Orrát mutatja a DS9 néven várható Citroën nagyautó

DS9 néven jövőre jöhet az a limuzin, amelynek most még csak az orra látható

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Másfél évvel ezelőtt még Numero 9 néven mutatta jövőre várható nagyautójának tanulmányát a Citroën, most pedig ismét DS9 néven emlegetik a most még csak orrával látható, jövőre már gyártásba ígért limuzint.

Tavaly tavasszal Párizsban rövidebb időre, majd Pekingben az autószalonon mustrálhatóan, teljes részletességgel is megmutatta jövőre már gyártásba ígért nagyautójának tanulmánymodelljét a Citroën. Az akkor DS9 helyett végül Numero 9 Concept névvel illetett limuzinból a legfrissebb hírek szerint mégiscsak DS9 néven jelenhet majd meg a Citroën és egyben a DS-sorozat csúcslimuzinja.
Hirdetés

Az egyelőre egyedüliként kiszivárgott fotó szerint orrával alig különbözik a tavalyi koncepciótól a DS9, az a DS9, amely hamarosan minden bizonnyal egész alakos fotón, vagy a szeptember 10-én nyíló Frankfurti Autószalonon jó eséllyel akár teljes valójában is megmutatja majd magát, 2014-re ugyanis állítólag már a boltokban lesz. Azt ugyanakkor még nem tudni, hogy az új zászlóshajó csak Kína számára készül-e majd vagy az egész világon elérhető lesz. Mindkettő mellett vannak érvek, ugyanakkor egyes források szerint a képen látható autó nem is DS9 és nem is Citroën, pedig nagyon annak, a Numero 9 Conceptből született modellnek tűnik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Te miről beszélsz,a BMW és Merci hűtőrács mióta egyforma,pláne 30 éve?!Az hogy a VW és Audi közt látsz hasonlóságot,az nem jutott eszedbe,hogy azért van,mert egy “alomból” származnak,mondjuk azért még így is túlzás,amit írsz.Francia autót az vesz aki egy év alatt el akarja veszíteni a vételár 40%-át.Volt francia autóm,hát én nem láttam benne azt a forradalmian új desing-t,a praktikumot,a minőséget meg inkább hagyjuk…Meg a híresen takarékos motorjaik…1.4 benzines(normálisan,nem taposva) evett 7 litert,ezt a 3000s bitúrbos BMW-vel is normálisan közlekedve simán hozom!!

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Szerintem a fent bemutatott autó orra exkluzív formavilágot rejt, sejtet. Végre- ha minden jól megy- a Citroen
    egy vérbeli nagy négyajtós lépcsős farú limuzint bocsát piacra Európába.
    Rá is férne, ugyanis elég ezekből a fos szappantartó alakú “kocsikból”, melyek ha szembe jönnek az utcán,
    azt is nehéz eldönteni, melyik az eleje s melyik a hátulja. EGY C1, VAGY C2-ES MODELLBEN SEM NAGYOBB A
    PAKOLÁSRA FORDÍTHATÓ hely+ PL. A LÁBTÉR, MINT A DS9-BE, VAGY A C5 SEDAN VERZIÓBAN!!
    Ez Európa egyre terjedő deviáns ízlés preferenciája, hogy vegyünk szűk, agyon kerekített, tömzsi szappantartókat, amik még méretükből s kialakításukból eredeztethetően életveszélyesek is!!! MERT NEM CSAK A 10 LÉGZSÁK, MEG A FÉKASSZISZTENS VÉD MEG CSATTANÁSKOR, HANEM HA ELÉG NAGY AUTÓT VEZET
    AZ EMBER, MELY GYŰRŐDŐZÓNÁJA NAGYOBB ESÉLLYEL VÉD MEG, S NEM LESZ A MOTORBLOKK A VESÉINK
    HELYÉN, MÉG ABBAN AZ ESETBEN IS HA EGY NAGYOBB TESTŰ MOTORRAL ÜTKÖZÜNK… Đ Szerintem megfontolandó.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Ha még jó is lenne, akkor megérteném az árakat, de hát nem azok. Jó példa a DS4, aminek ennyi pénzért még a hátsó ablaka sem engedhető le, amire azért még egy Dacia is képes, vagy éppen a DS5 “csodás” dízelhibrid verziója,(ami már alapból egy vicc) aminél több, mint 10 millió forintért nyöszörög a kasztni, mert nem elég merev. Viszont jó ellenpélda a DS3, amit világszerte istenítenek, hogy egy igazi kis méregzsák és jó élményautó. Formában és érzelemben viszont még mindig a Citroën a nyerő az én szememben. Gyönyörű modellek vannak, mint pl a C5, DS3, DS5 és a jövőre debütáló C4 Grand Picasso.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Az a baj az egész DS sorozattal, hogy nagyon drágák ezek az autók és ritka nagy Citroen “b***nak” kell lenni ahhoz, hogy valaki ennyiért megvegye őket.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Hihetőbb lenne:D De igazából akkor sem lepődnék meg ha Citroen, minden gyártó tudna szép autót csinálni ha akarna vagy nem ragaszkodna a jellegzetességeihez. Koncepcióból meg pláne láthatunk sok szépet, aztán kiderül, hogy nem éri meg gyártani vagy csak nagyon lebutítva.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Nem mondtam, hogy üzleti kapcsolat van köztük, csak tapasztalataim alapján egy minőségi kategória:D Sosem alkotott se műszakilag olyat amire elismerően lehetne nézni, vagy kicsit is jobb lenne a konkurenseknél az adott kategóriában, szériahibákból viszont van annyi, mint formabontó ötletekből… hát kinek mi tetszik.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    A prémiumpiacra a BMW, Audi, Merci trióba senkinek sem sikerül betörnie, vagy ha igen, ahhoz sok-sok év kell. Még a VW is megbukott a Phaeton-nal, pedig ők még befolyásolni is tudják a piacot az Audin keresztül.
    De ez csak Európa. Kínában az egyik legmenőbb kocsi pl. a Buick, ami amerikai révén nem egy műszaki csoda, és nyilván az anyagfelhasználás is a szokásos amerikai “minőség”. Ha a kínaiak rákapnak a Citroenre bejöhet nekik, hiszen ha csak minden századik prémiumot vásárlót győzik meg, az is sok eladást jelethet, hiszen sokan vannak Kínában.
    A minőséggel nem hiszem, hogy gond lenne, a Citroen kiváló minőséget gyárt, elég csak a DS sorozatot megnézni, a DS3, DS4 és a DS5 is csúcsminőség, ez meg a DS9 lesz, ami ugye a zászlóshajó. Ötletekben sincs hiány, példa erre a Xsara Picasso és a C4 Picasso, ami nem csak praktikus, de kategóriája legmegbízhatóbb autója hosszú évek óta.
    A Daciaval kapcsolatban tévedésben vagy, az nem a Citroen leányvállalata, hanem a Renaultté.

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Nyilván véletlen, hogy messziről kiröhögte a prémium piac a c6-ot, meg úgy all-in minden Citroent. Azok a csodálatos négyzetméternyi fröccsöntött műanyagok, mintha csak egy Dacia tanulmányautó lenne, tele egyedi megoldásokkal amiből ugyan egy sem esik kézre, de azért legalább Francia. Persze ez mellett igen értéktartó is, szintén Dacia kategória. Viva la France…:D

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    Koppintás, mi?? Azt észrevetted hogy a “prémiumgyártók” formatervei igencsak egyformák? A híres BMW, Mercedes 30 éve ugyanazt a hűtőrácsot használja. A C6-os lényegesen jobban nézet ki mint a korabeli német nagyautók. Inkább nekik lehetne mit tanulni a franciáktól. A németek leragadtak a formatervezésben. Lásd VW Golf, aminek a 7. generációja a 6-os enyhe faceliftjének tűnik, de hát ha valakinek ezek a konzervatív autók kellenek, hát legyen. Franciát az vesz aki szereti a szépet és a kényelmet! Vive la France!

  • 2017.10.29. at 23:52
    Permalink

    A kép szerint nagyon ígéretes. Abban is biztos vagyok, hogy ötletes, egyedi megoldásokkal ismét nagyot alkotnak a franciák. Motorból meg gondolom belekerül valamelyik nagyobb Hdi. Ezzel sem lehet gond, hiszen talán ez a világ legjobb dízelmotorja.
    Mindezek ellenére azt gondolom, hogy a prémium szegmensbe nagyon nehéz betörni. Szerintem a BMW, Audi, Mercedes tiró megingathatatlan, esetleg páran beneveznek egy-egy Lexusra. Hiába volt pl. a C6-os is egy gyönyürű autó, nagy karriert nem futott be. Pedig milyen jól nézett ki, amikor Nicolas Sárközy begördült vele 🙂
    A kínai piacot nem ismerem, ott lehet, hogy sikere lesz.

Vélemény, hozzászólás?