0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kigyomlálja az Opel motorokat a PSA?

Az új tulajdonos szerint az Opel motorjai nem olyan hatékonyak, mint a PSA-é

·

A PSA-vezér szerint az Opel motorok nem olyan hatékonyak, mint saját fejlesztésű egységeik. Egy interjúból kiderült, hogy az Opel-motoroktól teljesen megválnának.

%KA%A PSA teljesen kiirtaná az Opel fejlesztésű motorokat, véleményük szerint hatékonyságuk elmarad a francia motoroktól, de van más aggodalmuk is%KA%

A PSA teljesen kiirtaná az Opel fejlesztésű motorokat, véleményük szerint hatékonyságuk elmarad a francia motoroktól, de van más aggodalmuk is

A PSA-vezér már korábban is azon az állásponton volt, hogy az Opel motorjai kevésbé hatékonyak a francia fejlesztésű egységekkel szemben. Carlos Tavares akkor még semmi konkrétat nem közölt, ám most a fejlesztési vezető, Gilles Le Borgne az Automobilwoche számára adott interjújában kifejtette, hogy a PSA teljesen megválna az Opel motorjaitól azok kevésbé kedvező károsanyag kibocsátása és fogyasztása miatt. Ez még nem minden, ugyanis a PSA motorokkal együtt a teljes jövőbeli Opel paletta padlólemeze már PSA fejlesztésű lehet.

%KA%Tavares szintén kevésbé hatékonynak nevezte az Opel gyárait, Európa legmodernebb motorgyártó üzemében, Szentgotthárdon viszont még nem is járt%KA%

Tavares szintén kevésbé hatékonynak nevezte az Opel gyárait, Európa legmodernebb motorgyártó üzemében, Szentgotthárdon viszont még nem is járt

A motorokkal kapcsolatban Le Borgne azt is elmondta, hogy még nincs semmi eldöntve, viszont csak akkor látják lehetőségét annak, hogy az Opel-motorok maradjanak, ha azokat a PSA fejlesztéseivel kombinálva képesek hatékonyabbá tenni. Ugyanakkor jobban hajlanak afelé, hogy a teljes Opel motorpalettától elköszönjenek néhány éven belül a General Motorsszal való esetleges jogi következmények elkerülése érdekében. Az Opel rüsselsheimi motorfejlesztő központjában jelenleg 800-an dolgoznak, számukra nem olyan egyértelmű így a jövőbeli munkalehetőség, ahogy annak a 3000 alkalmazottnak sem, akik a gyártáson dolgoznak. A gyártósorokról Tavares egyelőre nem nyilatkozott, ám az Opel gyárait nem látja hatékonynak. Mondja mindezt úgy, hogy Európa legfejlettebb motorgyártó üzemében, Szentgotthárdon még egyáltalán nem járt.

Ez is érdekes lehet:
 

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (25 db)

Az utolsó jó Opelek, a 2005-ig gyártott Vectrák voltak.
Az utolsó jó Peugeot-ok meg egy másik évezredből valók. :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pali982 írta: 2 hete

Én nem akarok jóslásokba bocsátkozni,de bárminemű változás is lesz az új opel motortínálat terén,csak remélni merem hogy a minőség javulni fog. Jelen álláspontom szerint az opel és vw/audi minőségtől rosszul vagyok. Egy ideje a saját,- és a családom körében csak a "szar minőség-magas alkatrész ár" kombinációval találkozok.
Igaz hogy a következő felsorolás nem csak motorhibára vonatkozik,de az általános kiábrándultságomat szépen tükrözi:
-Z16XEP - az első gazdájánál a 30ezres gyári olajcsere előírást szépen betartva(/2 év) a motor zabálja az olajat,gyűrűkopás és dugattyú elkokszolódás valószínű,szétborítás után kiderül(ne). PCV kartergáz visszavezetés szabályzó szelepében egy kb. 100 Ft-os membrán átszakadása az olaj kiszívását eredményezi a szelepfedél alól->magas olajfogyasztás,esetleg katalizátor károsodás.NINCS membrán hozzá kereskedelmi forgalomban csak e-bay-en,gyári alkatrészként csak komplett szelepfedéllel kapható 70e Ft-ért!

Astra H és Zafira típusoknál a bal hátsó ajtó kábelkötegében típushiba a kábeltörés,olyan szarul van megcsinálva a kábel átvezetése, pedig csak az első ajtónál vett mintát kellett volna követni. Légzsákhiba az ülés alatt lévő csatlakozó kontakt-hibájából? Ki bántotta?
Koleganő xenonos Astra H GTC-je: lehalt az egyik fényszórómagasság-állító motor.Nincs ilyen motor kereskedelmi forgalomban, csak komplett lámpatesttel együtt kapható.(Német oldalakon 30eFt magasságában emlegetik ezt a motort,ott is nehéz beszerezni.10 éves autóról beszélünk.)

Cimborám Suzuki Swiftjében(2005-2011) egyetlen alkatrész volt GM-es,mégpedig a sebváltónál egy sebesség jeladó. Ez volt az első és eddig az utolsó elektronikai alkatrész ami tönkrement a kocsijában.Furcsa,nem?

Apám Kalosában tegnap gyertyákat cseréltem. Lehúztam az egyik pipát, fehér por volt a pipában és a gyertyakupakon is.Lehúztam a másik 3-mat is,kettő tiszta volt, 1 pipa megint tele volt fehér porral. Hát ez a pipában lévő rézkupak és az acél gyertya találkozásánál lévő galvánelem-effektus eredménye. Ekkor néztem meg jobban a gyujtókábeleket,2db SIL feliratú volt és 2db VW/AUDI gyári gyujtókábel. Gondolom a korábbi tulajnak szerelte be valaki.Szerintetek melyikben volt eloxidálódva a gyertyapipa érintkezője? A híres német mérnökök nem tudnak gyertyapipát gyártani a 21.sz-ban? Kétlem! Kezd elegem lenni a német ipar arcátlan lehúzásából!
Apósom 4-es Golfja egy ipari hulladék. Bármelyik porcikáját nézem,ordít róla a spórolás,mintha Dacia költségvetésből kellene autót gyártaniuk!
Ha kocsivásárlás elé kerülök legközelebb, keresek valami japánt,legyen az Suzuki vagy egyéb jobb hírű gyártó. Én nem akarok ezekre a négykeréken guruló szemétdombokra pénzt, idegességet, időt és energiát fordítani. Én csak nyugodtan szeretnék élni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
therminator írta: 2 hete

Engem inkább az érdekelne , hogy mit értenek a hatékonyság alatt . Gondolom a a nagyobb termelést jelenti kevesebb befektetéssel , hogy többet kaszálhassanak, viszont a minöség hol marad ? Én maradok a Japán márkáknál az biztos (kivéve a Nissan , pl . a Nissan Micra 60000km -nél leáll és kiírja , hogy vezérmülánc csere ) , mert francia kocsi nem kell . Mikor kint dolgoztam autósboltban , alapszabály volt , hogy Francia kocsit nem veszünk , mert szar . A haverom részletre vett Peugeot.-at , hamarosan elszakadt a vezérmüszíj , a motor kiment a törlesztés maradt . Citroen : a másik haverom sírógörcsöt kapott, mert állandóan leált. Vitte szervizekbe 50-80000 ft -ért , nem lett jó . Mire jött egy kisöreg szakibá. és megkapargatott alul egy érzékelöt , erre jó lett a kocsi . A következö srácnak ismét leállt a francia , kiírta " kifogyott az ablakmosó . Ráadásul ezek nem rémhírek !

A válaszoláshoz belépés szükséges
therminator írta: 2 hete

Engem inkább az érdekelne , hogy mit értenek a hatékonyság alatt . Gondolom a a nagyobb termelést jelenti kevesebb befektetéssel , hogy többet kaszálhassanak, viszont a minöség hol marad ? Én maradok a Japán márkáknál az biztos (kivéve a Nissan , pl . a Nissan Micra 60000km -nél leáll és kiírja , hogy vezérmülánc csere ) , mert francia kocsi nem kell . Mikor kint dolgoztam autósboltban , alapszabály volt , hogy Francia kocsit nem veszünk , mert szar . A haverom részletre vett Peugeot.-at , hamarosan elszakadt a vezérmüszíj , a motor kiment a törlesztés maradt . Citroen : a másik haverom sírógörcsöt kapott, mert állandóan leált. Vitte szervizekbe 50-80000 ft -ért , nem lett jó . Mire jött egy kisöreg szakibá. és megkapargatott alul egy érzékelöt , erre jó lett a kocsi . A következö srácnak ismét leállt a francia , kiírta " kifogyott az ablakmosó . Ráadásul ezek nem rémhírek !

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 3 hete
menőmanó írta: 3 hete

Lehetne arról is szó, de a cikkben ez van:



"Gilles Le Borgne az Automobilwoche számára adott interjújában kifejtette, hogy a PSA teljesen megválna az Opel motorjaitól azok kevésbé kedvező károsanyag kibocsátása és fogyasztása miatt."


Előzmények megtekintése

Valamit kellett mondani. Aztán az is lehet, hogy igaz és nincs semmi más a háttérben.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hete
W353W írta: 3 hete

Illetve még annyit, hogy a volvot a kíníaiak technológiáért vették meg, nem azért hogy kínai autókat importáljanak be volvo hűtőráccsal, mint ahogy a land roverek se mahindrából vannak.


Előzmények megtekintése

A technológiáért is, de nyilván a térhódítás miatt is. Hogy elmondhassák: komoly tényezővé váltak a prémium szegmensben a Volvo felvásárlásával. Nemsokára indul a Lynk&Co. nevű márkája a Geely-nek, ami nagyrészt Volvo-modelleken fog alapulni.

A Mahindra nem tartozik ide, az egy teljesen más cég, a Ssangyong-hoz van köze(tulajdonos). A Tata és a Jag/Land Rover két totálisan más profilú cég: előbbi főleg kisautókat gyárt, Indián kívül korlátozott az ismertsége, a két britet meg nem kell bemutatni. Nem tudnak(és valószínűleg nem is fognak) platformokat, motorokat, stb. csereberélni, átültetni - itt is leginkább a presztízs játszott be a két angol márka felvásárlásakor. Ratan Tata azt akarta, hogy legyenek a birodalmában tekintélyes világcégek, ezáltal irányuljon egy kis reflektorfény az indiai autóiparra. Mert legyünk őszinték, amúgy nem sokszor hallunk róluk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hete
W353W írta: 3 hete

A focus világmodell, a galaxy meg egy átmaszkolt sharan volt.

Egy amerikai tulajdonú lengyelországi gyárban legyártott Astra mitől lesz német? Az ugyanazon a soron készülő Vauxhall-ok meg angol?

Ott a szép emlékű Opel Sintra ami egy Chevy kisbusz volt vagy a Gt-nek átcímkézett Solictice. Akik itt visszasírják a gm-et mint jótevőt nézzék meg mit műveltek le Ausztráliában a Fordal együttvéve.


Előzmények megtekintése

Persze, világmodell, a forgalmazását tekintve, de alapvetően német tervezésű. A Galaxyval kapcsolatban meg én úgy tudom, hogy pont a Sharan/Alhambra páros volt egy átmaszkolt Galaxy: Ford-tervezésű volt az első generáció. Utána viszont már különvált a Sharan/Alhambra és a Galaxy története.

Az emberek szeretnek egy márkát egy gyártó nemzethez kötni, ez mindig is így marad, bárhogy is legóznak a platformokkal, fődarabokkal, dolgoznak együtt külső partnerekkel, stb. Az Opelnek még úgy is a németekhez van a legtöbb köze, hogy ott vannak a Fiat-dízelek, az általad felhozott amerikai modellek(amik Európában meg is buktak), meg egyes francia, olasz haszonjárművek átbadge-elt variánsai. A Vauxhall meg leginkább a briteknek fontos, hazafiasságból elmondhatják, hogy ez az ő márkájuk, ahogy az ausztráloknak a Holden. Régebben sok, valóban brit Vauxhall-modell volt, aminek nem volt Opel-emblémás megfelelője - csak idővel összefésülték a kínálatot a villámos autókkal.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lohmann írta: 3 hete

Blődség volna azt a tényt figyelmen kívül hagyni, hogy a PSA-nak egyáltalán nem áll rendelkezésre közepes/nagy benzinmotorja. Bemégy a kereskedésbe és nem tudsz az 508/C5 méretű autóhoz benzinest rendelni, mert nincs. Egy sem, az ilyen autók eladásainak 100%-a diesel náluk (a BMW 1.6 THP-t szerencsére kivezették). Logikusan következik, hogy valamivel ezt azért váltani fogják (ha be akarnak törni USA piacra, akkor meg pláne), s én inkább tippelnék egy konzervatív 1.6-1.8-2.0-es blokkra, mint arra, hogy minden járművüknél turbózni, hibridezni meg flxuskondenzátorozni fognak a kellő teljesítmény érdekében. Valószínűleg ez az erőforrás már egyébként fejlesztés alatt állhat pár éve, a kérdés csak az, hogy hol fogják gyártani. Én egyáltalán nem temetném még a szentgotthárdi gyárat - ha pl. francia földre kerülnek az új gyártósorok, akkor a nagyszombati gyár közelsége miatt teljesen logikus lenne ide áthozni az 1.0-1.2 motorok gyártását - valószínűleg az Opel gyártócsarnoka erre a típusra könnyen átszerszámozható. Akik inkább keresztbe tehetnek egy ilyen tervnek, azok a német szakszervezetek, - hiszen mint közismert - az adás-vételi terv része volt, hogy a PSA ne akarjon Németországban munkahelyeket megszüntetni. Gazdaságilag viszont Magyarország messze kedvezőbb megoldás volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
W353W írta: 3 hete
Csalfa Romeo írta: 3 hete

Azt azért te is érzed, hogy eléggé sántítanak ezek: "a Volvo kínai minőség" vagy a "Jaguar-Land Rover indiai minőség". Ezekben az esetekben(és a GM-Opel esetében is) a tulajdonos egy olyan vállalatóriás, akik Európában nem tudták komolyan vagy egyáltalán megvetni a lábukat. Nem tudták/tudják, hogy lehet erre a piacra betörni. Tehát amikor megvásároltak egy európai márkát, muszáj volt nekik azt nagyjából úgy meghagyni, ahogy előtte működött: a totálisan eltérő piaci igények miatt. A Ford sem futott volna be komoly karriert Európában, ha anno nem hozzák létre a "Ford of Europe"-ot, és nem terveztetnek meg olyan autókat, mint pl. a Focus vagy a Galaxy, nem is beszélve az angol tervezésű Ecoboost-motorcsaládról. A Kia is európai tervezésű autókkal nyomul, a Cee'd-éra előtt nem is értek el itt komoly sikereket.



Amikor amerikai, indiai vagy kínai cégként nem tudsz csatasorba állítani önmagadtól olyan portékát, amit itt nagy mennyiségben el lehetne adni, akkor dönthetsz úgy, hogy felvásárolsz egy európai márkát/fúzionálsz vele/európai fejlesztő-tervezőközpontot hozol létre, és elmondhatod, hogy megvetetted Európában a lábad. Ezek is térhódítási lehetőségek.


Előzmények megtekintése

Illetve még annyit, hogy a volvot a kínaiak technológiáért vették meg, nem azért hogy kínai autókat importáljanak be volvo hűtőráccsal, mint ahogy a land roverek se mahindrából vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
W353W írta: 3 hete
Csalfa Romeo írta: 3 hete

Azt azért te is érzed, hogy eléggé sántítanak ezek: "a Volvo kínai minőség" vagy a "Jaguar-Land Rover indiai minőség". Ezekben az esetekben(és a GM-Opel esetében is) a tulajdonos egy olyan vállalatóriás, akik Európában nem tudták komolyan vagy egyáltalán megvetni a lábukat. Nem tudták/tudják, hogy lehet erre a piacra betörni. Tehát amikor megvásároltak egy európai márkát, muszáj volt nekik azt nagyjából úgy meghagyni, ahogy előtte működött: a totálisan eltérő piaci igények miatt. A Ford sem futott volna be komoly karriert Európában, ha anno nem hozzák létre a "Ford of Europe"-ot, és nem terveztetnek meg olyan autókat, mint pl. a Focus vagy a Galaxy, nem is beszélve az angol tervezésű Ecoboost-motorcsaládról. A Kia is európai tervezésű autókkal nyomul, a Cee'd-éra előtt nem is értek el itt komoly sikereket.



Amikor amerikai, indiai vagy kínai cégként nem tudsz csatasorba állítani önmagadtól olyan portékát, amit itt nagy mennyiségben el lehetne adni, akkor dönthetsz úgy, hogy felvásárolsz egy európai márkát/fúzionálsz vele/európai fejlesztő-tervezőközpontot hozol létre, és elmondhatod, hogy megvetetted Európában a lábad. Ezek is térhódítási lehetőségek.


Előzmények megtekintése

Illetve még annyit, hogy a volvot a kíníaiak technológiáért vették meg, nem azért hogy kínai autókat importáljanak be volvo hűtőráccsal, mint ahogy a land roverek se mahindrából vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL MERIVA 1.4 Enjoy 80 e km ülésfűtés

OPEL MERIVA 1.4 Enjoy...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI Elegance Caravan

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI...

Ár: 1.564.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL OMEGA C 2.5 TD

OPEL OMEGA C 2.5 TD

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!