SUV is, kupé is, nagy kerekeken gurul és kamu kipufogót rejt a lökhárító. Minden elvárt részletet kipipáltak a tervezők
Megint egy véleményes külsejű autóval jelentkezett az indiai Dilip Chhabria, aki a saját monogramjával fémjelzett DC Design stúdiót vezeti. Korábban sportkocsikat tervezett az ázsiai cég, de úgy tűnik, ők is meglovagolnák a SUV-mánia hullámait, így szó szerint új magaslatokba emelkedtek. Az alap egyébként nem rossz, a kategóriájában kedvelt második generációs Volvo XC90-re építkezik a DC2, azonban a letisztult, ízléses svéd vonalaknak nyomát sem találni.
Az utastér négy személyes, pont mint a Volvo XC90 Excellence-ben, a hátsó ablakok hiánya nyomasztó sötétséget eredményez
A tervezők a ma divatos stílusjegyekkel látták el a terepjárót, így például a kupéság mellett tették el a voksukat, de ez nem csak alibi kupé, valóban háromajtós a DC2. Az autó orrán hangsúlyos az íves géptető, a maszk és a lámpák ehhez képest aprók, az autót elsősorban terepre szánják, legalábbis erről árulkodnak a mélyen barázdált gumiabroncsok. A ki- és beszállás is látványos, az ajtók felfelé nyílnak, az ablakok fixek, csak egy kis részük nyitható, ezeken kell átügyeskedni a gyorséttermi hamburgert. A far hatalmas, a sárvédő rendkívül széles, ami sok helyet elrabol az utastérből, a méhsejtminta hátul is visszaköszön. Nem túlzást azt állítani, hogy a világ legnagyobb kamu kipufogói a DC2 farán találhatók, a nyílás helyére egy kisebb széf is beférne.
Hátulról sem lehet semmi mással összekeverni, itt már nem kipufogó, inkább kemény imitációt láthatunk
Az egyediség mellé egy nagy pipát rajzolhat a DC Design, emellett láthatóan törekedtek arra, hogy divatos legyen a jármű, de inkább egy túlzó és ízléstelen autó született. Néhány tehetős indiai vélhetően rendel majd a modellből, de attól nem kell tartani, hogy elárasztják az utcákat a sirályszárnyas szörnyszülöttek.