A legtöbb gyorsulási versenyautónak szinte semmi köze egyik gyártó termékéhez sem, ez a példány viszont nyomokban BMW-t tartalmaz, és hogy milyet, és hogyan megy, attól lehidalsz.
Sokkal több akar lenni annál, mint amennyi, pedig már így is rengeteg. Az M5 egyszerre luxuslimuzin és a szó szoros értelmében vehető sportautó, olyan menettulajdonságokkal, amin még az egzotikus modellek is elpirulnak.
Ismerjük már a legerősebb BMW M5 paramétereit, látványával viszont még mindig nem tudtunk betelni. A BMW sem, tisztességes galériát állítottak össze az Ascari versenypályán készült fotókból.
Talán sokan fognak igazat adni annak az állításnak, hogy az E39-es a legszebb M5-ös, de azért az E60-ban is van valami megkapó. Külön nagyon jók, de együtt? Mutatjuk, ám nem fog tetszeni.
A Manhart kezelésbe vette a legújabb M-es BMW-t. A 4,4 literes V8-as motorral szerelt M5 erejéhez több mint 100 lóerőt adtak. 723 ló összkeréken hogy hangzik?
A vártakhoz híven megérkezett a BMW M5 erősebb kivitele, a Competition felszereltséggel plusz 25 lóerő érkezik, temérdek, a jobb tapadást és vezethetőséget eredményező változtatás mellett.
Vannak bizonyos mérföldkövek az autózásban, egy-egy olyan modell, amit kihagyni nemhogy nem érdemes, de egyenesen bűn. Ilyen az új M5 is, nekünk már megvolt!
Az eddigi modellek mérései után már nem is túlzottan meglepő, hogy egy M modell erősebb a gyári adatoknál. Az M5 már most tudja a Competition kivitel teljesítményét.
Ezen a hétvégén indul Qatarban a MotoGP idei szezonja, ahol a biztonsági autó szerepét a BMW új M5-öse tölti be. Az ott szerzett tapasztalatok alapján fejlesztik a Competition változatot.
Egy igazi nagyágyúval váltják le a MotoGP mezőnyét felvezető Safety Cart. A legkisebb, legjátékosabb M-es BMW helyett a leggyorsabb kíséri majd a motorokat.