0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Programozó gyakornok nyerte a Volkswagen up!-ot

Nyertest hirdettek a KRESZ-Faktoron

A Groupama Tanpályán rendezték a friss jogosítványosokat biztonságosabb közlekedésre ösztönző KRESZ-Faktor döntőjét. Mi is ott voltunk.

%KA%Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották%KA%

Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották

Egy nagy együttműködés részeként jöhetett létre a friss jogosítványosok közlekedésének biztonságosabbá tételét célzó KRESZ-Faktor vetélkedő. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a Hungaroring és a Groupama Tanpálya szorosan együttműködött a szakmai megvalósításban az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottságával és a Közlekedéstudományi Intézettel. Céljuk a szemléletformálás, hiszen a statisztikák szerint a 15 és 30 év közötti fiatalok a közúti közlekedés legveszélyeztetettebb csoportja. Ők az EU össznépességének csak 20%-át adják, baleseti ráta szempontjából viszont 30%-os az érintettségük. Ezért a KRESZ-Faktor játékosan ösztönzi a fiatalokat a toleranciára és az önkritikára, hiszen „elsősorban rajtunk múlik, hogy mennyire biztonságos a közúti közlekedés”.

%KA%Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok%KA%

Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok

A háromfordulós KRESZ-Faktorra több mint 10 000 jelentkező volt. Az első fordulóban egy online KRESZ-tesztet kellett kitölteni a versenyzőknek, majd a második fordulóban egy érdekes közlekedési helyzetről kellett kisfilmet forgatniuk: például egy frissen felújított gyalogos átkelőről vagy egy újonnan kihelyezett közlekedési tábla következményeiről. A legjobb filmekért különdíjat osztottak. A kisfilmek egyébként a Facebookon is elérhetőek #kreszfaktor taggel. A harmadik fordulóba már csak az 50 legjobb jutott be, a döntőt a hungaroringi Groupama Tanpályán rendezték.

%KA%Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán%KA%

Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán

%KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA% %KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA%

A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni

„A Hungaroring évekkel ezelőtt zászlajára tűzte a közúti közlekedés biztonságosabbá tételét. Számunkra nem csupán az fontos, hogy a Formula–1-es versenyzők testi épségére a lehető legkörültekintőbben vigyázzunk a pályánkon, hanem az is, hogy a közúti közlekedők minél nagyobb biztonságban legyenek – különös tekintettel a fiatalokra. A KRESZ-Faktor játékos formában hívja fel a figyelmet a cél fontosságára, úgyhogy nem csupán az értékes főnyeremény miatt buzdítok mindenkit arra, hogy bizonyítsa, megvan benne a KRESZ-Faktor.” − tette hozzá Gyulay Zsolt, a Hungaroring elnök-vezérigazgatója. Az eszméletlen jó hangulatú döntőn és díjátadón magunk is ott lehettünk és nyomon követhettük a friss jogosítvánnyal rendelkező fiatalok tanpályás élményeit. A nagy finálé első tíz helyezettje szoros versenyben volt, ám végül egy kiskőrösi programozó-gyakornok vihette haza a vadiúj Volkswagen up! nyereményautót.

%KA%A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese%KA%

A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese

Ez is érdekes lehet:
 

Még közelebb kerül egymáshoz a benzin és a gázolaj ára

Drágább ugyan a benzin, mint a gázolaj, de közelítenek egymáshoz az árak. Szerencsére a benzin...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Brutális gyorsulást ad a világ legfürgébb gokartja

Jó móka a gokartozás, főként ha komoly gyorsulás is társul hozzá. A világ legfürgébbjét egy villanymotor...

Minden, amit a motorolajokról tudni érdemes

A belső égésű motorok megfelelő működése érdekében a legfontosabb „alkatrész” a motorolaj, spórolni...

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 High Up! KLÍMA ! NAVI ! 75OOOKM !

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.500.000 Ft

Évjárat: 2012 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up! +++ 0 FT ÖNERŐVEL +++

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.248.000 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up! /2014'-es!/

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.777.777 Ft

Évjárat: 2014 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!