Ezúttal csak a Coupé és a Cabrio frissült, minimálisan
Miután megjelent az M1, logikussá vált az M-sportcsomag újraértelmezése a legkisebb bajor kupéhoz és kabrióhoz. Utóbbival immár nem csak jellegzetes, M-sportkormány és beltér jár, hanem a futómű is keményebb, plusz a spoilerezés is fickósabb. A lámpák felár nélkül újak minden Coupé és Cabrio 1-esen. A BMW-s, dupla körös fényszórók tetején új a LED-szemöldök, a hátsó lámpákban a bajorok mai modelljeiről ismerős diódacsík húzódik. Mindezek azonban csak apróságok, a lényeg két vadonatúj motor. Az alapáron M-sportcsomagos 135i régi ismerős, változatlan 306 lóerős teljesítménye is, azonban a korábbi dupla turbós soros hathengeres 3,0 literest most azonos méretű, egyetlen, dupla leömlős (Twin Scroll) turbós egység váltotta. Az új motor 406 Newtonméterével hajszálnyit nyomatékosabb a korábbinál, így 0,2 másodperccel gyorsabban, 5,1 s alatt viszi 100 km/órára a kupét, 5,4 s alatt a kabriót. Az alapáras, 6 fokozatú kézi váltó helyett a BMW 7 gangos, dupla kuplungos automatáját rendelve további 0,1 s faragható le a gyorsulási értékekből. A korábbi 125i, 3,0 literes szívó verziót a 128i váltja, az új 3,0 literes soros hathengeres szívó blokk 218 lóerő helyett 230-at tud, az alap, 6 sebességes kézi váltóval 6,1, az opciós, 6 fokozatú bolygóműves automatával 6,7 s alatt gyorsít 100 km/órára. A tavasszal piacra lépő újdonságok számos új extra és alapfelszerelést kapnak, a legfontosabb talán, hogy a 128i Cabrio alapáron ad a téli kabriózást élménnyé tevő nyakfűtést.
Miként elöl, hátul is újak a lámpák, új az M-sportkormány