máj
12

Milliárdokat szedtek be úgy, hogy nem is tehették volna

Kamerakép alapján nem oszthatnak, nem is oszthattak volna bírságot az önkormányzatok

2017. május 12., péntek 8:18 | Állapot: Friss

Bár a rendőrség kameraképek alapján is bírságol, az önkormányzatok kameraképei alapján nem osztható bírság - hangzott el a csütörtöki kormányinfón.

%KA%Jellemzően a kötelező haladási irány, illetve a kanyarodási szabályok betartása kapcsán bírságoltak kamerakép alapján az önkormányzatok. Már nem tehetik (Fotó: Google)%KA%

Jellemzően a kötelező haladási irány, illetve a kanyarodási szabályok betartása kapcsán bírságoltak kamerakép alapján az önkormányzatok. Már nem tehetik (Fotó: Google)

Míg eddig több budapesti önkormányzat is osztott kamerakép alapján bírságokat − jellemzően a kanyarodási szabályok megszegése miatt, esetenként 50 ezer forintnyit, percenként akár többet, így összességében több milliárd forintnyit -, azt a kormány döntése alapján nem tehetik meg.

Tarlós István, Budapest főpolgármestere már korábban is leszereltetett egy III. kerületi − bírságolásra rendszeresített − kamerát, a csütörtöki kormányinfón elhangzottak szerint pedig az összes önkormányzatnak rendeznie kell az ilyen kamerák helyzetét, magyarán a jövőben nem oszthatnak ezek képei alapján bírságot.

%KA%"A fővárosban lévő kamerák alapján való bírságolásra nem lett volna lehetőségük az érintett önkormányzatoknak" − hangzott el a kormányinfón. A rendőrség azonban bírságolhat kamerakép alapján%KA%

"A fővárosban lévő kamerák alapján való bírságolásra nem lett volna lehetőségük az érintett önkormányzatoknak" − hangzott el a kormányinfón. A rendőrség azonban bírságolhat kamerakép alapján

Arról nem esett szó, hogy mi a helyzet a még be nem fizetett, illetve a már befizetett bírságokkal. Utóbbiakra azonban biztos, hogy keresztet vethetnek azok az autósok, akiket korábban azzal az említett módszerrel csíptek nyakon a szabályszegésen, ami most már nem megfelelőnek lett nyilvánítva.

A szabályok betartása természetesen a jövőben is erősen ajánlott, hiszen bár az önkormányzatok nem oszthatnak bírságot kamerakép alapján, az akár mobil VÉDA kamerák, illetve a rendőrök igen. Meg egyébként is, a közlekedés egy olyan társasjáték, ami akkor működik jól, ha szabályait mindenki betartja. Igen, mindenki, az autóson és a motoroson túl a gyalogos, a kerékpáros, a buszsofőr és a villamosvezető is, mert bizony esetükben is lehet látni számos olyan lépést, amivel aztán például az autósokat kényszerítik szabályszegésre.

Megszívattak!
Önt is megszívatták? Van egy története?
Mesélje el nekünk!
Nyomtatás
Megosztás

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Tizenkettő írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Én speciel igyekszem betartani a szabályokat, még ha nem is paranoiásan, és elég ritkán is kapok csekket.



De amit a 3. kerület csinál az sok tekintetben vérlázító.



Sajnos a büntetések valóban magasak és szükségesek is, hogy a sok önző köcsögnek is eljusson az agyáig, hogy mikén kell közlekedni. Ez az amit egy átlag német meg tud érteni, a közösségi gondolkodás. De pont ezért lenne fontos, hogy a hatóságok se éljenek vissza ezzez az atomfegyverré fejlesztett eszközzel.



A harmadik kerület tele van rosszindulatú csapdákkal, és ők ezeknek az érvényesítésére használják a kezükbe adott csodafegyvert.


Előzmények megtekintése

Olvastam valahol, hogy amikor Tarlós megtette az ominózus nyilatkozatát, utána pár nappal már megsokszorozódott a szabálysértések száma. Ezek után senki nem fogja komolyan venni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Én speciel igyekszem betartani a szabályokat, még ha nem is paranoiásan, és elég ritkán is kapok csekket.



De amit a 3. kerület csinál az sok tekintetben vérlázító.



Sajnos a büntetések valóban magasak és szükségesek is, hogy a sok önző köcsögnek is eljusson az agyáig, hogy mikén kell közlekedni. Ez az amit egy átlag német meg tud érteni, a közösségi gondolkodás. De pont ezért lenne fontos, hogy a hatóságok se éljenek vissza ezzez az atomfegyverré fejlesztett eszközzel.



A harmadik kerület tele van rosszindulatú csapdákkal, és ők ezeknek az érvényesítésére használják a kezükbe adott csodafegyvert.


Előzmények megtekintése

Ez így megint egy félmegoldás. Ezzel semmit nem oldanak így meg. Sem a szabálysértéseknek nem vetnek véget, sem az aránytalan büntetéseket nem normalizálják. Innentől sokkal többen fognak ott tojni az egészre, hiszen kimondták nincs joguk hozzá. Meg általában mindenhol, ha azt látni, hogy így tesznek pontot a végére, senki nem fogja komolyan venni az egészet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Én speciel igyekszem betartani a szabályokat, még ha nem is paranoiásan, és elég ritkán is kapok csekket.



De amit a 3. kerület csinál az sok tekintetben vérlázító.



Sajnos a büntetések valóban magasak és szükségesek is, hogy a sok önző köcsögnek is eljusson az agyáig, hogy mikén kell közlekedni. Ez az amit egy átlag német meg tud érteni, a közösségi gondolkodás. De pont ezért lenne fontos, hogy a hatóságok se éljenek vissza ezzez az atomfegyverré fejlesztett eszközzel.



A harmadik kerület tele van rosszindulatú csapdákkal, és ők ezeknek az érvényesítésére használják a kezükbe adott csodafegyvert.


Előzmények megtekintése

Én ezt mind megértem, de valahol az sem normális, hogy így vetnek ennek véget, úgymond felmentve azokat aki hozzáteszem sok esetben szándékosan szegik meg a közlekedési szabályokat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Képzeld én nem kaptam. Tudod miért? Mert megpróbálom maradéktalanul betartani azt ami a kötelességem. Nem tudok senkit sem sajnálni aki csekket kapott. A bírság mértéke nem korrekt. Ennyi.


Előzmények megtekintése

Én speciel igyekszem betartani a szabályokat, még ha nem is paranoiásan, és elég ritkán is kapok csekket.

De amit a 3. kerület csinál az sok tekintetben vérlázító.

Sajnos a büntetések valóban magasak és szükségesek is, hogy a sok önző köcsögnek is eljusson az agyáig, hogy mikén kell közlekedni. Ez az amit egy átlag német meg tud érteni, a közösségi gondolkodás. De pont ezért lenne fontos, hogy a hatóságok se éljenek vissza ezzez az atomfegyverré fejlesztett eszközzel.

A harmadik kerület tele van rosszindulatú csapdákkal, és ők ezeknek az érvényesítésére használják a kezükbe adott csodafegyvert.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja

És még egy utolsó gondolatébresztő segítség. Irritál? Sajnálom, engem is marha sok minden irritál. Viszont van egy jó hírem, ehhez megvan a jogod, hogy ne olvasd el a hozzászólásaimat, ha nem tetszik. Írni meg mindenkinek aki regisztrál pontosan ugyanannyi van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Csak nem kaptál te is egy csekket, hogy így fel vagy háborodva? :D :D :D


Előzmények megtekintése

Képzeld én nem kaptam. Tudod miért? Mert megpróbálom maradéktalanul betartani azt ami a kötelességem. Nem tudok senkit sem sajnálni aki csekket kapott. A bírság mértéke nem korrekt. Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

12 te spicli gyökér megint itt osztod a népet a szabályosságról, nem tudsz erről lepattanni valami nyugalmazott, meghibbant állat lehetsz. mert ugye, csak folyamatosan az emberekre, KÖZLEKEDŐKRE tudod okádni a sz@rt a retkes pofádból, minden egyes cikknél, mindenki hülye, csak te vagy a sztár te senki.

ami már rohadtul irritál és egyáltalán NEM FÓRUMRA VALÓ. miért nem vagy már bannolva a faxba? senki nem kiváncsi az 1 iQ-s kretén ezerszer elismételt fogyatékos monológjaidra minden rohadt cikknél.


Előzmények megtekintése

Csak nem kaptál te is egy csekket, hogy így fel vagy háborodva? :D :D :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

12 te spicli gyökér megint itt osztod a népet a szabályosságról, nem tudsz erről lepattanni valami nyugalmazott, meghibbant állat lehetsz. mert ugye, csak folyamatosan az emberekre, KÖZLEKEDŐKRE tudod okádni a sz@rt a retkes pofádból, minden egyes cikknél, mindenki hülye, csak te vagy a sztár te senki.

ami már rohadtul irritál és egyáltalán NEM FÓRUMRA VALÓ. miért nem vagy már bannolva a faxba? senki nem kiváncsi az 1 iQ-s kretén ezerszer elismételt fogyatékos monológjaidra minden rohadt cikknél.


Előzmények megtekintése

"Meg egyébként is, a közlekedés egy olyan társasjáték, ami akkor működik jól, ha szabályait mindenki betartja. Igen, mindenki, az autóson és a motoroson túl a gyalogos, a kerékpáros, a buszsofőr és a villamosvezető is, mert bizony esetükben is lehet látni számos olyan lépést, amivel aztán például az autósokat kényszerítik szabályszegésre."
Sikerült megérteni?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

12 te spicli gyökér megint itt osztod a népet a szabályosságról, nem tudsz erről lepattanni valami nyugalmazott, meghibbant állat lehetsz. mert ugye, csak folyamatosan az emberekre, KÖZLEKEDŐKRE tudod okádni a sz@rt a retkes pofádból, minden egyes cikknél, mindenki hülye, csak te vagy a sztár te senki.

ami már rohadtul irritál és egyáltalán NEM FÓRUMRA VALÓ. miért nem vagy már bannolva a faxba? senki nem kiváncsi az 1 iQ-s kretén ezerszer elismételt fogyatékos monológjaidra minden rohadt cikknél.


Előzmények megtekintése

A személyeskedés és a sértegetés ugye ugye. Ha az ember visszaszól akkor meg meg vagytok sértődve, meg jöttök, hogy én így sértegetlek meg úgy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

12 te spicli gyökér megint itt osztod a népet a szabályosságról, nem tudsz erről lepattanni valami nyugalmazott, meghibbant állat lehetsz. mert ugye, csak folyamatosan az emberekre, KÖZLEKEDŐKRE tudod okádni a sz@rt a retkes pofádból, minden egyes cikknél, mindenki hülye, csak te vagy a sztár te senki.

ami már rohadtul irritál és egyáltalán NEM FÓRUMRA VALÓ. miért nem vagy már bannolva a faxba? senki nem kiváncsi az 1 iQ-s kretén ezerszer elismételt fogyatékos monológjaidra minden rohadt cikknél.


Előzmények megtekintése

Most komolyan, egy ilyen fröcsögés után te beszélsz bannolásról?

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss cikkek

Golf R-t próbáltunk a Hungaroringen, mégis jobb volt a buli a parkolóban

Szolidan a ringen, keresztben a parkolóban

3 órája – Autósvilág hírei

Elég jó buli lesz a hétvégi Volkswagen-találkozó a Hungaroringen. A márkabarátok valódi ritkaságokat, vadonatúj autókat és veteránokat is láthatnak, de Ronny mindenképp felkeresendő!


Elektromos offenzíváról beszél a PSA is

7 plug-in hibrid és 4 villanyautó a PSA-tól 2023-ig

6 órája – Autósvilág hírei

Befektetőinek már részletezte jövőbeli terveit a PSA, mind plug-in hibrid, mind tisztán elektromos fronton. 2019-ben érkezik első villanyautójuk.


620 lovas a Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo

Bitang légbeömlőt kap a Lamborghini legújabb pályagépe

9 órája – Autósvilág hírei

Erőben nem, aerodinamikában viszont fejlődött a kupás Lamborghini, amit már Evónak hívnak. A végeredmény: jobb köridő otthonában, Monzában.


Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL CORSA D 1.4 Color Edition Gyári Black-Yellow style!

OPEL CORSA D 1.4 Color...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD KUGA 2.0 TDCi Titanium S 4WD Powershift 105600Km!!

FORD KUGA 2.0 TDCi Tit...

Ár: 4.299.000 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA YARIS 1.0 998 Ice

TOYOTA YARIS 1.0 998 Ice

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó