1,6 millió kilométer után cserélt autót a Toyota

Ezért is megéri márkaszervizbe járni: a Toyota újra cserélte egy rekorder futású autóját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem garanciális, hanem marketing okokból döntött úgy a Toyota, hogy egy egymillió mérföldet, azaz 1,6 millió kilométert futott autója helyett újat ajánl.


Eddig is híres volt autóinak tartósságáról és megbízhatóságáról a Toyota - akkor is, ha egyes mai modelljeinél elő tudnak fordulni hibák. Most pedig arra döbbentek rá Amerikában, hogy egy hűséges ügyfelük az egyik legjobb eddigi marketingkampányt valósította meg. 2007-ben vásárolt Tundra pickupjával Victor Sheppard éves átlagban mintegy 125 ezer mérföldet (~200 ezer kilométert autózott) - zömében észak-dakotai otthona és virginiai munkahelye között. Az autó kilencedik évére így összejött az 1 millió mérföld, azaz bő 1,6 millió kilométer. Sheppard közben csakis márkaszervizben szervizeltette autóját, 117 alkalommal, azaz 8500 mérföldenként járt a számára az autót is eladó műhelyben. Olaj- és szűrőcserék, valamint a Toyota által előírt karbantartási munkálatok voltak csupán, semmi egyéb.
Hirdetés

Sheppard azt tapasztalta, hogy a kilométer mérföldszámláló nem fordult át egymilliónál, hanem megállt a 999 999 értéken. Nem e hiba miatt, hanem csak meglepődöttségnek hangot adva hívta fel a Toyotát, hogy autója komolyabb hiba nélkül teljesítette az egymillió mérföldet. A márka emberei azonban azonnal tudták, hogy ez a sztori és az egymillió mérföldet futott pickup jó reklámot jelenthet számukra, ezért ajánlatot tettek: egy vadiúj Tundra az egymilliót futottért? Sheppard rábólintott, s pontosan abban a kereskedésben vehette át új autóját, ahol 2007-ben a régit
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 05:11
    Permalink

    Szerintem – bár a Toyota hozta a kötelezőt, és le a kalappal – ezt az eredményt a Ford F150, a Chevrolet Silverado, a GMC Sierra és a Ram pick-upok is el tudják érni, hiszen ugyanúgy óriási távolságok leküzdésére tervezték őket. A szép rekord ellenére az amerikai pick-up piacon mégis egy kevésbé jelentős szereplő a Tundra(és a Tacoma), az amerikaiakkal sosem tudta felvenni a versenyt eladások terén(ahogy a Nissan sem). Ez azon kevés kategóriák egyike, ahol még az amerikai modellek dominálnak.

Vélemény, hozzászólás?