Ezeket a lámpákat nem lehet nem szeretni, szó szerint karakteres arculatot ad a 600e-nek
Június elején rögtön mozgás közben mutatták meg az olaszok a Fiat 600e crossovert, akkor azonban nem sokat árultak el az autóról. Most viszont már konkrét számokat is mutattak az 500e nagytesójáról.
Le sem tagadhatja honnan jött
Eleinte kizárólag elektromos kivitelben rendelhetÅ‘ a 600e, két felszereltségi szinttel. MindkettÅ‘ben közös a hajtáslánc, amelybe egyetlen elektromotort integráltak a maga 154 lóerÅ‘s teljesÃtményével. Végsebességét tekintve 150 km/h-át tud, Ãgy autópályára is alkalmas lehet, igaz akkor a WLTP szerinti 400 kilométeres hatótávot biztosan nem fogja elérni. Azonban városban akár 600 kilométer sem elképzelhetetlen két töltés között. A 100 kilowattórás gyorstöltÅ‘n a Fiat szerint kevesebb mint fél óra alatt lehet felpumpálni az aksit húsz százalékról nyolcvanra. A 11 kW-os töltÅ‘n a teljesen lemerÃtett egységet a gyári paraméterek szerint szűk hat óra alatt lehet feltölteni, konnektorról ugyan ez 16 órába telik.
100 kilowattórás töltÅ‘vel akár fél óra alatt felpumpálhatjuk 80 százalékra az akkumulátort, kizárólag városi használat során 600 kilométert Ãgér a Fiat
Megjelenéskor két felszereltségi szinttel kÃnálja a Fiat a 600e-t. A RED fantázianév alatt futó kivitel már ismerÅ‘s lehet a korábbi modellekbÅ‘l, és ezúttal is hasonlóan nemes célt szolgál a piros külsÅ‘. A vörös fényezés ugyanis egy különleges szervezetnek az egyedi árnyalata, amellyel a Fiat közösen harcol az AIDS ellen. Éppen ezért a RED kivitel csak pirosban és fekete-fehérben érhetÅ‘ el, de a beltér mindkét esetben piros burkolattal készül, és újrahasznosÃtott anyagokból előállÃtott ülésekkel.
A RED kivitel kizárólag piros utastér kérhető
A La Prima esetében már személyre szabhatjuk az utasteret, összesen 64 kombinációban
A La Prima már egy fokkal nagyobb szabadságot enged, rögtön négy árnyalat közül választhatnak a leendÅ‘ tulajdonosok a fényezést illetÅ‘en, mindegyik fantázianevét a márka szülÅ‘hazája, Olaszország inspirálta: napsárga, tengerzöld, égkék és homok sárga. A beltérben ennél már bÅ‘kezűbb volt a Fiat hiszen rengeteg szÃnárnyalatot kÃnálnak, ezeket pedig összesen 64 különbözÅ‘ kombinációban lehet variálni. Ezzel a funkcióval a 600e lett az elsÅ‘ kompakt autó a márka történetében, amely megkapta ezt a szolgáltatást.
Csupán a küllem különbözik, minden másban ugyanaz a La Prima és RED kiadás
Természetesen a Fiat rengeteg biztonsági funkciót kÃnál az autóhoz, ilyen például az automatikus vészfék-asszisztens, a holttérfigyelÅ‘, a fáradtságérzékelÅ‘ vagy éppen az adaptÃv tempomat A sofÅ‘r elÅ‘tt egy 7 colos kijelzÅ‘ váltja ki az óracsoportot, mÃg a multimédia vezérlésérÅ‘l egy 10,25 colos kijelzÅ‘ gondoskodik, amely természetesen támogatja az Apple CarPlay és az AndroidAuto alkalmazásokat, beépÃtett GPS-szel rendelkezik, a vezeték nélküli telefontöltÅ‘rÅ‘l már nem is beszélve. Az elÅ‘rendelés Olaszországban már elkezdÅ‘dött, egyelÅ‘re itthon nem tudni mikor kerülhet a kereskedésekbe.