0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szerepcsere: versenyzők üldözik a rendőrautót

Dodge Charger Pursuit: rendőrautó a NASCAR-ban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A hétvégi NASCAR-futamon üldözés helyett felvezetni fog a rendőrségi Dodge Charger.

A három amerikai rendőrszedán közül egyértelműen a Dodge a legdögösebb

A három amerikai rendőrszedán közül egyértelműen a Dodge a legdögösebb

A hétvégi, phoenix-i NASCAR-futam nézőinek abban a kiváltságban lesz részük, hogy az edzések és futamok előtt, illetve közben egy teljesen rendőrruhába öltöztetett Dodge Charger Pursuit rendőrautót nézhetnek majd felvezető autóként. A mattfekete alapszínű, fehér mintájú, rendőrgrafikás elfogóautó a harmadik tagja annak a sornak, melyből már bemutattuk az új Ford Taurus Interceptor és Chevrolet Caprice PPV modelleket.

Dodge Charger Pursuit, Ford Taurus Interceptor, Chevrolet Caprice PPV: Ó, mondd, te kit választanál? Dodge Charger Pursuit, Ford Taurus Interceptor, Chevrolet Caprice PPV: Ó, mondd, te kit választanál? Dodge Charger Pursuit, Ford Taurus Interceptor, Chevrolet Caprice PPV: Ó, mondd, te kit választanál?

Dodge Charger Pursuit, Ford Taurus Interceptor, Chevrolet Caprice PPV: Ó, mondd, te kit választanál?

Gyártója szerint viszont a versenypályán fejlesztett, 5,7 literes HEMI V8-assal hajtott Charger mutatja fel a legjobb gyorsulási időket ebből a trióból. Álló helyzetből 96 km/h-ra 5,83, 160 km/h-ra pedig 13,65 másodperc alatt gyorsul.

Domborított motorháztető, LED-sor lámpa, dupla kipufogó: egyenruhát valaki? Domborított motorháztető, LED-sor lámpa, dupla kipufogó: egyenruhát valaki?

Domborított motorháztető, LED-sor lámpa, dupla kipufogó: egyenruhát valaki?

Laza járőrözéshez kapható belőle szerényebben motorizált, 292 lovas 3,6 literes V6-ossal hajtott verzió is, a Dodge pedig hatféle eltérő rendőrségi csomaggal kínálja a Charger Pursuit modellt: az opciók között olyan nyalánkságok szerepelnek, mint a menekülő bűnözők árokba terelgetését segítő bozótrács, LED-es villogók az autó sarkaira, vagy épp a kombinált hangosbeszélő-sziréna berendezés.

Ez is érdekes lehet:
 

Jó 40 éve áttervezte a Porsche a Lada 2103-ast, így jött létre a VAZ-Porsche 2103

A '70-es években a Porsche átdolgozta a dupla kereklámpás 1500-as Ladát az akkor menő biztonsági...

Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy...

Kicsit, értelmetlen, ám látványos: lánctalpas Dacia vs. T80 tank

Láttunk már Dustert lánctalpas jármű ellen, most azonban az Oroszországban Renault emblémával...

BMW 730d xDrive teszt

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével...

30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

Újabb politikusautó bukkant fel, eladó Czinege elvtárs W 123-as Mercedese

Amikor hazánk a legvidámabb barakk volt és mindenkinek jutott paprikás krumpli, akkor is voltak...

Használtteszt: BMW 550i Touring Steptronic, 2007

Ezüst kombi, kis keréken, előzékeny sofőrrel. Aztán, ha meg úgy kell, akkor a 367 lovas V8-assal...

Használtteszt: Opel Astra Classic II 1.4 16V Optima 2, 2007

Egymillió forint alatt vannak az egytulajos, nem sokat futott klímások, és nem drága az alkatrész...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

saabracinghungary írta: 2012 március 01., csütörtök 21:58:00

jó kis gép. de nem értem hogy mire. elég több sima autó pl magyarországon a focusok egyik beszól a másiknak és az elállja az utat és elvan fogva a tettes. ennyi nem kell ide hemi v8as 5.7 es lökettérfogattal. amerikaiaknak meg lehetne annyi eszük hogy rádobnak egy superchargert és akk nincs ami meglép előle

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Maradnék inkább a réginél - Kia cee'd GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy jó, de ez a verzió az ára miatt elvérzik.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Hatalmas sikkasztás vagyonszerzési illetékkel

13 órája – Sztori

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki autók átíratását vállalta. Most viszont fizethet.


Itthon a Renault Talisman - meg merték mutatni az alapváltozatot is

Új lehetőség cégautósoknak: Renault Talisman 7,5 milliótól

Tegnap – Újdonság

A fotókon láthatónál is ütősebb forma, alapáron takarékos dízelmotor, korrekt ellátmány, mégis átlagár: ütős a Renault Talisman.


30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

Egy korszak végén a testét adta másokért: a Porsche 959

2 napja – Sztori

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek óta ritka egzotikumnak számít, most 30 éves.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DODGE CHARGER 3.5

DODGE CHARGER 3.5

Ár: 3.690.000 Ft

Évjárat: 2007

Kivitel: lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

DODGE CALIBER

DODGE CALIBER

Ár: 3.590.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

DODGE STRATUS

DODGE STRATUS

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!