0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Könnyed játékszer a 140 lovas Swift 

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

·

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna alatti önsúlya komoly játszadozást ígér 140 lóval karöltve.

%KA%Remekül sikerült az új Suzuki Swift, a japánok kis ötajtósa most Sport kivitelében is debütált a Frankfurti Autószalonon%KA%

Remekül sikerült az új Suzuki Swift, a japánok kis ötajtósa most Sport kivitelében is debütált a Frankfurti Autószalonon

Imádtuk az új Suzuki Swiftet, tulajdonképpen mindegyik formájában, a hibridet kis fogyasztásáért, a CVT váltósat meg a kényelemért, de mégis az 1,2-es szívó négyhengeres, 90 lovas GL+ volt a legjobb. Mert egyszerű, könnyed, és épp ezért nagyszerű élmény vezetni. Futóműve remek, már az alapkivitel úttartása is meggyőző, de az új Swift Sporté még feszesebb. A hajtást a Vitara S-ből ismerős 1,4 literes turbós motorral fejelték meg, a korábbi 1,6-ost váltó négyhengeres 140 lóerőt és 230 Nm nyomatékot teljesít.

%KA%140 lóerős turbós 1,4-ese a Vitara S-ben már bemutatkozott, a 970 kilós Swiftet egyenesen repíteni fogja%KA%

140 lóerős turbós 1,4-ese a Vitara S-ben már bemutatkozott, a 970 kilós Swiftet egyenesen repíteni fogja

Az apró karosszéria az erős motorral is 1 tonna alatt maradt, egész pontosan 970 kilót nyom a Suzuki rizsrakétája. Korábban is penge kiegészítőkkel dobták fel az eddig csak háromajtósként kapható Sportot. Utóbbi tulajdonság változik, mivel az új, 3. generációs globális, 4. generációs nálunk is forgalmazott és összességében az 5. generációs új Swift csak ötajtósként készül. A külső viszont az új Sport esetében is morcosabb, teljesen másak a lökhárítók, így a hűtőmaszk is, hátul pedig egy nagy fekete betét foglalja körbe a két egész nagy kipufogót, ami a tipikus japán hangulatú kisvideó szerint még tüzet is köpköd, ez persze azért nem lesz így. Az új Swift Sport menetteljesítményeinek adatai még nem ismertek, ahogy ára sem, és utóbbira még várnunk is kell egy darabig.

%KA%Külsőre is jóval agresszívabb, a nagy felnik mögött keményített futómű dolgozik, LED-es fényszórókat, ráfutásgátlót és adaptív tempomatot is kap%KA%

Külsőre is jóval agresszívabb, a nagy felnik mögött keményített futómű dolgozik, LED-es fényszórókat, ráfutásgátlót és adaptív tempomatot is kap

Ez is érdekes lehet:
 

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Edy írta: 3 napja
Der Milan írta: 3 napja

Én nem személyeskedtem, viszont a gondolatmenetedet továbbvittem a kényelmes autóról a kényelmes lakásra... :D


Előzmények megtekintése

Dehogy is nem és még tagad is és örülsz neki! Jó szórakozást!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 3 napja
Edy írta: 3 napja

Hát persze, persze. Meg behajlik a bokor mögöttem a darlangba amikor hazaérek mi? Ilyen egy Pugos racionális kommentje aki még azt is tudni véli hogy lakom. Röhej avgy hogy csak személyeskedni tudsz. Nagyon meg lehetsz zakkanva.


Előzmények megtekintése

Én nem személyeskedtem, viszont a gondolatmenetedet továbbvittem a kényelmes autóról a kényelmes lakásra... :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 napja
Der Milan írta: 3 napja

Én napi 2x 60km-t utazok, végig lent van a kezem mindkét könyöklőn, tudod így komfortos az utazás, mintha fotelben ülnél... Bár ez alapján állítom neked foteled sincs otthon, neked biztos hokedliről kényelmesebb végignézni az esti 30 perces híradót.

A jó ízléssel max születni lehet, ha neked az 1 év után karcos műanyag a menő ám legyen... Az meg hogy olyan mint egy Yaris... hát igen, egy Volvo V40 is alig különbözik egy Corvette-től végül is mindkettőnek 4 kereke van.


Előzmények megtekintése

Hát persze, persze. Meg behajlik a bokor mögöttem a darlangba amikor hazaérek mi? Ilyen egy Pugos racionális kommentje aki még azt is tudni véli hogy lakom. Röhej avgy hogy csak személyeskedni tudsz. Nagyon meg lehetsz zakkanva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 3 napja
Edy írta: 4 napja

Hát nem tudom ki utazik könyökölve 50 kilométereket de egészségedre, biztos kényelmesebb egy Pug könyöklője hátul. Biztos ezért fog bárki is Pugot venni. :D MEg mert elöl puha a műanyag. Ez télleg szempont hogy kb félévente 1x amikor letisztítod akkor milyen finom puha a műszerfal. Ezért választanak az emberek Pug-ot. Biztos ezek az emberek árazzák be a használt árukat is. Amúgy megnéztem a 208 Pug belsejét. Dizájnban télleg egy hányadék. De biztos puha is ;) Kívülről meg úgy néz ki mint egy Yaris.


Előzmények megtekintése

Én napi 2x 60km-t utazok, végig lent van a kezem mindkét könyöklőn, tudod így komfortos az utazás, mintha fotelben ülnél... Bár ez alapján állítom neked foteled sincs otthon, neked biztos hokedliről kényelmesebb végignézni az esti 30 perces híradót.
A jó ízléssel max születni lehet, ha neked az 1 év után karcos műanyag a menő ám legyen... Az meg hogy olyan mint egy Yaris... hát igen, egy Volvo V40 is alig különbözik egy Corvette-től végül is mindkettőnek 4 kereke van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 3 napja
schrank írta: 3 napja

Azért olcsó a francia kocsikhoz az alkatrész, mert úgy is sok kell belőle hozzá . :DDD


Van olyan amihez mindig kell valami de van olyan is ami biztosabb mint néhány Suzuki vagy éppen Toyota, ezen is röhöghetsz nyominger. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 3 napja

Azért olcsó a francia kocsikhoz az alkatrész, mert úgy is sok kell belőle hozzá . :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 napja
Der Milan írta: 4 napja

Ülj bele egy 208-as Peugeotba és gyorsan értelmet nyer az, hogy hányadék a Swift belseje. Attól, hogy a sportban nem ültem, még ültem a sima 5 ajtósban és tuti biztos, hogy jobb anyagminősége a sportnak se lesz. Az meg már milyen hülyeség, hogy nem könyökölsz ha hátul ülsz... én szoktam, elöl is ,hátul is és vezetés közben is, kivéve ha a liszteszsák pozíció a legkényelmesebb :D.


Előzmények megtekintése

Hát nem tudom ki utazik könyökölve 50 kilométereket de egészségedre, biztos kényelmesebb egy Pug könyöklője hátul. Biztos ezért fog bárki is Pugot venni. :D MEg mert elöl puha a műanyag. Ez télleg szempont hogy kb félévente 1x amikor letisztítod akkor milyen finom puha a műszerfal. Ezért választanak az emberek Pug-ot. Biztos ezek az emberek árazzák be a használt árukat is. Amúgy megnéztem a 208 Pug belsejét. Dizájnban télleg egy hányadék. De biztos puha is ;) Kívülről meg úgy néz ki mint egy Yaris.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 4 napja

"Azért van a francia kocsiknak ablakfűtése, hogy ne fázzon a kezünk, ha tolni kell."
De tényleg, szerintem minden könyöklőt be kéne bőrözni, ugyanúgy, mint ahogy a kormányt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 napja
schrank írta: 4 napja

azért igényes a francia kocsik beltere, hogy magasfokú kényelemben várhasd a trélert :DDD


Előzmények megtekintése

Belegondolni se merek, milyen szar lehet azoknak a Suzuki tulajoknak akik a karcos belsővel várják a trélert... :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 4 napja
Der Milan írta: 4 napja

Ülj bele egy 208-as Peugeotba és gyorsan értelmet nyer az, hogy hányadék a Swift belseje. Attól, hogy a sportban nem ültem, még ültem a sima 5 ajtósban és tuti biztos, hogy jobb anyagminősége a sportnak se lesz. Az meg már milyen hülyeség, hogy nem könyökölsz ha hátul ülsz... én szoktam, elöl is ,hátul is és vezetés közben is, kivéve ha a liszteszsák pozíció a legkényelmesebb :D.


Előzmények megtekintése

azért igényes a francia kocsik beltere, hogy magasfokú kényelemben várhasd a trélert :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

3 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI SWIFT 1.0 GL GYÁRI KLÍMÁS ! ! !

SUZUKI SWIFT 1.0 GL GY...

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GL Sport

SUZUKI SWIFT 1.3 GL Sport

Ár: 100.000 Ft

Évjárat: 1995 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GLS

SUZUKI SWIFT 1.3 GLS

Ár: 175.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!