Negyven éves a Range Rover márka, ebből az alkalomból mutatkozott be a belépőmodell, az Evoque
Range Rover Evoque, leánykori neve Land Rover LRX. Számára ismeretlen területre lépett a Range Rover márka az új Evoque-kal, amely egy, a Land Rover Freelander alapjára épülő háromajtós szabadidő-autó. Terepjárónak már csak azért se szabad nevezni a britek újdonságát, mert abból csak elsőkerékhajtású változatot is gyártanak majd. Ez lesz az első olyan Range Rover, amely nem a valódi, hanem a nagyvárosok dzsungelében való használatra készítenek fel. Divatautó ez a javából, és ennek megfelelően szerződtették Victoria Beckhamet a márka kreatív dizájn igazgatójának. A Spice Girls zenekar egykori énekese nem fog beleszólni az autók formatervezésébe, ellenben az ő iránymutatása alapján készülnek majd a speciális limitált szériák, amelyek a jövőben nem ingyen adott extrafelszerelésekről, hanem különleges kialakításról szólnak majd.
Victoria Beckham nem akarta egyszerűen csak bevezetni az újságírók elé az új Range Rovert. Inkább lebeszélte, hogy a márka divattanácsadója lesz
Beckhamné egyébként az egész Range Rover márka kínálatát kezelésbe fogja majd venni, első munkája azonban a Range Rover Evoque nyitószériája lesz. A limitált szériák megalkotása ürügyén egy évben nagyjából húsz napot tölt majd az autógyár Gaydon-ban található fejlesztőközpontjában. A divattervezőként is sikeres Victoria Beckham munkájáról további részleteket csak a Párizsi Autószalonon tudunk majd meg, ahol egyben mindent elárulnak majd az autóról. Jelen pillanatban ugyanis csak néhány külső fényképre szorítkozik a hivatalos kommunikáció, illetve arra az állításra, miszerint az új autónak lesznek olyan változatai, amelyek 130 g/km alatti CO2-kibocsájtással rendelkeznek. Az idén negyven éves Range Rover márka tényleg nagyon komolyan gondolja a fiatal vásárlók meghódítását, kérdés azonban, hogy közben nem feledkeznek-e meg a tradicionális modelleket nagyra tartó vevőkörről?