A jövő luxusa a bajoroktól: BMW Vision Future Luxury
BMW Vision Future Luxury: a luxus víziója a BMW szerint
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A következő 7-es sorozatot vetítheti előre a BMW Vision Future Luxury. Karbonszálas műanyagból és alumíniumból épített karosszériával.
Ekkora vesepár nem volt még BMW-n, a Vision Future Luxury az eddigi legnagyobb luxusautója a BMW-nek, egyelőre csak tanulmányként
Szolid 21 col átmérőjű Pirelli abroncsok feszítenek az egyelőre ismeretlen méretű koncepción. A krómozással ízléses keretek között maradtak a bajorok
Karosszériaváza karbonszálas műanyagból és alumíniumból épül, egyértelmű a könnyűszerkezetes építkezés, miként azonban méretadatokat sem közölt egyelőre a gyártó, a tömeg szintén ismeretlen. A technikai csemegék azonban büszkén hangoztatottak: lézeres a fényszóró, OLED technikájú a hátsó lámpa, a sofőrt és utasát egyaránt változtatható képű kijelzők szolgálják ki, az utasét a vezetés biztonsága érdekében nem is látja a sofőr, a Vision Head-Up Display pedig új megoldásként közvetlenül a veszélyforrásokhoz vetíti az észlelt információkat. Szerepelhet valós idejű lámpaváltás-információ is, igaz, itthon még akkor sem bízhatunk ennek működésében, ha a Vision Future Luxury megvalósul, ahhoz ugyanis az infrastruktúra fejlesztése is szükséges lenne.
Szinte láthatatlanul, de van középső tetőoszlop, ám az eddig sosem látott módon az ülésformát követő, így valóban alig észrevehető
A hátsó sorban a sofőr felé forduló középkonzolos elsőnél is nagyobb luxus és kényelem várja a négyüléses Vision Future Luxury utasait. Állítható ülések, állítható dőlésszögű monitorok, kivehető táblaszámítógépek szolgálják a komfortot és a világhálóhoz csatlakozást, a szüntelen szórakozást és információgyűjtést. Vélhetően a Pekingi Autószalonon a BMW is információt gyűjt arról, hogy a vevőknek mennyire jön be az eddigi BMW-knél futurisztikusabb tanulmány, érdemes-e ebbe az irányba fejlesztenie a közeljövőben, de azért inkább csak a jövő évben várható új 7-est.
Az első ajtók előre, a hátsók hátrafele nyílnak - mint az Opel Merivánál
Jellegzetesen BMW-s alapsémájú, sofőr felé forduló középkonzolos a műszerfal. Saját kijelzőt az utas is kap, a sofőrt újfajta vetített kijelző (Vision Head-Up Display) szolgálja, a váltókar bumszli, pedig biztosan elektromos - ahogyan az összes mai automata BMW-ben is
Keskenyek, de lézerfényükkel bizonyára erőteljesek a fényszórók
Szolid krómcsík, OLED világítótest, szellőző és oldalankénti dupla kipufogóvég hátul













Házon belüli ellenfelet nem fog magának gyártani a BMW.
hát nekem a hátul hátrafele nyíló ajtókról nem az opel meriva jut eszembe, inkább egy Rolls. Szerintem esetleg egy rolls-royce ellenfél is lehet. Főleg ha nem sokkal, de olcsóbb, vagy pedig sokkal drágább 😀