0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Programozó gyakornok nyerte a Volkswagen up!-ot

Nyertest hirdettek a KRESZ-Faktoron

A Groupama Tanpályán rendezték a friss jogosítványosokat biztonságosabb közlekedésre ösztönző KRESZ-Faktor döntőjét. Mi is ott voltunk.

%KA%Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották%KA%

Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották

Egy nagy együttműködés részeként jöhetett létre a friss jogosítványosok közlekedésének biztonságosabbá tételét célzó KRESZ-Faktor vetélkedő. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a Hungaroring és a Groupama Tanpálya szorosan együttműködött a szakmai megvalósításban az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottságával és a Közlekedéstudományi Intézettel. Céljuk a szemléletformálás, hiszen a statisztikák szerint a 15 és 30 év közötti fiatalok a közúti közlekedés legveszélyeztetettebb csoportja. Ők az EU össznépességének csak 20%-át adják, baleseti ráta szempontjából viszont 30%-os az érintettségük. Ezért a KRESZ-Faktor játékosan ösztönzi a fiatalokat a toleranciára és az önkritikára, hiszen „elsősorban rajtunk múlik, hogy mennyire biztonságos a közúti közlekedés”.

%KA%Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok%KA%

Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok

A háromfordulós KRESZ-Faktorra több mint 10 000 jelentkező volt. Az első fordulóban egy online KRESZ-tesztet kellett kitölteni a versenyzőknek, majd a második fordulóban egy érdekes közlekedési helyzetről kellett kisfilmet forgatniuk: például egy frissen felújított gyalogos átkelőről vagy egy újonnan kihelyezett közlekedési tábla következményeiről. A legjobb filmekért különdíjat osztottak. A kisfilmek egyébként a Facebookon is elérhetőek #kreszfaktor taggel. A harmadik fordulóba már csak az 50 legjobb jutott be, a döntőt a hungaroringi Groupama Tanpályán rendezték.

%KA%Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán%KA%

Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán

%KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA% %KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA%

A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni

„A Hungaroring évekkel ezelőtt zászlajára tűzte a közúti közlekedés biztonságosabbá tételét. Számunkra nem csupán az fontos, hogy a Formula–1-es versenyzők testi épségére a lehető legkörültekintőbben vigyázzunk a pályánkon, hanem az is, hogy a közúti közlekedők minél nagyobb biztonságban legyenek – különös tekintettel a fiatalokra. A KRESZ-Faktor játékos formában hívja fel a figyelmet a cél fontosságára, úgyhogy nem csupán az értékes főnyeremény miatt buzdítok mindenkit arra, hogy bizonyítsa, megvan benne a KRESZ-Faktor.” − tette hozzá Gyulay Zsolt, a Hungaroring elnök-vezérigazgatója. Az eszméletlen jó hangulatú döntőn és díjátadón magunk is ott lehettünk és nyomon követhettük a friss jogosítvánnyal rendelkező fiatalok tanpályás élményeit. A nagy finálé első tíz helyezettje szoros versenyben volt, ám végül egy kiskőrösi programozó-gyakornok vihette haza a vadiúj Volkswagen up! nyereményautót.

%KA%A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese%KA%

A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese

Ez is érdekes lehet:
 

Kémfotón a magyar Q3 és szinte álca nélkül a Q8

Már a német autópályákat járja a Győrben gyártásba kerülő új generációs Audi Q3 és a paletta...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Felnimeccs: megéri a nagyobb kerékre költeni?

Örök vitatéma az alufelni és a nagy kerék kérdése. A nagyobb kerék ugyanis jelentősebb tömeget...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt...

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

2 napja – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

3 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

5 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 High Up! KICSI ÉS ERŐS EZ AZ ÚJ Up!

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 3.700.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up! HIbátlan-Leinformálható

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.799.999 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up! Euro 6 NAVI-KLÍMA-SZERVÍZKÖNYV

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2015 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!