Ha John Cooper Works feliratot látsz egy Minin, akkor máris tudod róla, hogy a legvadabb apróságok egyike, ami már messze nem csupán egy városi cirkáló.
Bár nem zárt pálya, mint a Nordschleife, a benzinvérűek a Transzfogarasi útért is rajonganak. A villanyhajtású Mini azonban megpróbálta bebizonítani, hogy bármiféle folyadék elégetése nélkül is nagy élmény ott autózni.
Az utolsó utáni pillanatban éledt újjá a Mini, de többé nem volt ugyanaz. Az eredeti szellemiség a múlté, egy csapásra lett divatikon a szükségautóból. A régi és az új is zseniális, csak más módon.
A valaha volt legerősebb Cooperként érkezik az új GP csúcsmodell. Már külsőre is sokkal vadabbnak ígérkezik, mint eddig bármelyik Mini, élőben mutatkozott be az álcázott példány.
Mesterien ünnepelték brit diákok a Mini 60 és Az olasz meló 50. évfordulóját. Leforgatták a híres jelenet mását az eredeti Minikkel, saját témára szabva, nem kevésbé látványos helyszínen.
Elkészült a Mini két új csúcsmodellje, a John Cooper Works kivitelek új motorja a márka történetének legerősebbje, 306 lóerőt teljesít a Clubman és a Contryman orrában.