A Red Bullnál van úgy, hogy elgurul a gyógyszer, bár valójában csak és kizárólag úgy van. Most egy Kamazzal és egy RX-8-cal drifteltek, fergeteges precizitással.
Már-már szokásos kérdés: milyen gyakran cseréljünk olajat, ha sokat megyünk városban, jelen esetben egy dízel Mazda6-tal. És egyáltalán milyen olaj ajánlott? Választ ad a Motorolajdoktor.
Hivatalosan hét új autót törtek össze az Euro NCAP laborjában, ám valójában ebből hárman szinte azonosak, hiszen a PSA-csoport hármasikrei is szerepelnek a falnak csapott járművek között.
Bár a Mazdának ma még nincs se villanyautója, se hibridje, első ilyen autóit 2 év múlva tervezi bevezetni, s azt véli, 2030-ban ezek adják majd az eladások zömét.
Bár a Mazdának ma még nincs se villanyautója, se hibridje, első ilyen autóit 2 év múlva tervezi bevezetni, s azt véli, 2030-ban ezek adják majd az eladások zömét.
Ha furcsa átalakításokra vagy kíváncsi, biztosan szembejött már veled a Mitsuoka műhely valamelyik alkotása. Ismét hoztak valami újat, mármint régit az új MX-5 alapjain.
A másodjára is frissült Mazda6 járt nálunk, visszanézve a 2012-es modellre, elképesztően sokat változott, de a lényeg maradt. Régi lenne már ahhoz, hogy még piacon maradjon? Talán épp ez az erénye.
Még erősebbé vált a kétliteres szívómotor, új biztonsági felszereléseket építettek bele, és megjelent két új felni. Röviden ennyivel össze is foglalhatók a Mazda MX-5 újdonságai.