Talán hivalkodóak a bronz-narancs betétek
A bolgár Atanas Vilner és lelkes csapata, a Vilner Garage már 1996 óta teljesÃti a tehetÅ‘s autórajongók legkülönlegesebb igényeit. FÅ‘leg optikai tuningra specializálódtak, és személyre szabott átalakÃtásokat végeznek vásárlóik autóin, de elÅ‘re megtervezett kiegészÃtÅ‘ket is árulnak. Most egy 996-os generációjú 911 Carrera Cabriolet-hez készÃtettek egy Ãzléses csomagot.
Sokkal modernebb a 997-es generáció lámpáival
Ez a 911-es széria nem kifejezetten a rajongók kedvence, a legtöbb panasz az elsÅ‘ lámpákat éri, hiszen a 911-es több mint 50 éves történelmében ez az egyetlen modell, melynek fényszórói nem kör alakúak. Emellett a beltér stÃlusa is idejétmúlt, bár 20 év után ez talán nem meglepÅ‘. Ezeknek köszönhetÅ‘en a 996-os 911-eseket lehet talán a legolcsóbban megvásárolni használt autóként, illetve azért, mert veteránnak még túl fiatalok, a mai autókhoz képest viszont már igencsak korosak.
Kipárnázták a középkonzolt, Ãgy az utasok térde nem ütÅ‘dik kemény felületnek a kanyarokban
A vezetési élmény viszont hamisÃtatlan 911-es, és az alacsonyabb ár miatt akár meg is engedheti magának a szerencsés vásárló, hogy felújÃttatja autóját a Vilnerrel, ami sok panaszra megoldást jelent. Az elsÅ‘ fényszórók továbbra sem lesznek kör alakúak, sÅ‘t, a LED-füzérekkel véleményem szerint talán még furcsábban is néz ki, viszont a hátsó lámpáknak sokat használ, hogy a következÅ‘, 997-es generáció modellfrissÃtett változatának fényszóróira cserélték. Ezen kÃvül igyekeztek a Porschéhoz hű stÃlust alkalmazni, és az újabb 911-esek dizájnelemeit vitték fel erre az autóra, hogy modernebb legyen - ilyenek például a frontrész légbeömlÅ‘i, fÅ‘leg a csomagtérfedÅ‘ elÅ‘tti, GT variánsokra emlékeztetÅ‘ rács, valamint a hátsó lökhárÃtó bevágásai, melyek szintén az újabb pályaautókon jelentek meg. A bronzos-narancssárgás betétek megosztóak lehetnek, de figyelemfelkeltÅ‘ek.
A világoskék betétek kontrasztot adnak a barna fa- és bőrtengernek
A beltér már kifinomultabb, feltéve, hogy nem zavar minket a tengernyi bÅ‘rfelület. Atanas Vilner elmondása alapján a formákkal nem volt gond, elegendÅ‘ volt csupán prémium anyagokkal beborÃtani a felületeket, Ãgy a sokak által kritizált műanyag elemek helyett egy luxusminÅ‘ségű belsÅ‘ fogad minket. A szÃnekkel nem játszottak sokat, szinte csak barna árnyalatot használtak a fényes bÅ‘rbevonatoknál és a matt fabetéteknél is, mindössze néhány helyen alkalmaztak világoskék elemeket, mint például a kormány 12 órás csÃkjánál, ami versenypályán segÃt a pilótának betájolni, milyen szögben áll a kormány. A nagy, X mintájú, baseballos varrás azonos, mÃg a hagyományos varrások kontrasztos szÃnűek, illetve megtört vonalakkal is megpróbálták modernebbé tenni az utasteret. A bÅ‘rbÅ‘l pedig mindenhova, még a napellenzÅ‘kre is jutott. A Vilner tisztában van az autó megosztó stÃlusával, de sosem csináltak hagyományos átalakÃtásokat, és mivel egyre több mai autó osztozik alkatrészein más modellekkel, egyedinek lenni szerintük ma luxus. A technikához nem nyúltak, továbbra is a 3,4 literes boxer hajtja az autót 300 lóerÅ‘vel és egy ötsebességes automatával.
Egyedi a baseball stÃlusú varrás, és szépek a fabetétek