Átcímkézett Infinitikkel veri át vásárlóit a Mitsubishi

Átcímkézett japán luxusautókat prezentált a Mitsubishi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Proudia és Dignity néven mutatott be új luxusszedánokat a Mitsubishi, csak annyi a bökkenő, hogy valójában mindkét autó Infiniti.


A hármas gyémánt Japánban élő rajongóinak jó hír lehet, hogy a cég hosszú kihagyás után visszatér a luxuskategóriába. Ráadásul ismert neveket támasztanak fel, hiszen a 90-es évek végén, 2000-esek elején futott Proudia és Dignity szedánokat állítják csatasorba, ami által talán sikerül feltámasztani irántuk a vásárlók érdeklődését. Annak idején a Hyundaijal közösen forgalmazták ezt a két autót: a japánok által tervezett gépeket együtt gyártották, a koreaiak Centennial és Equus néven forgalmazták őket, Koreában szépen is fogytak.

Egyetlen bökkenő, hogy ezúttal nem saját kútfőből dolgoztak, hanem az Infiniti M és a kínai piacon futó, nyújtott tengelytávú Infiniti M35hL (Japánban Nissan Cima) átmárkázott változatát dobták piacra saját logójuk alatt. A Mitsubishi csak átalakította a hűtőrácsot, új lökhárítót formázott, és gyémántos jelvényeket illesztett a korábban Infiniti-márkajelzés által takart felület helyekre.
Hirdetés
Kétféle motorral szállítják az angol Proud (büszke) és a Diamond (gyémánt) szavak összevonásával elnevezett Proudiát: a 2,5 literes 225 lovas V6-ossal hajtott verzió csak hátsókerék-hajtással érhető el, míg az erősebb, 333 lóerős 3,7 literes V6-oshoz kívánságra akár négykerék-hajtást is csatolnak. A Proudia többféle kivitelben is kapható, míg az igazi zászlóshajónak tekinthető Dignityt csak egyetlen, de minden szükségest és szükségtelent tartalmazó felszereltségi csomaggal árusítják. Az Infiniti M35h-ból származó 3,5 literes V6-os benzinest és villanymotort kombináló hibridhajtás összteljesítménye 364 lóerő.

A Mitsubishi javára szól, hogy legalább nem kér túl sok pénzt az autókért, a Proudia már 12 millió forintnyi jen környékén birtokba vehető, és a nyújtott, minden elképzelhetővel teletömött, hibrid Dignity sem kerül sokkal többe a duplájánál.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?