0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Programozó gyakornok nyerte a Volkswagen up!-ot

Nyertest hirdettek a KRESZ-Faktoron

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Groupama Tanpályán rendezték a friss jogosítványosokat biztonságosabb közlekedésre ösztönző KRESZ-Faktor döntőjét. Mi is ott voltunk.

%KA%Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották%KA%

Gyakori probléma a gyorshajtás, a biztonsági öv használatának mellőzése, az alkoholos befolyásoltság, illetve a friss jogosítvánnyal rendelkező sofőröknél a túlzott önbizalom és a megfelelő rutin hiánya. Utóbbin próbál javítani a KRESZ-Faktor. Ösztönző célként pedig a Volkswagen miniautóját is felajánlották

Egy nagy együttműködés részeként jöhetett létre a friss jogosítványosok közlekedésének biztonságosabbá tételét célzó KRESZ-Faktor vetélkedő. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a Hungaroring és a Groupama Tanpálya szorosan együttműködött a szakmai megvalósításban az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottságával és a Közlekedéstudományi Intézettel. Céljuk a szemléletformálás, hiszen a statisztikák szerint a 15 és 30 év közötti fiatalok a közúti közlekedés legveszélyeztetettebb csoportja. Ők az EU össznépességének csak 20%-át adják, baleseti ráta szempontjából viszont 30%-os az érintettségük. Ezért a KRESZ-Faktor játékosan ösztönzi a fiatalokat a toleranciára és az önkritikára, hiszen „elsősorban rajtunk múlik, hogy mennyire biztonságos a közúti közlekedés”.

%KA%Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok%KA%

Az 50 legjobb juthatott be a hungaroringi döntőbe, ahol már a Groupama Tanpálya különböző terepein is bizonyíthattak a fiatalok

A háromfordulós KRESZ-Faktorra több mint 10 000 jelentkező volt. Az első fordulóban egy online KRESZ-tesztet kellett kitölteni a versenyzőknek, majd a második fordulóban egy érdekes közlekedési helyzetről kellett kisfilmet forgatniuk: például egy frissen felújított gyalogos átkelőről vagy egy újonnan kihelyezett közlekedési tábla következményeiről. A legjobb filmekért különdíjat osztottak. A kisfilmek egyébként a Facebookon is elérhetőek #kreszfaktor taggel. A harmadik fordulóba már csak az 50 legjobb jutott be, a döntőt a hungaroringi Groupama Tanpályán rendezték.

%KA%Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán%KA%

Michelisz Norbi is a kampány mellé állt: tanácsokkal segítette a fiatalokat a tanpályán

%KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA% %KA%A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni%KA%

A végére azért lazulás is jutott egy kétirányból is vezethető Trabant és egy fordított kormányzású Volkswagen Golf volánja mögött. Utóbbinál a kesztyűtartóból lehetett gázt adni

„A Hungaroring évekkel ezelőtt zászlajára tűzte a közúti közlekedés biztonságosabbá tételét. Számunkra nem csupán az fontos, hogy a Formula–1-es versenyzők testi épségére a lehető legkörültekintőbben vigyázzunk a pályánkon, hanem az is, hogy a közúti közlekedők minél nagyobb biztonságban legyenek – különös tekintettel a fiatalokra. A KRESZ-Faktor játékos formában hívja fel a figyelmet a cél fontosságára, úgyhogy nem csupán az értékes főnyeremény miatt buzdítok mindenkit arra, hogy bizonyítsa, megvan benne a KRESZ-Faktor.” − tette hozzá Gyulay Zsolt, a Hungaroring elnök-vezérigazgatója. Az eszméletlen jó hangulatú döntőn és díjátadón magunk is ott lehettünk és nyomon követhettük a friss jogosítvánnyal rendelkező fiatalok tanpályás élményeit. A nagy finálé első tíz helyezettje szoros versenyben volt, ám végül egy kiskőrösi programozó-gyakornok vihette haza a vadiúj Volkswagen up! nyereményautót.

%KA%A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese%KA%

A legjobb 10 fiatal és a különdíjasok. Guggolva az új Volkswagen up! nyertese

Ez is érdekes lehet:
 

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

3 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Move Up! ASG Euro 6 TÉLI CSOMAG.NAVIGÁCIÓ

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 2.479.000 Ft

Évjárat: 2015 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP e-Up! Áfá-s!

VOLKSWAGEN UP e-Up! Áf...

Ár: 5.890.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 High Up! KICSI ÉS ERŐS EZ AZ ÚJ Up!

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 3.700.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!