0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sokoldalú stílussal érkezett az emelt Citroën C3

Itt az Opel Crossland X francia fivére, a Citroën C3 Aircross

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bőséges variálhatósággal és remek, kategóriaelsőnek ígért helykínálattal érkezett a legfrissebb Citroën. A C3 Aircrosst már próbáltuk Opel köntösben, de a francia stílusosabbnak tűnik.

%KA%A Citroën a kis SUV-k szegmensében erősít, a többek között a Peugeot 2008, az Opel Crossland X és a C3 padlólemezére épülő C3 Aircrosszal%KA%

A Citroën a kis SUV-k szegmensében erősít, a többek között a Peugeot 2008, az Opel Crossland X és a C3 padlólemezére épülő C3 Aircrosszal

Megérkezett a legújabb Citroën modell, igaz, napokkal ezelőtt lebukott, e héten viszont hivatalosan is bemutatkozott a C3 Aircross. A franciák SUV őrületének újabb gyümölcse a C3 alapjaira egy tágasabb, magasabb, egyterű jellegű, de SUV-nak álcázott kocsit kínál, a márka szerint kategóriájának legtágasabb utasterével. Opelnek öltözött fivérét már próbálhattuk is, a Crossland X már a németek új érájából való Crossland X, technikailag mindenben megegyezik a most bemutatott C3 Aircrosszal. A francia ikertesó viszont annál sokkal több stílust kínál, úgy, hogy közben látszólag semmi hasonlóság nincs a két autó között. Motorkínálatuk viszont azonos, benzinesekből 82 lovas a belépő szívó 1,2-es, de van 110 és 130 lóerős turbós háromhengeres is, a 110-eshez kérhető hatfokozatú bolygóműves automata váltó. Dízelből 100 és 120 lóerős négyhengereseket kínál a C3 Aircross, de a variálhatósága mindennél fontosabb.

%KA%Bent sem utal semmi az Opellel való közösködésre, az Aircross beltere teljesen más, a C3-ashoz hasonlóan kalandos és különleges%KA%

Bent sem utal semmi az Opellel való közösködésre, az Aircross beltere teljesen más, a C3-ashoz hasonlóan kalandos és különleges

%KA%Tologatható hátsó üléssorával és alapból 410 literes csomagtartójával, na meg kategóriaelsőnek mondott térkínálatával kényelmes családi autónak ígérkezik%KA%

Tologatható hátsó üléssorával és alapból 410 literes csomagtartójával, na meg kategóriaelsőnek mondott térkínálatával kényelmes családi autónak ígérkezik

Kilencféle külső és ötféle belső színösszeállításban érhető majd el az év második felétől. Külsőre egészen hasonló a C3-hoz, mégis több újdonságot is hoz, például az AirBump elemeket egészen lecsúsztatták, így azok egybeolvadnak a fekete küszöbökkel, már amelyiken egyáltalán lesz ilyen. Megvannak az osztott lámpák, ahogy azt a márka több modelljénél már megszokhattuk, a C és D-oszlop közötti kisablak megoldását viszont eddig még nem láttuk. Ahogy a tanulmányautón, itt is berácsozták, az üvegre kapott egy vízszintes bordákból álló műanyag rátétet, ezzel a kilátás ugyan rosszabb, a stílus és a hangulat viszont jobb lehet odabent. Nem is fontos a kilátás, hiszen magától is parkolhat a C3 Aircross, párhuzamosan és merőlegesen is képes, nekünk csak a pedálokat kell kezelnünk.

%KA%A különleges hátsó ablakok megoldása lehet, hogy hasznos teret fog kitakarni a kilátásból, de beáldozták a stílus oltárán, hiszen úgyis tud magától parkolni%KA%

A különleges hátsó ablakok megoldása lehet, hogy hasznos teret fog kitakarni a kilátásból, de beáldozták a stílus oltárán, hiszen úgyis tud magától parkolni

Vezetéstámogató rendszerekkel is erősen felvértezték, összesen 12 asszisztens lehet a fedélzeten, beleértve a külön plexilapra vetítő head-up kijelzőt és a kulcs nélküli nyitó-indító rendszert. 180 fokos képet adó tolatókamera, állóra fékezni képes vészfékasszisztens, sávelhagyás-figyelő, holttér-figyelő és közlekedési tábla felismerő is lehet a fedélzeten. Adaptív fényszórók, fáradtságfigyelő és lejtmenet-szabályzó segíthet a sofőrnek a biztonságos közlekedésben. Természetesen a multimédia sem maradhat ki, androidosok és almások is tükrözhetik rá a kijelzőjüket, és persze vezeték nélküli okostelefon-töltés is rendelkezésre áll. 3D képmegjelenítős TomTom navigációs rendszer hangfelismerő funkcióval és egygombos vészhívórendszer is a sofőr segítségére lehet.

%KA%A GripControl segítséget nyújthat terepen, ha már összkerékhajtás nincs, lejtmenetvezérló viszont van. Háromhengeres benzinesek és 1,6-os négyhengeres dízelek teszik ki a motorkínálatát%KA%

A GripControl segítséget nyújthat terepen, ha már összkerékhajtás nincs, lejtmenetvezérló viszont van. Háromhengeres benzinesek és 1,6-os négyhengeres dízelek teszik ki a motorkínálatát

Ez is érdekes lehet:
 

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
Hirdetés

CITROEN tesztek

Citroën C-Elysée 1.6 BlueHDi Shine teszt

"Rossz helyen van a kocsi" - Citroën C-Elysée

Viharos a megítélése, talán csak a flottakezelők nem fordulnak el tőle, pedig úgy is szerethető, hogy közben nem fognak az ember fejéhez fegyvert.


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 teszt

Gesztenyepüré babból. Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi teszt Videó

Megnyerő, de fenékig nem tejfel a Citroën Grand C4 Picasso, amit ezúttal 2,0 literes dízelmotorral, majdnem csurig felszerelve próbáltunk.


Citroën C1 1.0 Collection teszt

Női autó? Csak kicsi. Citroën C1 teszt

Picit megújult a C1. Ha ilyen vagány LED-sorosat tetszik látni az utcán, az az új és a jobban felszerelt. De sokat nem fogunk belőle látni, s ennek egyszerű oka van.


Citroën DS5 HYbrid4 Airdream 200 Sport teszt

Sportfokozatban spórol az űrhajó - Citroën DS5 HYbrid4 teszt

Futurisztikus, már-már űrhajós megjelenés és dízelhibrid hajtáslánc jellemzi a Citroën csúcsmodelljét. Vajon autónak milyen?


Még több CITROEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CITROEN C3 1.1 SX 2002

CITROEN C3 1.1 SX 2002

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2003 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CITROEN C3 1.4 HDi Comfort ABS

CITROEN C3 1.4 HDi Com...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C3 1.4 HDi SX 2002

CITROEN C3 1.4 HDi SX...

Ár: 540.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!