kigördítették keménytetősként is, majd 2008 őszén, a Párizsi Autószalonon mutatták be a hajszálnyit frissített verziót, és tavaly jubileumi szériával ünnepelték az európai forgalmazás huszadik évét. Idén a 900 ezredik példány tiszteletére született meg az MX-5 Special Edition Spring 2011.
Króm gyűrűk övezik a műszereket
Ez a széria egy új, metálfekete fényezést hozott az MX-5 palettájára, de az igazán saját szín a csakis ehhez rendelhető delfin szürke. Ugyan az előbbi kettő mellett ezüst fényezéssel is rendelhető lesz, ettől függetlenül mégiscsak a barátságos tengeri emlős árnyalatában az igazi eme ünnepi széria, amely krómozott ajtókilincseiről, ezüstszínű lámpa- és hűtőmaszk-keretéről, nyugalmi helyzetben fehér színű harmadik féklámpájáról, egyedi, 17 colos könnyűfém felnijeiről, és világos szürke bőr kárpitjáról ismerhető fel. A sorozat továbbá tempomatot és Bluetooth-kihangosítót is kap.
Alapáron jár a világosszürke bőrkárpit az elért példányszámot ünneplő speciális szériához
A balkormányos kivitelben csakis 1,8 literes, 126 lóerős motorjával, de jobbkormányosként (a sportautó-fanatikus angol piac számára) 2,0 literes, 160 lovasával is készülő tavaszi széria nem csak az MX-5 gyűjtőknek szól. Ügyes, és valljuk be, kellemes trükk, hogy az autós újságok ismét foglalkozzanak a kis Mazdával. Na, nem azért, mert most hírt adunk a frissítésről, a limitált széria a márka tesztparkjába is bekerül, hogy az ingyenélő újságírók megint csak élvezkedhessenek egy kicsit, és írják meg: az MX-5 még mindig az egyik legjobb élményautó. Mi is így teszünk majd, addig nézegessék, miként szerepelt az 1,8-as „
normál” és
20. évfordulós kivitelben.