Brutális visszahívás: ötmillió autó érintett
Elrozsdásodhat a Continental légzsákvezérlőjének kábele
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Continental légzsákvezérlő-moduljának potenciális meghibásodása miatt világszerte ötmillió autót szólítanak szervizbe.
Nagy a tét: a légzsák magától, indokolatlanul is kinyílhat, vagy szükség esetén is zárva maradhat a vezérlőmodul meghibásodása miatt. Összesen ötmillió, zömében Honda, Fiat, Mercedes-Benz és Volkswagen modelleket szólítanak szervizbe. Ezúttal nem a japán Takata volt a modulok beszállítója, hanem a Continental. A Continental Automotive Systems Inc. képviselője tájékoztatta az amerikai National Highway Traffic Safety Administration közlekedési felügyeletet a potenciális hibáról, ezért első körben az Egyesült Államokban indul a visszahívás; az Egyesült Államokban mintegy kétmillió autót érinthet. A Honda világszerte összesen 364 ezer, ebből az Egyesült Államokban 341 ezer 2008-2010 között gyártott Accordot hív vissza a problémával kapcsolatban. A Fiat-Chrysler 112 ezer 2008-2009-es Dodge Journey és Dodge Grand Caravan, valamint Chrysler Town & Country modellt hív vissza az USA-ban. A többi érintett gyártó még nem tette közzé, hogy mely modellekből, mennyit kell átnézzenek.
…nemugy mint nalad mi?! Olvasd el masok velmenyet is a TTIP-rol, te kereskedelmi tudos! Ha nem ennyire egyoldaluan tajekozodnal es legalabb vegig gondolnad mas velemenyen levo emberek velemenyet is akkor nem irnal suletlensegeket.
Fúbazz, te nem xarral gurigázol. Inkább hagylak a mélyvíz elmélkedéseiddel, és reménykedem hogy a hülyeség legalább nem párosul szorgalommal is….
Azért mert szabadkereskedelminek hívják nem jelenti azt hogy az is lesz. Ismerjük már mit jelen a szabad piac fogalama. Azt hogy mindent ellophatnak a nagyobbak és erősebbek a kisebbektől és gyengébbektől. Persze ez annak teccik aki a nagyoknak dolgozik. Lásd mi történik most Új-zélandon. Mondanám hogy naiv vagy, de nem lenne igaz. Ahogy korábbi kommentjeid és lejárató okonyomozásod mutatja te nem naiv vagy hanem annál sokkal roszabb.
” Elrozsdásodhat a Continental légzsákvezérlőjének kábele ” fura mert én azt hittem rézből van abból gondolom ezt mivel múltkor beszart az ablak leengedőmodul ” Vw mi más is lehetne” és ott is réz kábel volt szóval nem hiszem hogy pont a légzsákhoz tettek volna rozsdásodásra hajlamos cuccot … Már megint az Amerikai nyomásgyakorlás szép példáját láthatjuk . Kell nekik pár olcsó Continentál részvény erre megy ki a játék .
Mielőtt a ttip-et véded ajánlom az isds és a nafta hatásának tanulmányozást Mexikó esetében. A ttip hosszú távú hatása egyértelműen az eu-s munkakultúra lerombolása lenne. S itt most nem a magyar ugari kizsákmányolásról beszélek, hanem mondjuk, hogy hogyan érintené ez pl. a németeket, franciákat, stb.
Mert szerinted egy szabadkereskedelmi megállapodás mi másról szól mint a versenyről?
Miert te hol olvastal rola, a blogodon? Meselj mi van benne!
Te vajon olvastál már róla, vagy csak “hallottál”? Mert ha olvastál, akkor nem lónál akkora kapufát minden kommenteddel.
“Azért engedtessék már meg nekik hogy kiszűrjék a selejtet. Nem viccből van annyira erős fogyasztóvédelme az USÁ-nak, a fogyasztó és a verseny tiszteletéért cserébe igen sokat adnak a világ autógyártásának.” A verseny tisztelte????? WTF??? TTip-rol hallottatok mar, csakhogy a legaktualisabbat mondjam. De lista inkabb kozelit a vegtelenhez. 😀
“Azért engedtessék már meg nekik hogy kiszűrjék a selejtet. Nem viccből van annyira erős fogyasztóvédelme az USÁ-nak, a fogyasztó és a verseny tiszteletéért cserébe igen sokat adnak a világ autógyártásának.”
Elsőosztályú meglátás. Komolyan azt éreztem, hogy aranyba kéne foglalni…Kolléga, örülünk, hogy visszatértél közénk(ha érted, mire gondolok). Kérem szépen, itt kérdésnek helye nincs, megy a díj:
[url]https://vimeo.com/manoftheday[/url]
Annyi kiegészítésem lenne, hogy igen, nagyon sokat adnak a világ autógyártásának, de ennek elég nagy %-a Amerikában marad, hozzánk csak egy kis töredéke jut el pl. a GM tudásának: az Opelen keresztül, jó 10 éven keresztül a Chevrolet és pár éven keresztül a Cadillac mutatta ezt meg.
Szóval itt nagyon nem arról van szó, hogy kivételeznének az amerikai gyártókkal, csak a selejtnek üzennek hadat (bármilyen nemzet gyártsa is), ahogy Zöld is írta.
Örüljünk neki, hogy elismerték a hibát és kijavítják. Itt messze nem az országhatárokról szól a dolog, vagy a nemzetgazdaságokról. A vevő a lényeg, ha már egyszer leszurkolta az árát az autónak. Egyébként sok tizenéves autó légzsákjára kíváncsi lennék, szerintem azoknak sem nyílna ki a fele egy baleset esetén. Persze ne is legyen rá szükség!
Ez a világ legnagyobb exportpiaca. Ez jelentette a német prémiumgyártók növekedésének garanciáját a 2000-es évek végéig. Ez teremtette meg a japán prémiumgyártókat (sőt, tkp az egész japán és koreai autóipart). Erős, fizetőképes és főként nyitott piac (ellentétben pl a japánnak vagy a koreiaval, de még az EU-hoz képest is nagyságrenddel).
Azért engedtessék már meg nekik hogy kiszűrjék a selejtet. Nem viccből van annyira erős fogyasztóvédelme az USÁ-nak, a fogyasztó és a verseny tiszteletéért cserébe igen sokat adnak a világ autógyártásának.
Amerika a saját gyártóit is s***berúgja, ha arról van szó…szóval nem értek egyet az előző hozzászólásokkal.
[url]http://www.origo.hu/auto/20140916-general-motors-gyujtaskapcsolo-hiba.html[/url]
[url]http://vs.hu/magazin/osszes/szaz-folott-a-hibas-gm-gyujtaskapcsolo-aldozatainak-szama-0622[/url]
[url]http://www.vezess.hu/hirek/balszerencse-kiserti-ford-kompakt/52023/[/url]
[url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/108375/[/url]
Bár itt is tényleg a németek szívnak a legjobban megint.
Pont ez jutott nekem is először. A németeket a károsanyag-kibocsátássa fingatták meg, most a japánokat meg a lufikkal. Kezdték a Takatával, Most meg ez.
Csak nem megint a nemet gazdasagot akarjak megboritani?