Az eddigi modellek mérései után már nem is túlzottan meglepő, hogy egy M modell erősebb a gyári adatoknál. Az M5 már most tudja a Competition kivitel teljesítményét.
Ezen a hétvégén indul Qatarban a MotoGP idei szezonja, ahol a biztonsági autó szerepét a BMW új M5-öse tölti be. Az ott szerzett tapasztalatok alapján fejlesztik a Competition változatot.
Egy igazi nagyágyúval váltják le a MotoGP mezőnyét felvezető Safety Cart. A legkisebb, legjátékosabb M-es BMW helyett a leggyorsabb kíséri majd a motorokat.
A legfontosabb információkat már tudjuk a BMW középkategóriás csúcslimuzinjáról, az M5-ösről, a legújabb videón pedig azt is láthatjuk, hogy miként mozog a versenypályán.
Láttunk már limitált kiadású csúcs-BMW-t, Dunát lehet rekeszteni velük, de azok a közelébe sem érnek a legutóbbi egyedi M5-ösnek, a csak Japánban megjelenő BMW M5 Nighthawk-nak.
Ráncfelvarrást kap a BMW 5-ös sorozata: a limuzinnal, a kombival és a GT-vel párhuzamosan a bajorok M verziója is megújul. Az online elérés és az optikai újdonságok mellett az M5 teljesítménye plusz lóerőkkel gazdagodott.