Idén a Müncheni Autószalonon vaskos álcafólia alatt mutatta meg a Cupra a Ravalt, közvetlenül a testvérmodelljei, a Volkswagen ID.Polo és a Škoda Epiq mellett. Mindhárom típus a Volkswagen Electric Urban Car Family (elektromos városi autócsalád) sorozat része, amelyet az ugyancsak a németországi kiállításon bemutatott ID.Cross tesz teljessé.
Az MEB+ platformra épülő modellek fejlesztéséért a SEAT felelt házon belül, többek között ennek is köszönhető, hogy először a Ravalt fogják leleplezni, majd csak ezt követően jön az ID.Polo, az Epiq és az ID.Cross világpremierje.
A Cupra a következő esztendő tavaszán tartja majd a saját bemutatóját, így nem meglepő, hogy elkezdték "csöpögtetni" az információkat. A frissen közzétett képeken javarészt ugyanaz az álcafólia látható, mint Münchenben. Ugyanakkor ezt a felniszettet eddig sosem mutatta meg a spanyol márka, amelyről első ránézésre is süt, hogy főként az aerohatékonyságot szem előtt tartva tervezték, de a bronz-szürke árnyalatokkal megpróbálták a Cupra identitásával felruházni.
A friss közleményből szintén kiderült, hogy a megjelenéskor milyen teljesítménnyel lesz elérhető. A belépőszinten a Dynamic felszereltség lesz 208 lóerővel, valamint várhatóan 450 kilométeres hatótávval. Eggyel feljebb a Dynamic Plus található ugyanekkora teljesítménnyel, viszont kibővített vezetéstámogató funkciókkal, Matrix LED fényszóróval, kagylósított ülésekkel valamint 12 hangszórós Sennheiser audiorendszerrel.
A csúcsmodell a VZ Extreme névre hallgat, amelynek csúcsteljesítménye 223 lóerő lesz. A nagyobb teljesítmény ellenére is 400 kilométer körüli hatótávot ígér a Cupra. Az árakról továbbra sem mondtak túl sokat, annyi viszont már biztos, hogy a legolcsóbb Raval nagyjából 10 millió forint alatti árcédulát kap majd.