Félelmetes, hogy mennyi erőt fújt össze a szél a kifutópályára, már csak az a kérdés, hogy a számok mögött milyen időeredmény rejlik a negyedmérföldes távon
A tuningnak is vannak különbözÅ‘ szintjei, nyilván nem érdemes egy lapon emlÃteni egy házilag kozmetikázott, nyitott rendszeres, vágott rugós, JDM matricás 1,4 literes, 20 éves Civicet, meg a videóban szereplÅ‘ egyedileg átépÃtett aszfaltszaggatókat, pedig az alap gondolat valami hasonló lehetett: többet kihozni az autóból, mint amit eredetileg tud. Az alapötleten túl viszont már elválnak az utak, hiszen a lehetÅ‘ségeket leggyakrabban az anyagiak szabják. Jelen esetben ilyen gond valószÃnűleg nem volt, mert akár a GTR-t, akár a Lamborghinit nézzük, már az alapnak vásárolt autó sem volt olcsó. Ennek ellenére mindkettÅ‘re ráköltötték még jó pár lakás árát, hogy Å‘k legyenek a leggyorsabbak. Hogy mindez sikerült-e, azt David Coulthard és egy valódi F1 autó segÃtségével teszi próbára a Carwow csapata.
Bár az eredeti, 2011-ben világbajnokságot nyert Red Bull versenyautó csak 750 lovas, elenyészÅ‘, 650 kilós tömege miatt nehéz lesz legyÅ‘zni. Persze a kihÃvók ellen sem érdemes szinte semmivel "odaállni a piros lámpához éjjel a Vácin": a gyári váltójával szerelt, 1552 kilós Lambo 5,2 literes V10-ese ugyanis két turbóval van felhúzva 1200 lóerÅ‘re és 1240 Nm csúcsnyomatékra, a GTR pedig teljesen egyedi átépÃtés, motorja 1300 lóerÅ‘re és 1290 Nm forgatónyomatékra képes a Nissan kaszni 1840 kilójának mozgatásához. Ha eldöntöttétek, hogy kinek szurkoltok, akkor már nincs is más hátra, csak megnézni a versenyszámokat: álló- és repülÅ‘rajtból gyorsulás, valamint fékpróba is vár a méregdrága játékszerekre az alábbi videóban.