Ugyanazt a hajtásláncot kapta mint a szedán
Fél évvel ezelÅ‘tt mutatták be az Audi A6 hálózatról is tölthetÅ‘ változatát, most pedig megérkezett a kombi is. A lemezek alatt a technika változatlan, az 55 TFSI e quattro név a kétliteres benzinmotor és a villanymotor házasságát takarja. A turbós szerkezet 252 lóerÅ‘vel és 370 Nm-rel száll be a kapcsolatba, mÃg a villanymotor 143 lóerÅ‘vel és 350 Nm forgatónyomatékkal. A rendszerteljesÃtmény pedig 367 lóerÅ‘ és 500 Nm, amit hétfokozatú DSG váltó továbbÃt a kerekek felé.
51 kilométert képes megtenni tisztán villanyhajtással
A testesebb kombi csupán egyetlen tizedmásodperccel lassabb a limuzinnál, tehát 5,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetbÅ‘l 100 km/h tempóra, a végsebessége pedig 250 km/h, illetve tisztán villanyhajtású üzemmódban 135 km/h. A 14,1 kWh-s akkupakkal 51 kilométert képes tisztán villanyhajtású módban megtenni az autó, viszont a csomagtere 405 literesre csökkent alaphelyzetben és 1535 literesre bÅ‘vÃthetÅ‘. Ahogy a limuzin, úgy a kombi is felszerelhetÅ‘ a látványos S-Line kiegészÃtÅ‘kkel, többek között 19 colos könnyűfém felnikkel, vörös féktárcsákkal vagy épp sportülésekkel. Németországban 3090 euró (~1,1 millió forint) a kombi felára, Ãgy 71 940 euróról, kb. 25,2 millió forintról indul az árlista.
A villanymotor 135 km/h tempóig bÃrja a villanymotor egyedül mozgatni