Ha előttünk pár száz méterrel vált a lámpa, kihúzzuk üresbe a váltót, és szépen kigurítjuk az autót. Az Audi ezt a százéves praktikát emelte XXI. századi szintre a táblafelismerést és az internetet használva. Az eredmény 15 százalékos fogyasztáscsökkenés.
A Genfi Autószalonon debütált harmadik generációs TT versenypályára szánt csúcsverziója, a TT quattro Sport csak koncepció; 420 lóerős, és 3,7 másodperces százas sprintet tud.
Audi kellett, egy Audi A4, már az új. Kombiként, bőrkárpittal és napfénytetővel. És lett ő, egy 2008-as 1.8 T kb. a fullos Dacia Logan MCV áráért. Mondd, te mit választanál?
Hivatalos képeken és gyári videón a harmadik generációs Audi TT. Határozottabb élekkel, új kasztnival, modernebb részletekkel és megújult beltartalommal startol a 2014-es modell Genfben.
Hamarosan érkezik az Audi TT legújabb, harmadik generációja. Dizájnjával az első nemzedéket kívánja idézni. Lesz Mátrix-LED fényszóró és virtuális műszerfal is.
Régóta vártuk, végre megérkezett. Ahogy sejteni lehetett, erősebb a Polo GTI-nél, ezzel az S1 quattro lett a legmorcosabb kisautó a VW-konszern kínálatában.