Az Egyesült Királyságba visszatér a Jimny, lehet, hogy ez jó jel nekünk is?
Két hónappal azután, hogy Nagy-Britannia piacáról is száműzte a Suzuki a Jimny terepjárót (
teszt róla kézi váltóval itt,
automatával itt), újra felkerült a palettára. Igaz, most haszonjárműként vásárolható meg, hátsó ülések nélkül. Miután kidobták belőle a két hátsó utasnak szóló helyet, létrejött egy szép, egyenes falakkal határolt, 863 literes doboz. Ez 33 literrel több, mint amikor a személyautó változat hátsó üléseit lehajtják.
Motorja maradt ugyanaz a másfél literes benzines egység 102 lóerővel, ami eddig is. A 130 Nm forgatónyomatékát 4000-es fordulatnál leadó négyhengereshez ötfokozatú manuális sebességváltót társítanak, ami akár mind a négy kerékhez eljuttatja a nyomatékot. Az 1090 kilogrammos kishaszonjármű végsebessége 145 km/h, szén-dioxid kibocsátása pedig 138 g/km NEDC ciklus szerint. Az árcéduláján szereplő számot még nem árulták el, de az ígéretek szerint hamarosan ez is megtörténik.
863 literes a raktér, a létraalvázas - kishaszonnak vizsgáztatott - terepjáróhoz kapcsolható összkerékhajtás és felezőváltó is jár