1 liter, 3 henger, 155 ló: de vajon hogy bírja 200 felett?
Padlógázon kínozzák a Ford Focus aprócska motorját a német autópályán
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
3 henger… Barkas/Wartburg filing.
ez megvan hogy azok 2 üteműek (voltak)??
Sok közöd nem lehetett az autókhoz eddig…
A BMW I8-asnak is az van és elég állat verda….
Szerelőm szerint ezekkel a motorokkal 60 ezer felett minden kilométer ajándék. Sok éves tapasztalata alapján.
Úgy 5 év és 100 ezer km. után térjünk vissza egy teszt erejéig. Főleg az érdekelne, hogy milyen költségek merülnek fel egy ilyen törpemotoros autónál. De az sem mindegy, hogy egy osztrák/horvát túra alkalmával, egy két gyerekes család mennyit költ üzemanyagra, rendes életszerű használat során.
Hat EcooBoost ezres motor javítása után némi tapasztalatot szereztem,legalább is úgy gondolom.
Gyárilag 240000 km lenne a vezérműszíj csere. A legkevesebbet futott 109000 kilométer után ette meg a fogakat,még szerencse, hogy mind megvolt az olajszivattyú durva szűrőjében! (gyenge poén)
A legtöbbret futott 176000 km-nél tépte darabokra a szíjat.
Ilyenkor kipufogó oldali vezérműtengely görbűl, cyapágyfedelek törnek.
Új hengerfejjel+vez tengely +kapcsolódó alkatrészekkel 1 millió körűl van a javítás,de hatszáz alatt sehogy nem lehet megúszni! (Nem márkaszervíz óradíjjal számolva egyik esetben sem.
Ja! Főtengely nincs,hajtókar nincs dugattyú nincs, csak komplett csereblokk,ha esetleg más probléma is adódna.