Új szÃnek, takarékosabb motorok a végsÅ‘ modellfrissÃtés eredményei
Három év múlva kerül a kereskedésekbe a pöttömnyi Smart harmadik generációja, addig is a megváltozott körülményekhez igazÃtják az autót. A változások javarészt esztétikai jellegűek, a jövÅ‘ben már nem csak szürke, de fehér Tridion vázzal is rendelhetÅ‘ a Smart, és a műanyag karosszériaelemeket is új szÃnekre fényezik – még matt finisek is vannak köztük. Felár ellenében az elsÅ‘ légterelÅ‘t, a küszöbborÃtást is szÃnre fújják. A LED menetfényekért szintén fizetni kell, ahogy az új formatervvel rendelkezÅ‘ 15 colos felnikért. Új anyagokat használnak a műszerfalon, kontrasztosabb lett a műszeregység szÃnsémája, és LED-es hangulatvilágÃtás is kérhetÅ‘.
Új anyagok teszik otthonosabbá az utasteret, mindeféle kütyüvel megbirkóznak az új rádió fejegységek
Meghaladja a 100 lóerÅ‘t a Branus teljesÃtménye
A kor szellemének megfelelÅ‘en a legújabb kommunikációs berendezéseket kapja a Smart, igaz nem szériában. A 16,5 centis képátlójú, érintÅ‘képernyÅ‘s navigáció nem olcsó mulatság, de mindenféle zenelejátszóval megbirkózik és Bluetooth kihangosÃtó is van benne. Az alap rádió is rendelkezik USB és AUX bemenettel. A Mitsubishi-eredetű egyliteres, háromhengeres motor teljesÃtményét feljebb srófolták, miközben csökkent a fogyasztás. A 61 és 71 lóerÅ‘ teljesÃtményű szÃvó változatok 4,2-es átlagot tudnak, a 99 lóerÅ‘s turbó 4,9-et fogyaszt, a Brabus 102 lóerÅ‘re erÅ‘södött. Az 54 lóerÅ‘s dÃzel változatlanul folytatja pályafutását, igaz 3,3 literes szabványos átlaga még mindig élenjáró.