Európa kedvenc egyterűje az új Citroën C4 Picasso

A Citroën C4 Picasso vezeti a kompakt egyterűek szegmensét Európában 2014 első félévében

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Több szakmai díjon túl a vevők érdeklődése is kitünteti a Citroën C4 Picassót. Tavaly júniusi debütálása óta már 125 000 példányban elkelt.


Az új, kizárólag ötülésesként kapható Citroën C4 Picasso és az opcióként hétüléses Grand C4 Picasso modellpáros első életéve igazi sikertörténet, Év Autója döntős volt, Arany kormánykerék díjat kapott, és a sorozat 2014 első félévében Európában vezeti a kompakt egyterűek kategóriáját.
A Citroën 2013 júniusában mutatta be az új egyterű modellcsaládot – azóta több mint 125 000 példány fut belőle Európa útjain. A C4 Picassók piaci részesedése folyamatosan növekszik, 2014 első hat hónapjának adatai alapján a modellpár Európa legkedveltebb kompakt egyterűje, a hazai piacon is egyedül a koros, ám olcsó Opel Zafira előzte meg.
Hirdetés
A márka közleménye szerint az eddig értékesített C4 Picassók mintegy kétharmada a magasabb felszereltségi szintekről kerül ki. A visszajelzések szerint az ügyfelek kifejezetten értékelik a modell formáit és vonalvezetését, egyedi fényszórómegoldásait, meg persze kényelmét és menettulajdonságait is. Tény, hogy sokat adhat a C4 Picasso, pláne Grand kivitelben - 7 colos érintőképernyő, 12 colos panorámakijelző, masszázsfunkció az első üléseknél, lábtámaszos Lounge csomag, parkolóasszisztens, kulcs nélküli nyitás és indítás, távolságtartós tempomat, holttérszenzor egyaránt szerepelhet benne. Nem csak a vevők, a flottamenedzserek is könnyedén választják a francia egyterűt, vegyes fogyasztási értéke 3,4 l/100 km-ről startol, s a 98 g/km CO2 érték is kifejezetten jól mutat, pláne, ha kedvezmények, illetve előnyök is járnak annak kapcsán - hazánkban sajnos nincs így.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?