0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hogy képes vontatni egy Lamborghini?! 

Utánfutót húzó Lamborghinit fotóztak, most kecske nem volt

·

Tegyük fel, hogy valakinek megfordul a fejében, hogy komolyabb nyaralásra indulna, de csak Lamborghini áll a garázsban. Bérelni kéne egy nagyobbat, de az nem menne úgy.

%KA%Egy Gallardo Spyder, gondolnánk, de szorosan jön mögötte valami, egy utánfutó :)%KA%

Egy Gallardo Spyder, gondolnánk, de szorosan jön mögötte valami, egy utánfutó :)

Ami megtörténhet, az meg is történik. Tartja a mondás és hát miért nem fordulna elő olyan eset, amikor csak egy Lamborghini Gallardo áll az udvaron, meg egy sátorrá alakítható NDK-s lakókocsi? Jó, amit a Gallardo mögé kötöttek, az nem olyan, mint a nálunk a '80-as, '90-es években menő Skif utánfutó, de valami egész hasonlónak tűnik, még a kora is gyanúsan hasonló, bár színben már a Gallardóhoz igazították. De hogy kerül ez mögé? Létezik, hogy valaki, aki Lamborghinit hajt, nem apartmant, szállodai szobát, vagy más szállást bérel a nyaraláshoz? És különben is, hogyan vontat egy ilyen olasz sportkocsi?!

%KA%Olyan, mint a Skif, ami a '90-es években divat volt nálunk is, de csak hasonló, a lényeg, hogy valószínűleg ebből is sátor hajtogatható%KA%

Olyan, mint a Skif, ami a '90-es években divat volt nálunk is, de csak hasonló, a lényeg, hogy valószínűleg ebből is sátor hajtogatható

Megannyi megválaszolatlan kérdést tudnék még feltenni, de sajnos senki nem tudta megállítani ennek a Lamborghnininek kiránduló holland sofőrét. Pedig nagyon kíváncsi lennék arra is, hogyan lehet felerősíteni egy középmotoros autóra vonóhorgot? Persze, a motort is tartó segédkeretnek vannak alul olyan pontjai, ahol két helyen felerősíthető egy vonóhorog, de az valóban alkalmas arra, hogy vontassanak vele? Nem hinnénk, hogy hosszú távon kifizetődő a művelet. Igaz, láttunk már Murcielagót is vontatni, ráadásul kecskéket az utánfutón, na, ott meg a középen kivezetett kipufogó lehet az érdekes pont. Minden esetre nagy az isten állatkertje, és alacsony a kerítés.

Ez is érdekes lehet:
 

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Nani írta: 2 hónapja

Az az igazság, hogy a nyolcvanas, kilencvenes években voltak nagyon jó minőségű NDK-s sátras utánfutók, azok CAMPTOURIST márkanéven futottak. Több méretben, több típusnéven futottak (CTX4, CTX5, CTX6, CTX6-3), ezek egyben azt is jelentették, hány fekvőhely alakítható ki benne. Ezek mindegyikében volt beépített kétlapos gázfőző, lábpumpás kannából működtethető mosogatótál, mindez kis konyha blokkba beépítve, amiben edény tartó szekrény és evőeszköz tartó fiók is volt, fűszertartókkal, gyakorlatilag egy komfortos kis mobil konyhaegységgel. A PB gázpalack nem volt alap felszerelés, de ez beszerezhető volt akkor is. A hálófülkék dupla belső sátorral rendelkeztek és mindegyik kocsitestében kétszemélyes ággyá alakítható étkező volt kialakítva. 200-250 kilós összsúlya volt, észre sem vettem, hogy valamit vontatok, akkoriban még Wartburggal, Zsigulival. NDK-sok Trabival is vígan húzták.
Fontos még megemlíteni, hogy semmiféle köze nem volt a szovjet Szkifhez, amiben semmiféle komfort nem volt, a sátorszerkezet is primitív volt!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LAMBORGHINI HURACÁN

LAMBORGHINI HURACÁN

Ár: 77.085.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI AVENTADOR LP 700-4 Carbon

LAMBORGHINI AVENTADOR...

Ár: 100.385.000 Ft

Évjárat: 2015 / 2

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI AVENTADOR LP 700-4

LAMBORGHINI AVENTADOR...

Ár: 92.685.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!