Az MG4 XPower a Nissan GT-R-rel és a Lamborghini Gallardóval is tudja tartani a tempót (fotó: Carwow)
Szűk két hónapja mutatta be
az MG a 4 XPowert, minden idÅ‘k legerÅ‘sebb modelljét, amit a márka készÃtett, Ãgy joggal merülhet fel, hogy mire is képes valójában a kÃnaiak villanyautója. A Carwow csapata nem aprózta el, rögtön egy Lamborghini Gallardóval és egy Nissan GT-R-rel eresztette össze a brit márka modelljét, és finoman szólva sem vallott szégyent az MG4-es. Az állórajt után szinte azonnal elhúzott a vetélytársak elÅ‘l a villanyautó, de a GT-R a célvonal elÅ‘tt gyorsan visszakapaszkodott, másodjára pedig már le is hagyta az MG4 XPowert, mÃg a Gallardo csak jókora lemaradással futott be az ellenfelek mögött. A gördülÅ‘ rajtnál viszont már eltűnt a villanyautó elÅ‘nye, a GT-R minden esetben legyÅ‘zte.
A 429 lóerÅ‘s MG4 XPowert két elektromotor hajtja, elöl 201, hátul 228 lóerÅ‘s teljesÃtménnyel. Ezzel szemben a Lamborghini Gallardo ötliteres, V10-es erÅ‘forrása 493 lóerÅ‘vel bÃr, mÃg a Nissan GT-R-ben egy 480 lovas V6-os hajtáslánc teljesÃt szolgálatot. További érdekesség, hogy utóbbi két modell könnyebb is az MG4-hez képest, Ãgy még lenyűgözÅ‘bb a kÃnai villanyautó teljesÃtménye, bár érdemes hangsúlyozni, hogy mind a Lamborghiniben, mind a Nissanban közel egy évtizedes technika dolgozik, már ami a motort illeti.
Miért nem mindjárt repülÅ‘vel hasonlÃtjuk össze Å‘ket, vagy esetleg a lovaskocsit???? Azért az is megnézhetnénk, hogy 1 vagy 3 Km után hogy néz ki a sorrend. Szutyok kÃnai (villany)autók.