0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Megkergette a nénit, hogy megmondja neki a tutit 

A motoros leordította a néni fejét, mert szerinte majdnem elütötte

·
Címkék: autó, motor, baleset, video, dashcam

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sokan szeretik megosztani a dashcam kamerájukkal felvett érdekes, veszélyes szituációkat. Egy részüknek viszont nincs igazuk, a kommentelők háborognak.

%KA%A szituáció nem túl bonyolult, a belső sávban érkezők már átengedték a szedánt, a külsőben haladó motoros viszont figyelmen kívül hagyta, hogy megállt a sor. Állítása szerint a néni majdnem elütötte, a videón viszont látszik, már jóval azelőtt megállt, hogy a motoros odaért volna%KA%

A szituáció nem túl bonyolult, a belső sávban érkezők már átengedték a szedánt, a külsőben haladó motoros viszont figyelmen kívül hagyta, hogy megállt a sor. Állítása szerint a néni majdnem elütötte, a videón viszont látszik, már jóval azelőtt megállt, hogy a motoros odaért volna

A sisakra erősíthető kamerákkal már jó ideje láthatunk érdekes szituációkat a motorosok szemszögéből is. A legtöbb tanulságos is az autósoknak, ám van rengeteg önkéntes rendőr is, akik akkor is megosztják videójukat háborogva, ha nagyon nincs igazuk. Az „Idős hölgy majdnem megölt…” című videóban egy agresszív motoros a főhős, aki egy olyan szituációba keveredik, ami szerinte az életébe is kerülhetett volna, viszont ezt csak ő látja így, rengeteg kommentet is kapott a videóra, amiben az internet népe fellázadt az ellen, amire ő büszke.

Kétszer két sáv, motorosunk a külsőben halad, mikor a belső sor lassítani kezd, az első autó előtt pedig feltűnik egy kanyarodó autó, ami látszólag akkor már rég áll, mire a motoros odaér. Állítása szerint – és az a videóban is hallatszik – állóra kellett fékeznie motorjának kerekét, annyira hirtelen került oda a kocsi. Először is, mivel a belső sáv már javában állt, mire ő odaért, kellő óvatossággal kellett volna megközelítenie a helyet, nyilván nem így tett. Nem történt baj, a problémás rész viszont ez után következett, motorosunk a hatalmas szedán után iramodott, a kelleténél gyorsabban, mikor utolérte, leordította a hölgy fejét. Teljesen indokolatlan és egyáltalán nem jogos, hogy mást hibáztat saját figyelmetlenségének beismerése helyett. Gondolhatott volna arra is, hogy esetleg ne egy szál pólóban motorozgasson, bár a rövidnadrág-strandpapucs kombó sem kizárt, sisakja viszont legalább volt.

Ez is érdekes lehet:
 

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (18 db)

Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

Igazad van, egyetértek veled, nem csak ezzel a hozzászólásoddal, hanem az előbbivel is. Én is használok személyautót, és motorkerékpárt is. Amikor szűk a hely az autók között, én sem megyek be közéjük, hanem várakozok a sorban.


Előzmények megtekintése

Sokat agyaltam már rajta, az lenne a legjobb ha minél több autóst motorra lehetne ültetni, mert ez szerintem sokat segítene mindkét félnek megérteni dolgokat. Persze mindig ott van a dologban, ha valaki nem akar normálisan közlekedni annak igazából mindegy lenne. És a motorosoknak is toleránsabban kellene viselkedni az autósokkal. Mindig a nagy kampány szlogen jut eszembe, hogy vigyázz rám.... Na igen. Arra lehet csak vigyázni, aki erre megadja az autósnak az esélyt. Aki eszetlenül száguldozik arra nem lehet vigyázni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Szerintem nem azzal van baja, hogy egy motoros előre megy, hanem azzal ha ezt akkor teszi amikor a körülmények nem a legjobbak, pl alig van hely az autók közt és furakodnak előre milliméterekre az autóktól. Én ilyenkor pl nem megyek, hanem várakozok a sorban.


Előzmények megtekintése

Igazad van, egyetértek veled, nem csak ezzel a hozzászólásoddal, hanem az előbbivel is. Én is használok személyautót, és motorkerékpárt is. Amikor szűk a hely az autók között, én sem megyek be közéjük, hanem várakozok a sorban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?

Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.

"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?

Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.

"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?

Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.


Előzmények megtekintése

Ez autósként engem is zavar, ezért is maradok motorral ilyenkor inkább ahol vagyok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja

A cikkre a reagálások túl vannak lihegve. A példa csak arról szól, hogy Amerikában, ahol teljesen más a közlekedési morál mint kis hazánkban, egy motorkerékpáros önkéntes rendőrt játszott. Pont. Ott nem jellemző már maga a motorozás sem, de az ilyen magatartás meg főleg nem. Ez egy igen egyedi, ritka, szélsőséges példa volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?

Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.

"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?

Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.

"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?

Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.


Előzmények megtekintése

Szerintem nem azzal van baja, hogy egy motoros előre megy, hanem azzal ha ezt akkor teszi amikor a körülmények nem a legjobbak, pl alig van hely az autók közt és furakodnak előre milliméterekre az autóktól. Én ilyenkor pl nem megyek, hanem várakozok a sorban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.


Előzmények megtekintése

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?
Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.
"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?
Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.
"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?
Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.


Előzmények megtekintése

Én autót is vezetek illetve motorozok is és sajnos önző paraszt mindkét oldalon van. Számtalanszor kifordulnak az ember elé, előznek szemből, ráhúzzák az emberre az autót stb. Nem szeretném a motorosokat védeni mert autóval meg pontosan azok a dolgok zavarnak engem is amiket felsoroltál. Pl amikor az embernek esélye nincs észrevenni a motorost a tükörből, vagy cikázik a sorok közt kiszámíthatatlanul, illetve a tolakodást sem szeretem a pirosnál. Az lenne a legjobb, ha minél több ember használná mindkét járművet, azzal lehet sok minden másképp nézne ki a számára és esetleg utána más szemszögből közelítené meg. Persze ehhez az is kell, hogy a másikat emberszámba vegye a forgalomban, és ez mindkét félre igaz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Tessék már megint egy köcsög motoros! Minden hétre jut egy ilyen paraszt csak az a baj, hogy a java az ilyen csak a gázt tudja húzni de a szabályokat ill. főleg a sebességet azt nem tudják betartani. Nagypofájú mind és az öklüket rázzák mindjárt. Nekem is számtalan afférom volt már ezekkel a barmokkal de egyszer az egyik nagyon rá..szik!


Látom Te sem sokat motoroztál eddig, mert akkor nem így beszélnél, és sokkal toleránsabb lennél.

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 4 hónapja
m. írta: 4 hónapja

:D



"elütési engedély"? "pökhendi, primitív drótszamarasok"? "féreg motorosokat lerúgni"? ez csak 2 kommentben... szeretném leszögezni, hogy abszolút nem kötözködni szeretnék... én is motorozok, mert nincs kedvem fél óra helyett másfél alatt beérni a munkába. minden esetben megpróbálok nagyon türelmes lenni, figyelek az autósokra, és a motorosokra is, és minden nap előfordul, hogy valakit szívesen igazából ököllel pofán basznék. motorosról, autósról van szó, és arról, hogy veszélyezteti az életemet... az autósnak a sárvédője horpad be, nekem adott esetben a gerincem, és én teljesen legálisan próbálok közlekedni minden egyes nap. kikanyarodik, és nem néz oda; direkt hátráltat, összezárnak a sorok, hogy ne tudjak - jelzem full legálisan - előre menni a sor elejére; ha ott vagyok, és narancssárgára nem indulok, már áll a dudán, nyomkodja a telefon, eszik, iszik, fikázik, stb, de látszik, hogy abszolut nem figyel. a legjellemzőbb az, hogy az autósok kb 10-20%-a van képben, és figyeli, hogy mi történik körülötte. azt hiszem, az a szabály, hogy két sávos úton középen helyet kell hagyni... senki sem tartja be, pedig a motorosnak joga van a pirosnál előre menni... ha nem, akkor tévedek, de nem hepciáskodok miatta, mert ha nincs sáv, hely, akkor 35 perc alatt érek be dolgozni, nem 30...



nem akarom felmagasztalni a motorosokat, mert tőlük, a kiszámíthatatlanságuktól jobban félek, mint az autósoktól... egyszer csak megjelenik, és megelőz ott, ahova épp sorolni szerettem volna, stb... ha meg tudnám reformálni a motoros jogsi megszerzésének a feltételeit, akkor a jogsi megszerzése után 2 évig 50 LE-nél erősebb motort nem engednék vezetni az újdonsült motorosnak.



azt viszont fogadjuk el, hogy igaz, hogy megijeszt a motoros, mert gyorsan elmegy az autó mellett, meg nagyon szűk, alig fért el, de ez csak az autóból nézve ilyen szörnyű, és tudsz készülni az érkezésére, mert van visszapillantód... motorról jóval előrébb látsz, mivel magasabban vagy, azt is látod, ki bizonytalankodik az autójában 5 kocsival előrébb, és nem olyan szűk az, csak úgy tűnik... ami olyan szűk, ott a motoros sem fogja kockáztatni azt, hogy bezúzódjon két kocsi közé... egyébként itt a kulcs: ha jön egy motoros, aki méltóztatik indexelni, vagy látod, hogy elenged valakit a zebrán, vagy előzékenyen viselkedik bármilyen szituációban az már nem egy full idióta... mindenkinek vannak szarabb napjai, lehet, hogy sietnie kell, és tud is, de téged ez ne b@sszon fel, koncentrálja vezetésre, aki sokat ugrál, azt úgyis utoléri a sorsa, tele van ilyenekkel a youtube...



arra szeretnék kilyukadni így a kommentem végére, hogy nem azért nem tetszik a cikk, mert paraszt a motoros, annak ellenére, hogy az, hanem mert indulatokat szít az autósban a motoros ellen, amit igazán nem kéne. Éves szinten 10ezer km-t megyek motorral a fővárosban, statisztika szerint minden egyes kilométer megtétele után nő a kockázata annak, hogy balesetet szenvedek, és van otthon egy 2 éves fiam, és jön a második... ha a cikk ilyen komoly érzelmeket tud kiváltani, akkor légyszi, az előző mondatom is váltson ki valamilyent, és ha legközelebb jön egy motoros, akkor gondoljatok rám, hogy fürdetni kell mennem.


Előzmények megtekintése

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 4 hónapja

Tessék már megint egy köcsög motoros! Minden hétre jut egy ilyen paraszt csak az a baj, hogy a java az ilyen csak a gázt tudja húzni de a szabályokat ill. főleg a sebességet azt nem tudják betartani. Nagypofájú mind és az öklüket rázzák mindjárt. Nekem is számtalan afférom volt már ezekkel a barmokkal de egyszer az egyik nagyon rá..szik!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Szakadó esőben is kuckós a Jeep Compass

12 órája – Újdonság

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes kompakt szegmensben, valódi tereptudással.


Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

Tegnap – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LINCOLN NAVIGATOR 3.5 V6 Biturbo Full 7400 Km

LINCOLN NAVIGATOR 3.5...

Ár: 20.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

LINCOLN TOWN CAR Limuzin

LINCOLN TOWN CAR Limuzin

Ár: 3.300.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: Egyéb

Üzemanyag: Dízel

LINCOLN TOWN CAR

LINCOLN TOWN CAR

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 1993 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!