Zenés-táncos szerepet kapott a Lexus

Egy hollywoodi szerepnek az autógyártók sem tudnak ellenállni

Idén november végén debütál a mozikban a Wicked musical második része. A főszereplők és a karakterek ugyanazok, és a zenés film autóipari partnere sem változott.

Az eleve kétrészesre tervezett Wicked musical első filmje, amelyet 2024. november 22-én mutattak be a nagyközönségnek, a Covid-pandémia miatti késlekedés ellenére kolosszális sikernek bizonyult, amely minden idők legnagyobb bevételét hozó Broadway-adaptációjaként (az első nap, az első hétvége és az első hét adatai alapján egyaránt) írta be magát a filmtörténelem gyakran változó könyvébe. A második rész, amelyet szinte napra pontosan egy évvel az első után, 2025. november 21-én kezdenek vetíteni a filmszínházak, hasonló kasszasikernek ígérkezik. Nem is történhetne másképp, hiszen az alkotók pont azért döntöttek a történet ketté bontása mellett, hogy ne kelljen kompromisszumokat kötniük a cselekmény, a karakterfejlődés és az általános történetmesélés terén. Nem csak a főszereplők és az alkotók azonosak a folytatásban, hanem a hivatalos mobilitási partner is: a Lexus. Míg azonban az első részhez kapcsolódóan a márka legnagyobb típusa, a hatalmas, mégis elegáns TX szabadidőjármű jutott szerephez, ezúttal a 4x4-es zászlóshajó: az immár hibridként is elérhető LX gördül a reflektorfénybe. Az együttműködés keretében a Universal Pictures és a Lexus ügynöksége egy különleges reklámfilmet forgatott. A 30 másodperces szpotban a rendező Jon M. Chu, felesége, Kristin Chu, valamint lányuk: a Wicked első részével egyidős Stevie Sky Chu (a kislány tavaly november 9-én, a film Los Angeles-i premierjének napján született) utazik az LX-ben, és menet közben környezetük átalakul Oz birodalmává, miközben a fedélzeti audiorendszerből a második rész címadó dala: a For Good szól.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre