0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Reklámjaiban mindig a legnagyobb, 17 colos felnikkel és LED menetfénnyel feszít az új Kia Rio. Most megnéztük, milyen szinte teljesen alapfelszereltséggel, amiből jó eséllyel több fog fogyni%KA%

Reklámjaiban mindig a legnagyobb, 17 colos felnikkel és LED menetfénnyel feszít az új Kia Rio. Most megnéztük, milyen szinte teljesen alapfelszereltséggel, amiből jó eséllyel több fog fogyni

Alapként is meggyőző. Ígéretes, átgondolt modellel folytatja kiskategóriás szereplését a Kia. A negyedik generációs Rioról már a nemzetközi menetpróba után is megállapítottuk, hogy komoly előrelépés az elődhöz képest, és ezt a teszt után is csak megerősíteni tudom. A felesleges külsőségek nélkül, átadva magam az őszinte és bármiféle segéd nélküli autózásnak, sötétkék fényezésben és az alap 15 colos dísztárcsákkal vallattam a vadonatúj Kia Riót. Persze dekorcsíkokkal és egyéb színkombinációkkal is személyre szabható a dél-koreaiak kisautója, ahogy a kategória megköveteli, mi azonban direkt egy jóval visszafogottabb változatot kértünk: 1,25 literes benzinessel és az alapnál eggyel jobb LX Exclusive felszereltséggel érkezett hozzánk. A riói karnevál hangulatát így nem hozta ugyan, de legalább teljes mértékben az autó karakterére és tudására koncentrálhattam, a figyelem elterelésére alkalmas kiegészítők nélkül. A Kia megint beletrafált, igen népes szegmensének egyik legjobb modellje lett az új Rio.

%KA%A Kia egységes formanyelve, köztük az újfajta tigrisorr-hűtőrács a kisautón is mutatós. Az elődök jelentéktelenségét a negyedik generáció törheti meg igazán%KA%

A Kia egységes formanyelve, köztük az újfajta tigrisorr-hűtőrács a kisautón is mutatós. Az elődök jelentéktelenségét a negyedik generáció törheti meg igazán

%KA%Az új Rio hossza 15 mm-rel gyarapodott elődjéhez képest, a forma sokkal szögletesebb, cserébe az utastér méreteire sem lehet panaszunk%KA%

Az új Rio hossza 15 mm-rel gyarapodott elődjéhez képest, a forma sokkal szögletesebb, cserébe az utastér méreteire sem lehet panaszunk

Tágas beltér. Persze mára tudjuk, hogy a kisautók piacvezető szerepét az SUV-k vették át, ám továbbra is találhatunk praktikus, akár családi autónak megfelelő kisautót is. Ilyen az új Rio is, aminek külső méreteit nézve egyszerűen érthetetlen, hogyan voltak képesek ekkora belső tereket kicsikarni az épp 4 méter feletti hosszúságú és 2580 mm tengelytávú kisautóból. A Rio alacsony és széles, borításai vékonyak, a kerekeket pedig a sarkokba szorították. Az utastér szélessége és hossza így elképesztő lett, érzésre nem kisautós, míg a fejtérre a magasabbak már panaszkodni fognak, főleg hátul, ahol a hajam már a plafont érte. Széltében viszont akár két 190 centis felnőtt férfi is szellősen megfér egymás mellett, elöl és hátul egyaránt (próba: én és egy barátom). A rövid műszerfalnak köszönhetően a lábtérre sem lehet panasz, még hátul is bőségesnek mondható a hely, persze a kategóriához mérten. Akkor viszont kicsi lesz a csomagtere, gondolhatnánk, de nem így van. Utóbbi alapból 325, ülésdöntéssel 980 literes, egyenes falú, akár duplapadlós, széles raktérnyíláson keresztül pakolható, méretével a konkurensei többségére keményen ráver, de nem a legnagyobb a szegmensben.

%KA%Kellően kényelmesek, végre megfelelő hosszúságú ülőlapot adóak az alapülések is. A lábtér mindenhol szellős, a hátsó lábtérre néhány kompakt kategóriás is rákívánna. Fejtérben már passzentos, én épp ki tudtam húzni magam 190 centimmel%KA% %KA%Kellően kényelmesek, végre megfelelő hosszúságú ülőlapot adóak az alapülések is. A lábtér mindenhol szellős, a hátsó lábtérre néhány kompakt kategóriás is rákívánna. Fejtérben már passzentos, én épp ki tudtam húzni magam 190 centimmel%KA%

Kellően kényelmesek, végre megfelelő hosszúságú ülőlapot adóak az alapülések is. A lábtér mindenhol szellős, a hátsó lábtérre néhány kompakt kategóriás is rákívánna. Fejtérben már passzentos, én épp ki tudtam húzni magam 190 centimmel

%KA%Alapból 325 literes rakterével rangos helyet foglal el szegmensében, bár csak emelt padlóval adna sík rakteret ülésdöntéskor. A csomagtér méretét nem piszkáló pótkerék az LX Exclusive felszereltségtől elérhető%KA% %KA%Alapból 325 literes rakterével rangos helyet foglal el szegmensében, bár csak emelt padlóval adna sík rakteret ülésdöntéskor. A csomagtér méretét nem piszkáló pótkerék az LX Exclusive felszereltségtől elérhető%KA% %KA%Alapból 325 literes rakterével rangos helyet foglal el szegmensében, bár csak emelt padlóval adna sík rakteret ülésdöntéskor. A csomagtér méretét nem piszkáló pótkerék az LX Exclusive felszereltségtől elérhető%KA%

Alapból 325 literes rakterével rangos helyet foglal el szegmensében, bár csak emelt padlóval adna sík rakteret ülésdöntéskor. A csomagtér méretét nem piszkáló pótkerék az LX Exclusive felszereltségtől elérhető

Alapot is stílusosan. A közel alapmodell esetén tulajdonképpen az ülések szövetén kívül majdnem minden műanyag a beltérben. A műszerfal tetejét ugyanolyan simára és fényesre csiszolt műanyag borítja, mint amit az új Ignisben is találunk, alatta mattra fújt szürke lemez húzódik végig, aminek színét a jobban felszerelt változatoknál mi szabjuk meg. Legaranyosabb részlete a szintén műanyag, ám még így is golflabdára formázott váltógomb. Az egész összképtől teljesen idegen a Kia modellekből már jól ismert és nagyszerűen megformázott, sportos kormány, ami már az alapmodellnél is fedélzeti számítógép- és rádióvezérlős. Szintén alap egyébként az automata fényszóró, ám például a hátsó ablakok csak a csúcsfelszereltségnél elektromosak, addig bizony hagyományos tekerősek. 7 colos tablet ezen a szinten még nem járt nekünk hozzá, de a monokróm kijelzős rendszer is elég lehet, már bluetooth kihangosítós. Bírom, hogy a Kia fel van készülve a modern kor kihívásaira: néhány prémiummodell igazán példát vehetne ezekről az okostelefontartókról a középkonzolon. Az ajtók pohártartói méretesek, és még USB-csatlakozóból is jutott a beltérbe. Egy szó, mint száz, az új Rio utastere alapként is átgondolt, vonzó, ahogy azt a Kiától megszoktuk.

%KA%Szürkének szürke, de még így is formás az új Rio műszerfala. Főleg a sportos kormány dob rajta sokat, ami kissé idegenül hat a sok puritán, ám egyáltalán nem rossz fogású plasztik között%KA%

Szürkének szürke, de még így is formás az új Rio műszerfala. Főleg a sportos kormány dob rajta sokat, ami kissé idegenül hat a sok puritán, ám egyáltalán nem rossz fogású plasztik között

%KA%Aranyos váltógomb, praktikus telefontárolók a középkonzolon. És emlékeznek még, hogy mennyi örömet tud szerezni a hagyományos kézifék?%KA% %KA%Aranyos váltógomb, praktikus telefontárolók a középkonzolon. És emlékeznek még, hogy mennyi örömet tud szerezni a hagyományos kézifék?%KA%

Aranyos váltógomb, praktikus telefontárolók a középkonzolon. És emlékeznek még, hogy mennyi örömet tud szerezni a hagyományos kézifék?

Ilyen úttartás márpedig nincs! Négyhengeres szívómotor. Ezzel máris elmondtam, hogy miért imádtam vezetni a Rio 1,25 literes, 84 lovas alapmotorját ebben az elkorcsosult turbós világban. Kb. 2000 fordulat/percig hihetetlen pörgős, a gázadásra azonnal reagáló az apró benzines, ráadásul egy ilyen motornál a stop-start sem fájó pont. Egyértelműen városhoz igazított, hiszen 130 km/h-nál már 3500 fordulat/percen kiabál, de az igazán durva, hogy még autópályatempónál is ugyanolyat lép. Fürgesége persze köszönhető 1069 kilós tömegének is. Ehhez a motorhoz csak puhán, de pontosan kapcsolható 5 sebességes kéziváltó párosítható, ami városi használathoz tökéletesen elég, autópályázáshoz viszont kéne a hatodik fokozat. Városban halk, kulturált, autópályán viszont már zajos az új Rio. Fogyasztása is elképesztő, a tesztátlag 5,6 liter/100 km lett, de ebben nem kevés csapatás is volt. A műszer gyakrabban mutatott 5 liter alatti értéket. A valódi döbbenet számomra az úttartása volt. Mivel alacsony és széles, akármekkora tempóval beeshetünk egy körforgalomba, nem lehet kihozni a sodrából. Pedig nem kemény a futóműve, inkább mondható komfortosnak. Vizes aszfalton, a kormányt rángatva és a gázt tiporva sem volt hajlandó alulkormányzottá válni vagy megcsúszni egy pillanatra is. Elképesztő!

%KA%A jó öreg szívómotor a valódi örömök titka. A Rio leggyengébb, 84 lóerős benzinese városi használathoz tökéletesen elég. Autópályán is lép, de ott már túl sokat forog. Fogyasztása minden esetben alacsony tudott maradni%KA%

A jó öreg szívómotor a valódi örömök titka. A Rio leggyengébb, 84 lóerős benzinese városi használathoz tökéletesen elég. Autópályán is lép, de ott már túl sokat forog. Fogyasztása minden esetben alacsony tudott maradni

%KA%Az elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros futómű úttartása elképesztő. Az alulkormányzottság ismeretlen fogalom számára, talán a merevebb első rugóstagoknak és kereszttartónak köszönhetően%KA%

Az elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros futómű úttartása elképesztő. Az alulkormányzottság ismeretlen fogalom számára, talán a merevebb első rugóstagoknak és kereszttartónak köszönhetően

Nyerő választás. A Hyundai i20 motorjait és padlólemezét öröklő Rio akciós alapára 3 199 000 Ft. Ez a teljesen puritán LX bázismodellre érvényes, ám már az is ad 6 légzsákot, ABS-t, menetstabilizátort és visszagurulás-gátlót. További 300 000 forint felárat jelent az általunk is tesztelt LX Exclusive felszereltség, ahol már alapáron járnak az első ködfényszórók, a vezető oldalán automata elektromos első ablakemelők, az elektromosan állítható, fűtött és fényezett külső tükrök, a bluetooth kihangosító, sőt, a manuális légkondi is. A további kiegészítőket is olcsón mérik, megér például 150 ezer Ft felárat az ADA csomag, ami már vészfékrendszert, sávelhagyásra figyelmeztetőt és tempomatot is ad. Nagyobb benzinesével, de leginkább egyetlen dízelével akár nagyszerű utazóautó is lehet az új Kia Rio, ahogy arról a menetpróba után is írtunk. Ráadásul melyik konkurens tudna versenyezni a 7 év / 150 000 km újautó-garanciával? Na ugye…

%KA%Komoly szereplővel gazdagodott a kisautószegmens az új Rióval. Legyen az Fabia, Polo vagy Clio, mind méltó ellenfélre találtak. A végső kegyelemdöfést a 7 év garancia adhatja a konkurenseknek%KA%

Komoly szereplővel gazdagodott a kisautószegmens az új Rióval. Legyen az Fabia, Polo vagy Clio, mind méltó ellenfélre találtak. A végső kegyelemdöfést a 7 év garancia adhatja a konkurenseknek

Értékelés

Pozitív
Szuper ár-érték arány, fürge és gazdaságos szívómotor, jól kapcsolható váltó, elképesztő úttartás, praktikus és tágas utastér, méretes és jól pakolható csomagtér, 7 év garancia
Negatív
Hátul passzentos fejtér, autópályázáshoz kevés a 5 fokozatú kézi váltó

Árak

Tesztmodell alapára 3 449 000 Ft (2017. április 20.)
Tesztmodell ára 3 749 000 Ft (2017. április 20.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4065 mm
Szélesség: 1725 mm
Magasság: 1450 mm
Saját tömeg: 1069 kg
Össztömeg: 1520 kg
Terhelhetőség: 450 kg
Tengelytáv: 2580 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 325-980 liter
Belső szélesség elöl: 1460 mm
Belső szélesség hátul: 1400 mm
Belmagasság elöl: 930-1000 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 250 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 450 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1050 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 500 mm
Csomagtér hossza: 670 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1440 mm
Raktérnyílás szélessége: 1050 mm
Raktérnyílás magassága: 750 mm

Motor és váltó

Motor: Benzines
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1248 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 5 sebességes kézi
Nyomaték: 122 Nm 4000 1/min-nél
Teljesítmény: 62 kW (84 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12,9 s
CO2-kibocsátás: 109 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 55 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

octi írta: 3 hónapja

Szép,jól átgondolt formák,csak azt tudnám miért erölteti minden távolkeleti autógyártó a középkonzolból kidudorodó,igénytelenül gusztustalan kijelzőt.Mintha a régi táskarádiómat biggyeszteném a műszerfalra.Nemrég ültem egy új Mazda 3-ban,hát ott aztán majdem lefeszegettem a középső kijelzőt, mert azt hittem, valami hordozható GPS vagy ilyesmi...egyszerűen igénytelen, nem illik a képbe.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hónapja
Tökmindegy írta: 3 hónapja

Baromságokat beszélsz. Az életedben nem birtokolhattál 306-ost, de talán még nem is vezethettél... Szemlátomást téged már maga alá gyűrt a marketingggépezet és a sok hangzatos, üres szlogen. Ha ültél volna korábban (a '80-as, '90-es években) francia autóban, akkor tapasztalatból tudhatnád, hogy azóta sem készült ezeknél "finomabb" autó. Kia? Hahaha. Vezettem, tudom, milyen. Kiváló autók, és/de színtelenek, szagtalanok, sterilek. Szerethetetlenek. És erőltetett módon stílusosak.



Megbízhatóság. Kicsit merülj el a 306-osok visszajelzéseiben: abszolút megbízhatónak mondhatók, legalábbis semmivel sem megbízhatatlanabbak, mint a kortárs német, olasz, japán gépek. (És a kényelmet, stílust most hagyjuk is.)



DEDE, a 306-os a szint! Ahhoz képest leginkább csak visszaesés van.



"A passzív hátsókerék kormányzás PSA módra, meg nagy tempónál csak bizonytalan úttartást okozott már új korukban is!"



Ugyan már. Túldimenzionált hisztéria ez az egész. Ha valaki béna, azon nem lehet segíteni, de kellő önreflexiós képességel ez fejleszthető, javítható!


Előzmények megtekintése

képességgel, 2 g, bocs

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hónapja
uglykid írta: 3 hónapja

Ki kell próbálni és akkor megérted!

Ezek az új generációs koreaiak meglepően "finomak" tudnak lenni kezelhetőségben, járáskultúrában.Ráadásul a megbízhatóság ígérete már alapból jár hozzájuk!



A többiről lehet vitatkozni...



A PUG 306 - béke poraira- nem ez a szint!

A passzív hátsókerék kormányzás PSA módra, meg nagy tempónál csak bizonytalan úttartást okozott már új korukban is!


Előzmények megtekintése

Baromságokat beszélsz. Az életedben nem birtokolhattál 306-ost, de talán még nem is vezethettél... Szemlátomást téged már maga alá gyűrt a marketingggépezet és a sok hangzatos, üres szlogen. Ha ültél volna korábban (a '80-as, '90-es években) francia autóban, akkor tapasztalatból tudhatnád, hogy azóta sem készült ezeknél "finomabb" autó. Kia? Hahaha. Vezettem, tudom, milyen. Kiváló autók, és/de színtelenek, szagtalanok, sterilek. Szerethetetlenek. És erőltetett módon stílusosak.

Megbízhatóság. Kicsit merülj el a 306-osok visszajelzéseiben: abszolút megbízhatónak mondhatók, legalábbis semmivel sem megbízhatatlanabbak, mint a kortárs német, olasz, japán gépek. (És a kényelmet, stílust most hagyjuk is.)

DEDE, a 306-os a szint! Ahhoz képest leginkább csak visszaesés van.

"A passzív hátsókerék kormányzás PSA módra, meg nagy tempónál csak bizonytalan úttartást okozott már új korukban is!"

Ugyan már. Túldimenzionált hisztéria ez az egész. Ha valaki béna, azon nem lehet segíteni, de kellő önreflexiós képességel ez fejleszthető, javítható!

A válaszoláshoz belépés szükséges
uglykid írta: 3 hónapja
Tökmindegy írta: 3 hónapja

Nem értem ezt az ájult ódazengést. Ez az autó és a "tudása" nem jelent semmi extrát. Ezt - sőt ennél jobbat, szebbet - tudott a 2001-ig gyártott Peugeot 306-os is. Nagyobb csomagtérrel, jobb futóművel (passzív hátsókerék-kormányzás!) és kényelemmel, szebb formával, igaz, némileg magasabb fogyasztással. De más típusok is említhetők itt 15-20 évvel korábbról.


Előzmények megtekintése

Ki kell próbálni és akkor megérted!
Ezek az új generációs koreaiak meglepően "finomak" tudnak lenni kezelhetőségben, járáskultúrában.Ráadásul a megbízhatóság ígérete már alapból jár hozzájuk!

A többiről lehet vitatkozni...

A PUG 306 - béke poraira- nem ez a szint!
A passzív hátsókerék kormányzás PSA módra, meg nagy tempónál csak bizonytalan úttartást okozott már új korukban is!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hónapja

Nem értem ezt az ájult ódazengést. Ez az autó és a "tudása" nem jelent semmi extrát. Ezt - sőt ennél jobbat, szebbet - tudott a 2001-ig gyártott Peugeot 306-os is. Nagyobb csomagtérrel, jobb futóművel (passzív hátsókerék-kormányzás!) és kényelemmel, szebb formával, igaz, némileg magasabb fogyasztással. De más típusok is említhetők itt 15-20 évvel korábbról.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hónapja

Nem értem ezt az ájult ódazengést. Ez az autó és a "tudása" nem jelent semmi extrát. Ezt - sőt ennél jobbat, szebbet - tudott a 2001-ig gyártott Peugeot 306-os is. Nagyobb csomagtérrel, jobb futóművel (passzív hátsókerék-kormányzás!) és kényelemmel, szebb formával, igaz, némileg magasabb fogyasztással. De más típusok is említhetők itt 15-20 évvel korábbról.

A válaszoláshoz belépés szükséges
paccar írta: 3 hónapja

A hülyemagyarnak úgyis csak a VW kell, még mindig nem fogta fel hogy a koreaiak rég jobb autókat csinálnak..
NEm értem miért fikázza az előző Riót a cikkíró, nem hiszem hogy lényegesen rosszabb lett volna, ellenben sztem a formája jobb volt annak. Ahogy az i30as Hyundainak is, de ez egyéni :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Madzagos írta: 3 hónapja

Feleségem ezt nézte ki magának pirosan, kormányfűtéssel :)
"A csomagtér méretét nem piszkáló pótkerék"
ezt hogyan kellene értenem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Az oldalnézetébe bele lehet látni a tesóját, az i20-ast. Érdekes a múltja ennek a modellnek - az első generáció olyan szinten kakukktojás, hogy a fal adja a másikat. Csak kombiként lehetett kapni akkor még Mazda-alapokkal, aztán felvarrták a ráncait és jött a szedán is. A 2. generáció óta viszont nagyjából ugyanúgy néz ki a Rio, ugyanazt a sémát reszelgetik azóta a Kiánál.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja

Olyan kis csúnyácska lett előlről is meg hátulról is. :(

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA RIO 1.2 CVVT LX 133000km klima igazolhato km f

KIA RIO 1.2 CVVT LX 13...

Ár: 1.999.000 Ft

Évjárat: 2011 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.5 CRDi EX Cool

KIA RIO 1.5 CRDi EX Cool

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

KIA RIO 1.5 CRDi EX Cool

KIA RIO 1.5 CRDi EX Cool

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!