FogyasztáscsökkentÅ‘ teljesÃtménynövelés kompakt BMW-vel
ErÅ‘sÃtve spórol a Hartge BMW 1M Coupe
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A motorerő-növelés mellett a fogyasztást is csökkenti a Hartge által végrehajtott tuning, de nem árulják el, hogy ezt milyen módszerekkel vitték véghez.
A Prior-Design, a RevoZport és az AC Schnitzer M1-átalakÃtásai után most a Hartge is bemutatja, mihez tud kezdeni a legkisebb BMW legsportosabb változatával, ha szabad kezet kap.
A Hartge teljesÃtménynövelÅ‘ csomagjával az alapmodell 340 lóerÅ‘s teljesÃtményét 396-ra emelik, nyomatéka pedig 450-rÅ‘l 530 Nm-re nÅ‘, amivel a kompakt méregzsák 11,34 másodperc alatt éri el a 200 km/h-s tempót: ez több mint két másodperccel kevesebb, mint a gyári modell esetében. Nem igazán értjük, hogyan, de a Hartge állÃtja, hogy a jelentÅ‘s emelkedés ellenére az autó fogyasztása 100 km-enként fél liter benzinnel csökken, azaz a vegyes érték 9,6 helyett mindössze 9,1 l/100 km a 3,0 literes Twin Power turbómotorral.
Speciális ültetÅ‘szettel 30 mm-rel engedik lejjebb a karosszériát, és egy sor könnyűfém felnit is kÃnálnak a Hartge által M1 helyett már 1M-nek hÃvott kupéhoz, mÃg az autó megjelenését a csomagtérajtóra és a tetÅ‘re kialakÃtott szárnyakkal, új kipufogóvégekkel, Hartge emblémákkal, alumÃnium pedálokkal és egyedi szÅ‘nyegezéssel dobják fel.