Nehéz hova rakni a Nissan Juke-ot, pláne a Juke Nismót. Mindenesetre nagyon disznó. De egy kicsit biztosan. Összkerékhajtással, CVT-váltóval teszteltük.
Magunk is kipróbálhattuk a Nissan Juke-R-t, s a SportVerda CsodaVerda című műsorának köszönhetően a gyömrői Speciális Szakiskola egyik tanulója is életre szóló élményt kaphatott általa.
Budapestre is elért a Nissan Juke-R nemzetközi roadshowja. Azon szerencsések között lehettünk, akik vezethették a legkomolyabb versenygépeket is párbajra hívó crossovert.
A prototípus a 2010-es modellek 485 lóerős hathengeresét kapta, de az eladásra kínált változatokban már az idei GT-R-ek 545 lovas motorja dübörög majd.
Harmadszor járt nálunk a Juke, az 1,6-os benzines szívó és turbó után ezúttal megkaptuk az 1,5-ös dízelt a középső, Acenta felszereltséggel. Akárcsak korábban, most is vegyes tapasztalatokkal gazdagodtunk.