Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.
A kor divatja szerint a Peugeot is SUV-irányba vitte a korábban egyterűként debütált 5008-ast. Ezzel viszont praktikus, egyterűs jellemzői sem csorbultak. Jó választás hozzá az alap feletti dízel.
Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?
Egész komolyan veszik a franciák a SUV őrületet, az 5008 már nem az első a palettán, ami terepjárós külsejű generációval folytatja. Kinézetét a méretei is tükrözik, öt üléssel közel 800 liter a raktere.
Futurisztikus forma, hat ülés, dízel-hibrid hajtáslánc - így képzeli el a közeljövőt a Peugeot, és ezt a víziót a HX1 Metamorphosis fogja majd Frankfurtban megtestesíteni.
Nem csak mozifilmen remekel a Peugeot, mint taxi, hanem a valóságban is: az 5008-as Év Taxija 2011 címet nyert a nagy németországi taxiteszten, az import nagy egyterűek kategóriájában.
Uram, csak dízellel szabad, csak dízellel! - hallottam a minap egy Peugeot szalonban, amint az értékesítő a benzines 5008 1.6 THP Premium helyett a gázolajos változatra próbálta rábeszélni a vevőt. Nincs igaza!