Újra lehet Subaru kupé SVX névvel
Feltámadhat a Subaru SVX
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az SVX-nek csak a stílusát akarják megismételni, a sikertelenségét semmiképp. A kupéval új márkaidentitást is ígér a kis japán gyár.
Nem túl fényes a Subaru SVX múltja: 25 ezer eladott autó és összesen 75 millió dollár bukás volt a Subaru első grand tourerje után a mérleg. Rossz korban született, a japán és a világgazdaság mozgásai nem kedveztek neki, ezért nem érte el a várt sikereket a Giorgetto Giugiaro tervezte kupé. A japán cég korabeli imázsmodellje rálicitált az előd XT-re; egyszerre sportos és prémiumos is akart lenni. Ehhez igazodva motorja a korszak legnagyobb Subaru blokkja, 3,3 literes hathengeres boxer volt. A hengerenként négyszelepes, DOHC motor 231 lóerőt és 309 Nm nyomatékot tudott, végsebessége majd 250, gyorsulása 7,3 százig.
Ami nem jött össze az SVX-nek azt utódjával szeretné elérni a Subaru. Először egy jó öt évvel ezelőtt röppent fel a pletyka, hogy csinálnak egy új kupét, de ha volt is alapja a hírnek, a gazdasági válság miatt elakadhatott a projekt. Most a külföldi autós lapok, egy belsős informátorra hivatkozva komolynak nevezik az utódlást.
Nem rossz korban született hanem egy elxeszett autó volt. Olyan mintha a 80as években teljesen rosszul tippelték volna meg hogy milyen lesz a “jövő autója”.
Egyidőben olyan ultrabrutál autók jöttek ki mint az NSX, a SUpra vagy a 300XZ. EZ egy vicc azokhoz képest. Egy 8as BMW is megette reggelire, pedig az se lett egy sikerautó…
Ritka ostoba hozzászólás egy ritka ostoba embertől.